9 Mart 2011 Çarşamba

Keçe Tablo

  Bir süredir üzerinde düşündüğüm, kararsız kaldığım bir konuda sonunda karara varıp bir adım attım =) Bakalım devamı gelecek mi , başarı ile sonlanacak mı; tabi bu büyük ölçüde beni ( Mekila'nın Gezegeni'ni) sevenlere, arkadaş ve dostlarıma bağlı =)
  Sonunda Mekila'nın Gezegeni de bir Facebook sayfası 'na sahip =) Blogumdaki yazılarımı, el emeği ürünlerimi kişisel Facebook sayfamda paylaşıyordum, ancak bunlar arkadaş çevrem akrabalarım ile sınırlıydı, bense beni seven herkese ulaşmak istiyordum. Sayfa henüz çok çok yeni, hatta hala ayarları ile uğraşmaktayım, ancak her zaman olduğu gibi heyecandan ve sevinçten dayanamayıp erkenden paylaştım sizlerle =) Blogumda sağ tarafta Facebook 'ta Mekila 'nın Gezegeni 'ne ulaşım kutusu, beğeni kutusu da ekledim, oleeey çok sevinçliyim =)
   Bu güzel haberi verdikten sonra yine keçe çalışmalarımdan birine yer veriyorum =)


Keçe yünlerinden tablo yaptım =) Resim yapmak da çok sevdiğim şeylerdendir, bu sevgi keçede de kendisini böylelikle göstermiş oldu.



Keçe yünlerinin döşemesi 3 saat sürdü; gökyüzündeki, nehir üzerindeki ışık oyunlarını , gölgeleri oof oof ince ince yün tanelerini koyarak yaptım. Zorlandığım noktalarda Seda hocamın da güzel fikirleri çok yardımcı oldu bana =)
Bu arada kendisini çok özledim =(  Bir gripten kurtuldum derken bir diğerine yakalandığım için bende hal yok, gidemiyorum kursa,  göremiyorum arkadaşlarımı ve hocamı =(  Bu tabloyu da grip olmadan önceki son gidişimde yaptım. Anlamadım bana ne oluyor, nazardan korkanlardanım ben de, acaba nazar mı oluyor ? Daha önce çok ağır bir şekilde vücut ağrıları, ateş ve öksürüklerle bir grip atlatmıştım biliyorsunuz. Aradan 1- 2 hafta geçmişti ki bu defa da bol mendilli pancar burunlu bir grip başladı =(
Maşallah desinler nazar edenler ama, bana yazık değil mi . . .
Şeker hocam da blog erişim yasağından etkilenenlerden oldu tabi ki, uzun bir süredir yazamıyor =(

12 yorum :

  1. sen ne yaptın böyle yaaaaa :))
    vallahi imreniyorum senin şu çalışmalarına. Süpersin.
    Çok güzel olmuş tablon :))

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalım hayırlı olsun yeni face hesabın. Bu arada her zamanki gibi keçeler harika, ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  3. NEKADAR GÜZEL BİRŞEY BU UFFF ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Şahane olmuş. Yapmak isteyip de yapamadıklarımı sen yapınca çok hoşuma gidiyor. Devam et, hiç durma. Çanta yap, yapanların senden fazlası mı var? Tebrik ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş resim gibi harikasın

    YanıtlaSil
  7. vay be keçeden neler yapılabiliyormuş.bu da senin becerin.gerçekten şaşırdım böyle şeylerin yapıldığını görünce gerçi eksiklik bende ben bilmiyordum sayende öğrendim.ellerine sağlık mekila çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık şahane olmuş canım bunun için punch makinası mı ne var adını bilmiyorum eğer istersen çakmak cad. deki hobi dünyasında var canım haberin olsun niyetlenmiştimde birgün sonraya kalır diye sonra alırım demiştim:))sen daha maharetli çıktın ama süpersin:)

    YanıtlaSil
  9. keceden ha?! wow harika olmus :) bence devamini getirmelisin canim .. !
    face`inde hayirli ugurlu olsun tatlim! basarilarinin devamini diliyor kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  10. mimim var bende cevaplamak istrsen tabi:)

    YanıtlaSil
  11. Nasıl güzel bir tablodur bu böyle..Bayıldım resmen.Ellerinize,emeğinize sağlık:)Çok başarılı çok;)))

    YanıtlaSil
  12. Sihirli Günce : Çok teşekkür ederim, beğenmeniz beni mutlu etti =)

    sezobigo: Tabi ki canım, teşekkür ederim

    ♥ Hasretli Lezzetler ♥ : evet canım keçe yününden, ıslak keçeden, face de sayfa açtım ancak burada göründüğü gibi değilmiş pek =( beğenen kişi sayısı henüz çok az.

    waterlily: punch makinesi? hmm bilmem nasıl bir şey acaba, ama bunu ellerinle kendi emeğinle yapmak daha bir güzel =) teşekkür ederim canım yardım etme isteğin, önerin için.

    sezobigo : daha neleeer neler yapılıyor canım benim, bakalım zamanla yapabilirsem sizlerle paylaşacağım =)

    GÖNÜL : resim yapmaya çalıştım zaten oley başarmışım demek ki, beğenmene sevindim canım =)

    Nedret : ne kadar mutlu oluyorum sizden böyle şeyler duydukca, el emeği ürünler konusunda çeşitlilik beceri açısından süper ötesi bir yerde olan üstadımdan böyle sözler duymak çok güzel, çanta yaptım zaten ancak astar kısmını henüz bitirmediğimden paylaşamadım. en kısa zamanda inşallah =)

    İkiz Annesi :Teşekkür ederim canım =)

    Çılgın Mevdoş : Teşekkür ederiiim Mevdoş'um =)

    BALLI LOKMAM : teşekkür ederim face sayfama da beklerim canım =)

    oytunla hayat: bilmem yaptım bir şeyler işte =) teşekkür ederim canım benim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)