4 Nisan 2011 Pazartesi

Sergi Açılışı

     Sonunda heyecanlı bekleyişimizi, sergi açılışımızı yaptık =) Çoook yorucuydu ama bir o kadar da güzel, 8 nisan Cuma gününe dek yani o gün de dahil olmak üzere sergimiz devam edecek. Bu defaki postum epey bir fotoğraflı olacak, hatta hepsini yayınlayamayacağım, o kadar çok ürün vardı ki hangi birisini sizlerle paylaşayım bilemedim. Olabildiğince kısaca anlatmaya çalışacağım fotoğraflarla adım adım =)

Sergimizin açılışını Çukurova Belediye Başkanı Sayın Yıldıray Arıkan gerçekleştirdi.
Yakasında keçeden yapılmış kabak broş takan kişi ise benim şeker mi şeker, ıslak keçe hocam
Bu fotoğrafı öyle zor çektim ki, basın ordusunu aralardan sızarak ancak bu kadar aşabildim, bir de bendeki boyu düşünürseniz, parmak uçlarıma bastım, fotoğraf makinamı yukarıya doğru uzattım, baksanıza izbandut gibi millet =)

Ve Sayın Başkan sergimizi geziyor =)




Keçe ürünler, biz öğrenciler ve hocamızın eserleri =)



Bütün bu tabloların keçe yünlerinden yapıldığını söylersem düşünün nasıl bir emek olduğunu , uuf uuf ama sonuç beğenilince herşeye değiyor =)

Çini ürünleri ise; çini hocası İzlem Yener ve öğrencilerine ait.

Bayılıyorum bu penguenlere, çok şekerler =)


Hepsi birbirinden güzel ve eşsiz, başka bir benzeri yok.




Folklorik kitre bebekler ise Yıldız Noyaner hocamıza ve öğrencilerine ait. Hepsi bir harika, gerçek hayattan bir kesit gibi, her an canlanıp hareket edecekler sanki =)


Ayrıntılar nefis =)


Şu kilime, beşikteki bebeğe bakar mısınız =)


En sevdiklerimden, yörük çadırında sıkma yapan, ekmek pişiren hanımlar =)


Eee Adana denilir de portakal toplayan hanımlar olmaz mı =)


Peki ya pamuk =)
Ben kursun bir öğrencisi olsam ve yapılan ürünleri görsem de sergide bir başka güzel oluyormuş herşey, insanların beğenisine sunmak, güzel tepkiler almak ayrı bir tatmış =) Adana'da ikamet eden ve sergiyi görmek isteyen, hatta görüp beğendiği bir ürünü satın almayı düşünenleri Büyükşehir Belediye Fuayesi' ne bekleriz.

19 yorum :

  1. ayy canım nerde bu sergi nasıl kaçırdım ben bunu:((çok şahane emekler yapanların ellerine sağlık çok şanslısın mekilacığım bunları gördüğün için ahhh kıskandım seni...

    YanıtlaSil
  2. o nasıl bir emektir öyle ellerinize kollarınıza sağlık kecelere gerçekten bayıldım bne bu kadar çeşit ,hayal gücü ,emek hepsi bir arada harikasınız valla.
    umarım karşılığını bulmuşsunuzddur
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. waterlily: canım, sergiyi kaçırmadın 4 nisan pazartesi ve 8 nisan cuma günleri arasında bu gunler de dahil olmmak üzere sergi devam edecek, ben 12.00 ve 17.00 saatlerı arasında ürünlerimle oradayım beklerim, büyük şehir belediye fuayesinde, sevgiler =)

    sezobigo: güzeliiiim çok teşekkür ederim canım benim, keşke sen de yakında olabilseydin de gelebilseydin, çok güzel olurdu =)

    YanıtlaSil
  4. mekilam çok sevindim,kusura bakma valla önceki postunda yazmışsın ben görmedim:(kızmassın umarım bloglar hala açılmıyor bende opredan açıyorum oda çok geç açıyor ilk sayfaya anca bakabiliyorum özür canım...inş,çarşamba gelebilirim yakana karanfil tak:)))

    YanıtlaSil
  5. Hepinizin ellerine sağlık.Ne kadar güzel çalışmalar baka baka bir hal oldum burada.Keşke oralarda olabilseydim kaçırmazdım bu sergiyi.
    Emeğinize sağlık canım muhteşemler.

