22 Mart 2011 Salı

Keçe Çanta

 Bugün çok güzel bir hava vardı burada, güne güneş ile uyanmak çok güzel bir şey, pozitif hissettiriyor =) Sabah erkenden pencereleri açtığımda ise bahçelerden gelen limon çiçeklerinin, erik çiçeklerinin kokusu ise tarifsiz bir güzellikteydi, baharı sırf bu yüzden çok daha fazla seviyorum. Ancak şu an gökyüzü yine gri bulutlar ile doldu, puf puf kümeler halinde büyüüük büyük kızgın gri blutlar, güneşi saklıyorlar bizden =(
  Dün yine ıslak keçeden çanta çalışması yaptım, daha önce portföy çanta  yapmıştım, üzerinde lale deseni olan, bu defa normal bir çanta yapmak istedim. Elimde bulunan keçe yünleri ile renkli bir çanta çıktı ortaya.


Renkler; mor, fuşya, nar çiçeği, sarı şeklinde ilerliyor, üzerindeki çiçekler ise tersi yönde ilerleyen renklerde =)


Yünlerin döşenme aşaması yaklaşık 3 saat sürdü, çanta yaparken iki yönlü döşeme yapıldığı için bu süre artıyor.


Yünlerin ıslatılma aşaması ve köpüklerle eğlenmek =)

Bahar kendisini hafif hafif hissettirdiğinden etkilendim sanırım ki çiçek açmış bir dal deseni yapmak istedim çantanın bir yüzüne =)



 Çantanın diğer yüzünü ise sade bıraktım, her iki yüzü de kullanılabilinir =)

Henüz iç kısıma astar monte etmedim, sentetik ( tabaka keçe) ile astar ve cep yaptığımda çanta sanırım daha tok ve dik bir görüntü sahibi olacak.


Ayy mor rengi çok seviyorum =)

11 yorum :

  1. Nerede yaşıyorsun bilmiyorum ama Limon çiçekleri kokusu dedin ya .. Sanırım bende çok sıcak olmayan bahar havasını çok özledim. Saat sabah 5 itibari ile ayaktayım.. Çalış çalış nereye kadar:-( Eve geldim ve uyumak istiyorum.Eline sağlık bu çanta da nefis olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Artık sürekli takip eden arkadaşlarım biliyor, Adana'da yaşıyorum =) beğenmene çok sevindim =)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş eline sağlık canım.Burada da aynen dediğin gibi camımı açtığımda bahçemizdeki limon ağacının kokusu mis gibi geliyor ama bir fırtına başladı ki sorma.Mart kendini hissettiriyor.

    YanıtlaSil
  4. ben camı acmadan araba sesi geliyor bir de acsam oy oy :(

    bu güzelliğe bayıldım.ne güzel renk geçişleri geröekten izsanın içini acıyor.
    ellerine sağlık döktürmüşsün gene:)

    YanıtlaSil
  5. Sizin oralar daha sıcak galiba canım,bizim buralarda henüz limon çiçekleri açmadı:)Ramak kaldı.ama o güzel el emeği çantan sanki kış mevsiminden sonra baharın uyanışı gibi olmuş.Renkler bir harika!Muhteşem güzel olmuş bayıldım ben bu çantaya...

    YanıtlaSil
  6. istanbul dışındakiler hava atıyor bize sanki,ağaç kokularıyla
    olsun bizim de buz gibi esen bir rüzgarımız var sizin oralardan getirir elbet bir koku

    YanıtlaSil
  7. mor rengi bende çok seviyorummmmmmmmmm.çanta yine yeniden süper olmuşşş

    YanıtlaSil
  8. Süper olmuş, bayıldım.Ellerine sağlık.Benim el atmadığım bir keçe işi kaldı sanırım onuda yapmak istiyorum,bakalım.Böylesi harika işler çıkarmak biraz zor zanaat...

    YanıtlaSil
  9. çok hoş olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Canım bende mor rengini çok seviyorum.Elimden gelse gelimliğimide mor diktiririm :)biraz abes kaçar ama :)


    sevgiler;

    YanıtlaSil
  11. ÖZİ'NİN GÜNCESİ : teşekkür ederim canım, insan isteyince zamanla öğrenip herşeyi yapıyor, bence denemelisin =)

    ÖZLEMCE :teşekkür ederim güzelim, evet mor süper bir renk =)

    neval:canım benim hiç öyle olur mu niye hava atalım, bahar gelince kıpır kıpır oluyor içimiz dayanamıyor paylaşıyoruz bu duyguyu =)

    Limon çiçekleri :güzelim, senin beğenmem ayrı bir güzel dygu benim için teşekkür ederim =)

    sezobigo : tatlım teşekkür ederim ,evet aslında bu drum üzücü penceremizi acınca trafik gürültüsü toz duman kokusu ile karşılaşmak ancak mecbur hayat böyle yaşanılan şehirlerin getirdiği bir zorunluluk hali =(

    İkiz Annesi : ne mutlu size de canım, en güzeli bahar kokuları ile bu güzel zamanı hissedebilmek zaten =) teşekkür ederim

    unicorn: teşekkür ederim canım =)

    Aycan: evet beyaz renk gibi bir zorunluluk kısıtlama olmasa ben de düşünürdüm gelinlikte bu rengi =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)