15 Mart 2011 Salı

Laleli Portföy Çanta

Bu çantayı yapalı hayli zaman oldu. Paylaşım için bekletiyordum çünkü henüz tamamlanmadı; içine sentetik keçeden astar ekleyeceğim, o zaman daha tok ve dik bir duruşa sahip olacak. Ancak beklettikçe içim rahat etmedi, ne de olsa daha sonra tamamlanmış halini de paylaşabilirdim.

Ve yine yapım aşamalarından bir fotoğraf; çantanın arka ve kapak kısmının döşenmiş ve ıslatılırkenki hali. Fotoğrafta belli olmasa da epey genişçe döşeniyor keçe yünleri; daha sonra dövdükçe küçülüyor, çekiyor çünkü.

İşte bu da çantanın bitmiş hali; Osmanlı Lalesi şeklinde bir motif çalışmayı denedim, ne kadar başarılı oldum bilinmez =) Çantanın kapak kısmından alt gövdesi biraz görünüyor. Kapak demişken; keçenin bu kendi doğasına göre kaynaşması, dalgalı oluşu düz bir şekilde, kağıt gibi eğrisiz olmaması durumuna hala alışamadım. Ancak şeker hocamız makas kullanmamızdan pek yana değil, doğallığını bozduğu görüşünde ki haklı da zaten.

Kapağı açıldığında bu şekilde görünüyor, çantanın kapak altından görünen gövdesinde laledeki renkleri kullanmak istedim, biraz hareket katacağını düşündüm =)

İşte bu renk oyunlarını örümcek ağları gibi tel tel saçıp yerleştiriyoruz.


Burada ise çantanın arka kısmını görebilirsiniz. Henüz tamamlamadığım için duruşu tam olarak tasarladığım şekilde değil, çok severek çalıştım bu çantayı o nedenle kendim mi kullanırım yoksa çok isteyen başka bir sahibine mi kavuşur orası iç astarı da tamamlandıktan sonra kesinleşecektir =) Böyle çalışmaların , el emeği ürünlerin, en sevdiğim yanı ise; kesinlikle bir eşinin daha olmayışı.

8 yorum :

  1. güle güle kullan , güzel olmuş..Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. güzel olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. El işini satmak zordur bilirim ama çok beğendim. Mekilacım satmayı düşünürsen eğer burada bir alıcı var. Hem çok şık hemde ismimi nakışlamışsın ondan. arasam bulamam

    YanıtlaSil
  4. Renkler çok hoş olmuş canım. En kısa zamanda tamamlanmış halinin fotoğraflarını da koymalısın. Meraktan çatlatma :D

    YanıtlaSil
  5. içimizdeki karnaval: Çok teşekkür ederim canım =)

    Gul/inn: teşekkür ederim güzelim =)

    Çiçek pazarı: çok mutlu ettin beni canım, beğenmene sevindim, tamamladığım zaman sana geri dönüş yaparım, eksik malzeme nedeni ile biraz zaman alıyor b,tmesi =(

    Pelin P.A : teşekkür ederim güzellik, beğenmen mutlu etti beni, ben de çok istiyorum en kısa zamanda bitirip paylaşmayı =)

    YanıtlaSil
  6. Ah hiç önemli değil zamanı. Lütfen bitiğinde ses et. Kesinlikle alacağım.Ellerine sağlık.Bayıldım ve çok sevindim sahip olacağıma

    YanıtlaSil
  7. Çiçek pazarı: Tamam güzelim =)

    YanıtlaSil
  8. ilginc bilgiler icin tesekkurler

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)