26 Nisan 2011 Salı

Minicik Ayaklara

   Bebeklere dair ürünlere bayılıyorum, minicik tulumlar, çoraplar, atletler, patikler... Ben de keçe ile ilgilenen birisi olarak bu minik cicilerden en uygun olanını seçmiş ve çalışmalara başlamıştım, tamamladım. Mercimek kadar miniminnacık parmakların inci gibi yanyana dizildiği o pembe pamuk ayaklara, puf puf yünlü koyun deseni ile süslediğim bir çift patik yaptım =)

Renk burada kırmızı çıksa da aslında daha koyu tonda

Unisex bir patik yapmak istedim, hem kız hem de erkek bebekler giyebilecek şekilde renkleri. Dileyenlere hayalindeki renkler ve desenlerde de çalışabilirim tabi ki =)

Süsleme olarak ise kendi çizdiğim koyun desenini kullandım

 Patik tabanında ve içinde kahverengi keçe tercih ettim

Dikişlerde ve patiğin ön kısmındaki cırtcırtlı bantta ise siyah rengi uygun gördüm, bakalım beğenecek misiniz?

17 yorum :

  1. çok şeker ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Canım çok şirin olmuş bunlar yaaa bayıldım valla.Ellerine sağlık.

    Sevgilerimle;

    YanıtlaSil
  3. Çoook şirin olmuş tatlım ellerine sağlık. Minik ayaklara çok yakışacak bu ciciler :)

    YanıtlaSil
  4. bayıldım çok şirin her şeyin minikleri daha sevimli oluyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. harikaaaaaaaaaaaaaa.....:)))

    YanıtlaSil
  6. Mekila ne becerikli kadınsın vallahi...pes...

    YanıtlaSil
  7. Süper çok tatlı olmuş canım,ellerine sağlık.Evet bende bu aralar zevkle alışveriş yapıyorum :) Minik minik...

    YanıtlaSil
  8. çook sevimli çok cici olmuşlar mekilacım gerçekten bayııldııımmm:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Her zamanki gibi çok güzel olmuş Mekilam , ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. gul/inn: çok teşekkür ederim =)

    adaşehir: teşekkür ederim caım =)

    aycan: =)) şeker olması için uğraştım, herkes de şeker diyor çok mutlu oldum başarmışım demek ki teşekkür ederim güzelim =)

    yeşim: teşekkür ederim tatlım =)

    gönül: evet kesinlikle herşeyin minikleri daha sevimli =)

    güner yapku: teşekkürleeeer canım =)

    neşelihaller: teşekkür ederim =)

    sevtap: canım benim çok mutlu oldum =) teşekkür ederim =)

    yemek bir aşk: oleeey çok sevindim herkes çok beğenmiş, teşekkür ederim =)

    içimizdeki karnaval: teşekkür ederim canım beniiiim =)

    necla: çok teşekkürler neclacığım =)

    YanıtlaSil
  12. çok ciciş olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Hiç böyle birşey görmemiştim.Çok çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık.Bunların fiyatını da yazsan iyi olur bence,sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Çok şeker olmuş bunlar :) ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  16. fuska: teşekkür ederim canım =)

    özgür: çok teşekkür ederim güzelim =)

    anneanneninemekleri: teşekkür ederim fiyat yazmıyorum almak isteyenler iletişim adresimden ulaşıp soruyor zaten. öneriniz için teşekkür ederim =)

    funda ceyhan: teşekkür ederim çok sevindim beğenilmesine =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)