13 Nisan 2011 Çarşamba

Çeşme Alaçatı

     Uzun zaman olmuş yeni bir şeyler yazmayalı, zamanı da gelmiş çoktan, ancak şu sıralar bir çok şeyle ilgileniyorum. Böyle olunca da her yere yetişemiyorum =(
      Sentetik keçeden yaptığım çantalara bir yenisi daha eklendi. Şu an yolda, yakın bir zamanda doğum günü olan çok sevdiğim şeker bir insana hediye olmak üzere gidiyor. Kendisine sürpriz olacak, tabi burayı görüp blogumdaki bu yazımı okumazsa =) Çeşme' yi çok seviyor, bu nedenle ben de bu konu üzerine odaklandım böyle bir çalışma çıktı ortaya. Düşündüm, Çeşme'nin neleri meşhur, Alaçatı taş evleri, eski değirmenler, ve rüzgarsörfü =) bunu nasıl yansıtabilirim dedim ve tasarımı tamamen bana hayal dünyama ait bir çanta çıktı ortaya =) Gerçekten çok emek verdim diyebilirim, çok titizlendiğim için sanırım  en küçük ayrıntılarına dahi ince ince çalıştım. Ben sonuçtan memnun kaldım umarım doğum günü güzelimiz de beğenir, mutlu olur =)

Çantayı, çapraz, zincir askılı çalıştım. Cici, şeker, rengagrenk bir aksesuar olsun istedim =)


Ooof oof bu en zorladığı kısım, taş evdeki ve değirmendeki minik taşları tek tek minik bir makas ile kesip puzzle gibi yerleştirmek oldu . . .

Çeşme' yi gösteren tabela ve giden yolda kumaş boyasından yararlandım.

İşte böyleee, herkese güzel bir gün dilerim.

17 yorum :

  1. eline sağlık mekilacım gerçektende çok cici olmuş
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ellerine saglik tatlim cok cici olmus :) arkadasin bayilacak :)) kocaman öpüyorum seni.. mutlu kal..

    YanıtlaSil
  3. aaaa banamı yoksa ben de severim çeşmeyi doğum günümde yakında dermişim :) ellerine sağlık harika olmuş

    YanıtlaSil
  4. Mekilacığım ellerine sağlık
    çok emek harcamışsın ama muhteşem olmuş maşaallah ince ince Alaçatıyı işlemişsin bende arkadaşın olsam doğum günüm Mayıs ayının 2 si desem Türkiyemin her yerine aşığım desem:))))))) ne dersin???
    şaka bir yana süpersin
    muhabbetle

    YanıtlaSil
  5. ne kadar emek vermişsiniz,elinize sağlık ,şanslı arkadaş :)

    YanıtlaSil
  6. Resme dalmışım, çanta olduğuna yazıları okuyunca
    uyandım:))

    YanıtlaSil
  7. harika olmus, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık hepsine bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  9. harika olmuşşşşş:)en sevdiğim şehir ANKARA:)))

    YanıtlaSil
  10. yaaa inanmıyorum !! Çeşme Alaçatı başlığını görünce nedir diye koşarak geldim:)böyle bir sonuç beklemiyordum. sevgi dolu bir hediye olmuş. emeğine sağlık tek kelimeyle bayıldımmmmm:)her ayrıntıya

    YanıtlaSil
  11. harika olmuş tablo gibi arkadaşın güzel günler de kullansın ok şanslı:)

    YanıtlaSil
  12. Muhteşem olmuş tatlım ellerine fikrine sağlık. Arkadaşın da severek güzl günlerde kullansın :)

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık canım belli çok uğraşmışsın ama harika olmuş.Arkadaşın da güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
  14. Yine süper bir şey çıkarmışsın ortaya .Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. ÖZİ'NİN HOBİLERİ : çok teşekkürler canım =)

    İkiz Annesi : teşekkür ederim güzelim =)

    Yeşim : çok çok teşekkürler =)

    GÖNÜL: inşallah kendisi de beğenir, çok teşekkürler =)

    Elifinelizi : =)) şaşırtmayı süprizleri seviyorum, beğenmene sevindim güzelim, teşekkür ederim =)

    güner yapku : süpersin canım, güldürdün yine beni =)

    Melis Kıyıcı : teşekkür ederim tatlım =)


    Burcu : teşekkür ederim canım =)

    Nedret :böyle farklı birşey olsun istedim, beğendiniz ise ne mutlu =)

    neval :evet epey uğraştırdı, ama beğenilince hepsine değiyor =)

    papatya68 :canım, çok çok güldüm çok tatlısın teşekkür ederim =)

    Çılgın Mevdoş :mevdoş'um canın sağolsun ne demek, teşekkür ederim =)

    !!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!!: inşallah beğenir, teşekkür ederim hasret'ciğim =)

    yemekbiraşk: teşekkür ederim canım =)

    YanıtlaSil
  16. Elim azımda ne kadar emek vermiş harika olmuş diye diye baktım arkadaşın çok şanslı :) Güle güle kullansın.
    Emeklerine sağlık mekila.

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık süper olmuş.arkadaşın çoook şanslı bence ve güle güle kullansın...

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)