29 Mart 2011 Salı

Gül Desenli Portföy Çanta



Bu deseni çıkarmak ve çantaya uygulamak hayli zor oldu =) Ama ben sonuçtan memnun kaldım, annem de çok beğendi =)
Çantayı kalın sentetik keçeden çalıştım, üzerindeki deseni de ince sentetik keçeden. Başta tek kat düşündüğüm desen, tam beklediğim etkiyi yaratmadığı için sonrasında 2 renk(açık ve koyu) kullanarak istediğim sonuca ulaştırdı beni.


Çantanın her yeri elde dikiş olduğu için, şu an sağ elimin 3 parmağında ağrı, uyuşma ve iğneyi tutma noktalarında nasırlaşma var =D  Kalın keçe sert olduğu için epey zorladı.


Bu çantayı kapaklı çalıştım, kapağı da ana gövdeye çırt çırt bantları ile tutturdum. Bu da doğaçlama bir çalışma oldu =)

18 yorum :

  1. çok şık bir çanta olmuş ellerine sağlık..çok beğendim gerçekten ama keşke makinadan geçseydin kenarlarını ellerini yormasaydın bukadar..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım sen küçük çaplıda olsa bir dükkan açmalısın bence.Çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. ağlamak istiyorum niye ben böyle güzel şeyler yapamıyorum hep uzaktan bakıyorum ellerine sağlık mekilam çok güzel çok

    YanıtlaSil
  4. Canım, yaptıklarına şaşkınlkla izliyorum.Ne güzel şeyler bunlar yaaa.

    Ellerine,Yüreğine sağlık,Sevgiler;

    YanıtlaSil
  5. çooook güzel olmuş. Bu desenden bi ara bende mi denesem ki :)

    YanıtlaSil
  6. emeğinin karşılığını fazlasıyla almışsın canım harika bir çalışma olmuş çok yeteneklisin sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ama ben bayıldım bu çantaya. Çiçekteki derinlik hârika olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. yorulmuşsun ama değmişş.çok beğendimmmm.emeğine sağlıkkk

    YanıtlaSil
  9. harikaaaa, çok beğendim:))

    YanıtlaSil
  10. necla: beğenmene çok sevindim canım , keçede makina dikişi güzel olmuyor yani bu işte el dikişi daha orjinal ve keçeye özgü bir hava veriyor =)

    ikiz annesi: imkanım olsa öyle bir şey için, ahhh nerede =))

    sezobigo: canım benim yaptığım ilk keçe işi de berbattı =)) herşey zamanla oluyor dene bence uzak durma =)

    Aycan: teşekkür ederim canım benim =)

    naile: teşekkür ederim güzelim =))

    gönül: teşekkür ederim evet sonuc bğenilince tüm emeklere değiyor gerçekten =)

    nedret: çok teşekkür ederim üstadım, beğenmeniz beni onore ediyor =)

    özlemce: evet çok mutluyum beğenildikçe daha mutlu oluyorum =) teşekkür ederim

    güner yapku: oleeey çok sevindim canım benim=)

    YanıtlaSil
  11. ne güzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  12. ellerine parmaklarına sağlık kıss:)valla ben çok beğendim süper emekler çıkmış ortaya dediğin gibi el işi bir başka...çantaların çok güzel hayırlı bol satışlar dilerim inş...öptüm,sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. harika olmuş.... bayıldım.. ben de yeni keçe aldım bu deseni denemek isterim.. desenini yayınlarsan çok sevinirim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Çok şık bir çanta olmuş,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Elifinelizi: teşekkür ederim canım =)

    waterlily: beğenmene sevindim canım, teşekkür ederim =)

    emine öztürk: ne kadar güzel sen de hoşgeldin keçe dünyasına =) merak bekliyorum eserlerini =)

    anneanneninemekleri: teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar, blogunuzu keşfeder keşfetmez bu güzelliği buldum karşımda, tam da keçe çantalar ilgimi çekmeye başlamışken :) Elinize sağlık gül desenine boyut katmanız ve renklerin uyumu mükemmel. İzninizle yakın zamanda aynısını deneyip bloğuma koymak istiyorum, tabi ki sizi kaynak göstermeyi de unutmam :)

    http://pontinintakilari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. derya özbey: beğenmenize çok sevindim, kaynak gösterdikten sonra elbette yapımını deneyebilirsiniz =) teşekkür ederim

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)