18 Mart 2011 Cuma

Mikrodalga Fırın İle Lezetler

   Bir süre (ki yaklaşık 1 ay kadar) önce bloglarda gezinirken , takipçisi olduğum bloglardan birinde gördüğüm yazı ilgimi çekmiş, ben de naçizane görüşlerimi yorum olarak bırakmıştım. Kuzinede Kızaran Ekmek adlı blogun sahibesi arkadaşımız mikrodalga fırınlar ile ilgili Mikrodalga Fırınlar Öcü Mü? başlıklı yazısında Samsung Beyaz 'ın bu teknolojik fırınlarda uygulayabileceğimiz sağlıklı ve lezzetli yemek tariflerinin yeraldığı bir de kitapçık hazırladıklarını,  yemekli bir buluşma ile de tanıtımının yapıldığını anlatıyordu.


 İşte ben sevgili blogcu arkadaşımın yazısına ;



Şeklinde bir yorum bırakmıştım., yine filozof gibi konuşmuşum =) Sonrasında beni mail ile bilgilendiren Kuzinede Kızaran Ekmek 'in sahibesi, Samsung Beyaz' ın bana küçük bir süprizi olduğunu belirtti. şaşırdım, blog yazmaya başladığımdan bu yana ilk defa bir süpriz ile karşılaşıyordum =) Ardından Samsung Beyaz 'dan bir görevli benimle iletişime geçip bu güzel kitapçığı yolladı.

Zeytinyağlı Enginar

İçerisinde gerçekten güzel yemek tarifleri var, kitapçık elime ulaştığında incelediğim zaman " Vaaay bu yemek de yapılabiliyormuş yani mikrodalga fırında" dedim =)

Soya Soslu Piliç Kavurma

 Daha önce paylaşmam gereken bir konuydu bu , ancak bildiğiniz gibi araya bloglara erişim yasağı geldiği için bugüne kaldı. Zaten kitapçık da elime ulaşalı 3 gün olmuştu, o kadar da eski bir konu sayılmaz yani =)

12 yorum :

  1. Teşekkür ederim Aylin hanım, sayenizde =)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir yemek kitabı hazırlamışlar öyle:)ufacık bir mutluluk büyük tebessümler:)
    sevgilerimle canım..

    YanıtlaSil
  3. Kitaptaki tarifleri zaman zaman bizimle de paylaşırsan seviniriz MEkilacığım bende denemek isterim
    bilmediğimizi öğrenmek için buralardayız değilmi?:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. selam canim, benimde gecmisde bir dönem mikroldalga firinda denemelerim oluyordu.. hatta bendede bir sürü cok güzel tarifler mevcut ... ama en sevdigim mikrodalgada kek pisirmek :) hemencik hazir , inanilmaz cabuk! herkes hastasi olmusdu :)
    keyifli deneyimler diliyorum sana canim, cici paylasimlarini bekliyor :) güzel bir hafta sonu diliyorum sana ..

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım benim.Çok nazik bir düşünceymiş göndereni de ayrıca tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  6. SENİN ADINA SEVİNDİM NE GÜZEL BİR KİTAPMIŞ.NEMDE UZUN ZAMANDAN BERİ MİGRODALGA KULLANAN BİRİ OLARAK SADECE YEMETMAK ISITMAK EN FAZLA PATATES GİBİ UFAK ŞEYLER PİŞİRİYORDUM YANİ YAPILABİLECEĞİNİ PEK BİLMİYORDUM ARTIK PAYLAŞIRSIN BİZDE ÖĞRENİRİZ:)

    YanıtlaSil
  7. tarifleri hevesle bekliyorum

    YanıtlaSil
  8. iyi günlerde kullan arkadaşım...

    YanıtlaSil
  9. yemek bir aşk: evet ufacık bir hediye ancak büyük bir tebessüm oluşutuyor , çok sevinmiştim =)

    papatya68: ben de iserim paylaşmayı canım ancak herhangi bir sakıncası olur mu bilmiyorum çünkü henüz satışta değildi kitapçık diye biliyorum, kararsızım o nedenle bir sorun olur mu diye düşündüğüm için.

    hasretli lezzetler: mikrodalga fırındaki kek tarifini merak ettim şimdi canım =)

    ikiz annesi: teşekkür ederim canım =)

    sezobigo: =) paylaşmayı isterdim canım ancak bir sorun olur mu bilmiyorum

    neval: ben de paylaşmak istiyorum hevesle ama =(

    iççimizdeki karnaval: teşekkür ederim güzellik =)

    YanıtlaSil
  10. merhaba
    bu yemek kıtabına bızımde ulaşma şansımız var mı? Satın alabileceğimiz bir yer var mı? Lütfenn..:)

    YanıtlaSil
  11. adsız: merhaba, bu konu hakkında bir ilgim yok araştırısanız sanırım internetten dilediğiniz bilgiye ulaşabilirsiniz =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)