20 Nisan 2011 Çarşamba

İki Yeni Taç

Kendi fotoğrafımı çekemiyorum, eğer bunu başarabilseydim bu cici tacın takıldığında nekadar da güzel durduğunu sizlerle pylaşmak isterdim.

Yakın çekimlerde flaştan kaynaklı biraz fazla parlıyor sanırım fotoğraflar =(


Flaşsız çekim yaptığımda ise karanlık bir sonuç çıkıyor. Bu nedenle parlaklığı dengelemek için sarı bir ışık kullandım =)

Bu aralar pek bir moda olan, herkeste türlü çeşitleri bulunan fiyonk taçlardan bir tane de ben kendi yorumumca yaptım =)

Kahverengi keçe ve açık bal rengi kurdela kullandım. Aslında canım biraz sıkkın, sanırım bu durum fotoğraf çekimlerine de yansımış. Bugün hiçbir şey yazmayı düşünmüyordum ancak belki iyi  gelir diyerek açtım blogumu. Hem benim canım sıkkın diye onu ihmal etmek olmaz di mi =)
Hayat gerçekten çok garip, insan duyguları, ruhu çok garip, dün çok mutlu iken bugün son derece mutsuz hissedebiliniyor. Nazar mı değdi acaba =))) "Nazar edenlerin gözü çıksın" der büyüklerimiz, öyle olsun =)

12 yorum :

  1. Fiyonklu taca bayıldım Mekila:) "Nazar edenlerin gözü çıksın" :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. nazara inanıyorum,niyeyse mutluluk kokan yazılar ses vermiyor zaten bir iki gün sonra başlıyor sorunlar

    YanıtlaSil
  4. adaşehir: beğenmene çok sevindim canım, teşekkür ederim =)

    anneanneninemekleri: teşekkür ederim ama ben kendim kullanmayacağım, hobi olarak yapıyorum tüm bunları, isteyenlere de satıyorum =)

    neval: gerçekten, şu ana dek yazdığım yazılarımda en az yorumu alan yazılarımdan birisi oldu dün yazdığım yazı, mutluluğu anlatıyordum, mutluydum ama kimse umursamadı, çok garip insan buradan kocaman bir " ACABA?" sorusu elde ediyor sonuç olarak. ve dediğin gibi o yazıdan sonra bugün ise böyle durum. herkes temiz bir kalbe sahip değil ne yazık ki =(

    YanıtlaSil
  5. super cute..you are so smart :)

    YanıtlaSil
  6. tatlım yaptığın her şey o kadar güzel ki taktir etmyenler utansın dicem ama herkes alkışlıyordur biliyorum:))hem sen seni üzenleri ez geç gitsin, gözü olanların gözü çıksın bu da benden tatlım:)

    YanıtlaSil
  7. Nazara inanmalı..Bu arada taçlara bayıldım canım,zevkine hayranım..

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık , ikiside birbirinden güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  9. İkisi de çok şık olmuş arkadaşım ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil
  10. İkisi de çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.
    Nazar edenin gözü çıksın:)
    Maşallah Sübhanallah..

    YanıtlaSil
  11. creative mind: thank you sweety, you made me happy with your comment =)

    güner yapku: teşekkür ederim güzelim ben de senin o duygu dolu dizelerine, yazılarına bayılıyorum =)

    limon çiçekleri: evet nazardan korkarım =( teşekkür ederim canım beğenmen çok mutlu etti =)


    içimizdeki karnaval: teşekkür ederim canım =)

    sevtap: teşekkür ederim güzelim =)

    ikiz annesi: teşekkür ederim canım,
    evet çıksın =)

    YanıtlaSil
  12. :) çiçekler çok cici olmuş benim böyle görüp mini mini çiçek yapmaya çalıştıklarımdan. kocaman kocaman bayıldım ikisinede harika gözüktüğüne eminim saçlarla ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)