6 Nisan 2011 Çarşamba

Mısır Salatası

      Sergimiz devam ediyor ancak ben yarın sergi yerinde olmayacağım sanırım. Siz yine de gidip görmelisiniz tabi ki =)
     Sergiye gelip ürünlerimi beğenen ancak farklı tasarımlar istediklerini belirten kişiler oldu, ben de blogumu gezip buradan iletişim kurabileceklerini belirttim.Kişiye özel tasarımlar yaptığımı tekrar söyleyeyim =) Satıştaki ürünlerimi by Mekila 'dan da görebilirler.
     Herhangi bir satış sitesine de üye olmayı düşünüyorum, araştırmalarım bu sitenin, Emek Sensin olabileceği yönünde sonuçlanıyor =)
     O konudan bu konuya geçiyorum bugün =) Daha önce sizlerle Pırasa Salatası nı paylaşmıştım, ben çok severim o salatayı, malzeme az lezzet çok =) Aslında herhangi bir salataya da dahil edilebilir pırasa, ayrı bir tat katıyor. Pırasa salatasını özellikle LaVieEnRose çok sevdiklerini belirtmişti =) Hatta bağımlısı olduk diyordu.
    İşte sevdiğim salatalardan birisi daha, yine malzemesi az, lezzeti çok =)


Malzemeler:

1 kutu konserve mısır
2 adet ortaboy domates
5- 6 dal taze nane
limon ( kesinlikle sirke kullanmayın)
tuz
sıvı yağ ( mutlaka mısır yağı olmalı)


Yapılışı:

domatesler küp küp, nane ise ince ince doğranır, mısır ile karıştırılır, arzuya göre ayarlanan miktarlarda limon suyu, tuz ve yağ ilave edilir. Ardından afiyetle yeniliiiiiiir =)
Havalar ısındı, salatalıkların organik olanları artık satılıyor o nedenle 1 adet salatalık da ekleyebilirsiniz bu salataya süper yakışıyor o da =)

10 yorum :

  1. ağzım sulandı nasıl güzel görünüyor.salata delisiyimdir hiç fark etmez bide böyle görseli şölen şeklindeyse of ki ne of:)
    afiyet olsun size

    YanıtlaSil
  2. YAAAAA NEDEN YOKSUN:( YARIN AYIN 7 Sİ VE SEN YOKSUN KISMETİMİN BÖYLESİ NEYSE ARTIK KISMET DİYELİM...SALATADAN CANIM ÇEKTİ ZATEN BU GÜNLERDE ACAYİP BİR İŞTAHIM VAR TOMBİK OLACAM AZ KALDI:)))ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  3. serginden haberim yoktu güzel satışlar..
    salata rengi itibariyle çok güzel olmuş:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. pirasada misir salatasinada bayilirim :D ellerne saglik tatlim afiyet seker olsun!
    kocaman öpüyor kolayliklar diliyorum..mutlu kal..

    YanıtlaSil
  5. Sergi ne güzel bir paylaşımdır.
    Salatayı çok tuttum inşallah lezzetli bir domates bulurumda bir an önce denerim.
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Mısır salataya çok yakışıyor bence de.Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  7. İkiz Annesi :evet kesinlikle, çok ayrı bir lezzet katıyor mısır salatalara =) teşekkür ederim canım =)

    Elifinelizi : teşekkür ederim tatlım, evet, mutlaka denemelisin bu salatayı =)

    ♥ Hasretli Lezzetler ♥ : evet ikisi de ayrı bir lezzet ve güzel tat, sen bu konuda ustasın hasretcim, beğenmene çok sevindim =)

    yemekbiraşk : teşekkür ederim tatlım =)

    güner yapku : canım,3 gündür sergide çok yorulduğumu farkettim, annem de izinliydi bugün ve biraz birlikte zaman geçirelim istedim =)

    sezobigo : şöyle fotoğrafa bakınca benim de canım istedi yeniden sezobigocum =)))

    YanıtlaSil
  8. Harika görünüyor olsada yesek :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. En sevdigim salata! Bol misirli, sulu;)
    Ah ah beni sismanlatiyorsun demiyorum canim, bu salatalarla gonlumu fethediyorsun diyorum;)
    Bakalim pirasa salatasini gecebilecek mi:P

    YanıtlaSil
  10. Özi'nin hobileri: teşekkür ederim canım =)

    SvGLove: pırasa salatası ile kıyas yapmıyorum her ikisinin kulvarı farklı her ikisi de ayrı bir lezzette =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)