9 Nisan 2011 Cumartesi

Sergi Bitişi ve Yeni Ürünler

  Sergimiz güzel bir şekilde sona erdi, değişik bir deneyim, güzel bir anı olarak kalacak hafızalarımızda =) Her cuma günü belediye haftasonu tatiline girdiği için bando töreni ile kapanış yapıyormuş , biz de cuma günü buna şahit olabildik, izleyen herkes gülümsüyordu, böyle etkinlikler insanların yüzünde bir tebessüm oluşturuyor, işte en çok bunu seviyorum. Ve çok mutlu hissetiğim gurur duyduğum bir an ise, bandonun İstiklal Marşı' nı çaldığı anda yolun karşı kaldırımındaki vatandaşların dahi (ki o sırada trafik yolda hızla akıyordu), yürümeyi bırakıp hazır ol durumuna geçmesi idi.


Biraz yorucu ve yoğun bir zamandı o nedenle blog ile pek ilgilenemedim, yorumlarını cevaplayamadım, geri dönüşler yapamadım. Siz neler anlattınız okuyamadım =(
Bu arada blogumu kimselerin göremediğini, öğrendim, sizler ve bazı kişiler görebiliyor ancak çoğu kişi göremiyor, hani açılmıştı, kalkmıştı karar =( Bunca sıkıntının üzerine bir de yeni kayıt hazırlamaya çalışırken fotoğraf yukleyemeyeceğimi çünkü bana ait alanı doldurduğumu öğrendim, bir yerlerden bir şeyler sil vs uğraştım da sonunda bu yazımı yazabildim. Bundan sonraki yazıları nasıl yazacağım kara kara onu düşünmekteyim.
Herneyse canımızı fazla sıkmaya lüzum yok değil mi =) Ve çeşit çeşit yeni aksesuarlar yaptım keçeden, fazla söze gerek yok fotoğraflar anlatsın, bakalım beğenecek misiniz?

 


Kirazlı taç =)



Islak keçeden yaka iğneleri, broşlar, süsler, ne derseniz =)

Islak keçeden mini mini toplar kolyesi =)



Islak keçeden ip düğüm kolyesi =)

Islak keçeden sarı çiçekli kolye =)

4 yorum :

  1. ellerine sağlık canım kusurma bakma beklettiysem çok gelmek istedim ya gelemedim çat kapı misafirlerim oldu canım yoksa gelmeyi çok istedim inşallah başka zaman:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş hele şu sarı kolye daha bir hoşuma gitti...ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)