27 Mart 2011 Pazar

Heidi Çapraz Çanta- Heidi Bag

    Zorlu çalışmaların ardından sonunda bitirdiğim bir çanta ile yine merhabalar =) Bu çalışmam da kişiye özel başka hiçbiryerde eşi olmayan bir ürün oldu =) Böyle çalışmaları çok severek yapıyorum çünkü o kişiye özel hayal dünyasını, beğenisini yansıtan, daima severek kullanabileceği bir aksesuar oluyor. 
    Fotoğraflardan da anlaşılabilineceği gibi bu çantanın sahibesi büyük bir Heidi hayranı. Bir çizgifilm karakterini seviyor diye aman ha küçük bir prenses sanmayın, bu defaki çalışmam genç bir hanıma ait =)
    Başta portföy olarak düşündüğüm çantanın çapraz bir askı ile daha rahat ve kullanışlı olacağına karar vermemizle bu şekli aldı.


Heidi ve daimi dostu minik oğlak resimlerden bakarak elde ettiğim desenler, geriye kalan kısmı; kırlar, çiçekler ve Alp Dağlarını sembolize eden modeller kendi çizimlerim =) Doğaçlama bir çalışma oldu =)



Başta yalnızca Heidi modelini kullanacaktım ancak o sevimli oğlak olmazsa olmaz diyip son anda onu da dahil ettim çantaya =)





Heidi' nin ağız, dil, göz ve yanaklarında minicik keçeler ile cebelleştim diyebilirim =) Geriye kalan ufacıkcıkcık kısımlarda kumaş boyasından yararlandım.


Yani ben bu oğlağı yerim yerim, yok yok sevmek anlamında yerim yanlış anlamayın =) Çok severdim de izlerken bu çizgifilmi, ayy ne şekerdi, böyle bir oğlağım olsa da büyütsem sevsem =)


Çantanın tamamını aslında siyah kalın sentetik keçeden yaptım, sadece ön kısmında renler mevcut =)

Ağız kısmını ise fermuar ile birleştirmeyi daha uygun buldum. Bahar da iyice kendini hissettirmişken, hem baharda hem de yazın süper bir aksesuar olacak renkleri ile cıvıl cıvıl =)
Eğer sizler de çizgi kahramanlarınızı veya çok sevdiğiniz herhangi bir deseni aksesuarlarınızda bu şekilde canlandırmak isterseniz bana mekilaningezegeni@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz =)

13 yorum :

  1. çok güzel olmuş canım,ellerine emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. mutlu eden şeyler: teşekkür ederim canım benim =)

    junkhead: teşekkür ederim =)

    nedret: beğenmenize çok sevindim =)

    YanıtlaSil
  3. b.a.y.ı.l.d.ı.m acayip güzel mekila sen aşmışsın aşmış çok hoşuma gitti nasıl uğraş bu böyle ya ince ince ayrıntılar çok beğendim çoooooooooookkkkkkkkkkkkkk
    ellerine sağlık
    ellrine sağlık bir kez daha

    YanıtlaSil
  4. çok beğendimmm.emeğine sağlıkkkk.iyi haftalarrrr

    YanıtlaSil
  5. Çoook güzel olmuş.Her bir detayına renklere bayıldım.Eline sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş çok yaratıcısın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çoook güzel olmuş ellerine sağlık, bayıldım resmen :)

    YanıtlaSil
  8. sezobigo: teşekkür ederim , evet epey zamanımı aldı, küçük ayrıntılar uğraştırıyor aslında =) ama ben de memnun kaldım sonuçtan =) heyooo

    özlemce: teşekkür ederim özlemim canım benim =)

    ikiz annesi: teşekkür ederim güzelim çok sevindim =)

    gönül: çok çok teşekkür ederim =)

    özi!nin hobileri: çoook teşekkür ederim canım benim =)

    YanıtlaSil
  9. harika olmuş, hem yaratıcı hem beceriklisin Mekilacım.

    YanıtlaSil
  10. noblesse: teşekkür ederim canım =)

    YanıtlaSil
  11. en sevdiğim çizgi filmdi.bakmak bile mutlu ediyor.bişeylerin hala büyülü ve masum olduğu yıllar...belki peterde olmalıydı ama cidden çok güzel.ellerin dert görmesin...

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)