25 Mart 2011 Cuma

Laleli Portföy Çanta - Tamamlandı

 Daha önce Laleli Portföy Çanta olarak sizlerle paylaştığım yazımda; çantanın henüz tamamlanmadığını, iç kısmına astar yerleştireceğimi belirtmiştim. Sonunda bir fırsat bulup eksik malzemelerimi aldım ve çantayı astarlayarak tamamladım =) Ve sonucu yine sizlerle paylaşacağımı da söylemiştim.
 Çantayı gören Çiçek Pazarı blogunun sahibesi Lale hanım, çantanın adı ile çok uyumlu olduğunu yorumlarında yazmıştı. Hala aynı düşüncedeyse bana mekilaningezegeni@gmail.com adlı iletişim adresimden ulaşabilir =)
  Daha önceki yazımda da bahsettiğim gibi çanta içerisine yerleştirdiğim tabaka (sentetik) keçe ile daha güçlü ve tok bir görünüme sahip oldu.




Kapağın dalgalı yapısına uygun bir şekilde arkasındaki astar tabakası da kesilince içeriden bu şekilde bir görüntü oluştu.


Astar olarak çantada da yeralan renk olan kahverengi sentetik keçe tercih ettim, burada flaş dolayısı ile parlak ve açık bir renkte çıkmış, ancak bir sonraki fotoğrafta daha anlaşılır durumda =)


İşte asıl renk tonu bu şekilde =) Ayrıca fermuar yerine çıt çıtın daha uygun olacağını düşündüm, böylelikle ilk defa da bir çıt çıt dikmiş oldum =)

6 yorum :

  1. Ay ne güzel olmuş bayıldım valla canm.Ellerin dert görmesin.


    sevgiler;

    YanıtlaSil
  2. Heeeyyyy çantam bitmiş:-)))) Eeee şimdi nasıl buluşucaz:-) lalehan.bosnali@gmail.com buraya hesap nonu ve ücretini yazıp gönerirsen :-) bende sana adresimi gönderiririm.. Yaaa çok güzel olmuş:-))) :-))))

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı ve şık olmuş canım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. yine çok şıkkkk ve güzelll

    YanıtlaSil
  5. EMEĞİNİN KARŞILIK BULMASINA ÇOK SEVİNDİM ALLAH DAİM ETSİN ARKADAŞIM
    ELLERİNE SAĞLI BAYILDIM ÇOK ŞIK OLMUŞ
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  6. Aycan: teşekkür ederim güzelim çok teşekkürler =)

    çiçek pazarı: evet canım hatta ben yorumlara cvp yazana dek sen çantana kavuşmuş oldn =( beğenmen ise ayrı bir mutlu etti beni =)

    ikiz annesi: teşekkür ederim güzelim =)

    özlemce: teşekkürler canım =)

    sezobigo: amiiin teşekkür ederim canım beniiiim güzelim ayy çok sevindim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)