19 Nisan 2011 Salı

Mor Kolye

   Bugün, yağmurlu bir güne uyandı buralar, yeni açmıştı çiçekler, filizlenmişti ağaçlar, limon çiçeklerinin kokusu yayılıyordu, birden yağmur ile karşılaşmak; baharı hissetmeye başlarken biraz şok etkisi yarattı sanırım. Ama şu an yeniden ışıl ışıl bir güneş var gökyüzünde, bulutlar kucaklaşmayı bırakıp, rüzgarda yalnız başına süzülüyorlar. Minik minik kuşlar yine şarkı söylüyor onlar da seviniyor sanırım güneşin yeniden parıldamasına =)

Yeni filizlenmiş dallarına, yağmur damlalarından boncuklar takmış ceviz ağacımızı, odamın penceresinden fotoğrafladım, yağmur yağarken =) Doğanın her halinin ayrı bir güzelliği var, görmek isteyip bakınca insanı nasıl da mutlu ediyor, pozitif hissettiriyor.

Tam da mor renk sevenlere göre bir kolye yaptım bu arada =) Islak keçe yününden yaptığım mor bir top,lila tonunda bir kurdela ve mor renkli tahta boncuklar kullanarak hazırladım bu kolyeyi.

Kurdeladan yaptığım fiyonk ile keçe topu birleştirdim.

Tabi bir de blogumun header'ını ve görüntüsünü biraz değiştirdim. Önceleri daha sık yaptığım bu değişimler bu aralar daha seyrek hale geldi =) Bahara yeni bir imaj ile girsin istedim blogum, yeni mevsime yeni bir görüntü =)

8 yorum :

  1. yüreğinize bahar gelmiş çoktan

    YanıtlaSil
  2. tatlım header harika içim açıldı yahu gitmek istediğim yerlere benziyor ve mor kolye inan bana harika ve çok beğendim keşke birileri beni ansa da bunu hediye alsa baş harfi A:)))

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık rengide çok güzelmiş.çok beğendiim

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık pek şık olmuş..keşke benim de elimden böyle incelikler gelse...

    YanıtlaSil
  5. ne kadar şık ve sade olmuş ellerine sağlık canım...sevğiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş yeni hali güle güle kullan canım yeni halini blogunun:)

    YanıtlaSil
  7. neval: yüreğime geldi de canım doğaya gelemedi tam olarak, yağmur yağmur =(

    güner yapku: header ı beğenmene çok sevindim, evet birileri ansa seni =))

    sezobigo: teşekkür ederim tatlım =)

    neselihaller: herşey zamanla oluyor canım, istersen başarırsın =)

    halime: teşekkür ederim güzelim =)

    ikiz annesi: teşekkürler canım benim =)

    YanıtlaSil
  8. dağların bulutların kuşların ağaçların uçakkk :) gezegenini güle güle kullan canımcım harika olmuş ellerine sağlık.
    Kolye çokk narin duruyor çok sevdim. Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)