    YanıtlaSil
  6. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık ....Hepsi birbirinden güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  7. Mekila'cim ellerine/ellerinize saglik! Insan ufacik bir sey yapip, ovgu aldiginda nasil mutlu oluyor. Sizin bu ustun emekleriniz karsisinda aldiginiz tepkilerle ne kadar mutlu oldugunuzu tahmin edemem.
    Islak keceyi de ilk senden ogrendim zaten;)

    YanıtlaSil
  8. CANIM COK GUZEL EL EMEKLERI VAR BAYILDIM YAPANIN ELLERINE SAGLIK SANA DA TESEKKURLER YAYINLADIGIN ICIN

    YanıtlaSil
  9. harika bir sergi hepsi birbirinden özel ve güzel emeği geçen herkesin ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Hepsi birbirinden güzel...

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir sevgi,elemeği ürünler,yapanların ellerine sağlık.Paylaştığın için teşekkürler,sevgiler

    YanıtlaSil
  12. harika şeyler bunlar hakikaten. Kepinizin eline, gönlüne sağlık. Çok güzel şeyler yapmışsınız mekila...

    YanıtlaSil
  13. Canımm mekilam ellerinize sağlık.. gene keçelere bittim ben.. hayırlı olsun serginiz de maharetli arkadaşım.. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. canım benim kıymetli yetenekli öğrencim benim:) teşekkür ettim ama buradanda binlerce kez teşekkür ediyorum ellerine emeklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  15. AZRA SEDA :rica ederim üstadım, görevimiz, sizin takdir etmeniz ayrı bir gurur benim için =)

    Deli Anne : teşekkür ederim canım beniiiiiiim nerelerdesin sen beni unuttun sanmıştım =(

    oytunla hayat : evet herkesin emekleri birleşince öyle harika bir goruntu olustu kı sergide, çok mutluyduk hepimiz beğenileri duyduğumuzda =) teşekkürler

    anneanneninemekleri :ben teşekkür ederim ilgilenip yorumunuzu belirttiğiniz için =)


    adasehir : teşekkür ederiz =)

    GÖNÜL : evet çok emek, herkes ayrı ayrı bir teşekkürüü hakediyordu orada, =) sana da teşekkür ederiz canım =)

    YanıtlaSil
  16. Çılgın Mevdoş : beğenmene çok sevindim canım, biz teşekkür ederiz =)


    SvGLove :canım benim faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana, çok sevindik evet beğenildikçe =) sen de yakınlarda olabilseydin, gelebilseydin buralara =)

    içimizdeki karnaval : çok teşekkür ederiz güzelim =)

    İkiz Annesi :inanın hepinizin yokluğunu öyle hissettim ki, keşke buralarda olabilseydiniz, gelebilseydiniz, sürekli aklımdaydınız =(

    waterlily: canım ben seni bekledim yolunu gözledim çarşamba günü ama gelmedin =( sağlık olsun artık başka bir zaman başka bir şekilde görüşürüz =)

    YanıtlaSil
  17. Canım çok güzel şeyler yapmışsınız, ellerinize sağlık. Sergiyi de kaçırdığıma üzüldüm, ama tanıştığıma memnun oldum sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  18. funda ceyhan: çok teşekkür ederim güzelim, beğenmen çok mutlu etti, ben de memnun oldum tanıştığıma, dilerim birdahaki sergide görüşürüz =)

    YanıtlaSil
  19. Kitre bebek kursuna gitmeyi bende çok istemiştim ama haftasonu malesef kurs açılmadı:(( çalıştığım için gidemedim.

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)