2 Nisan 2011 Cumartesi

Sergi

  Uzun bir sürenin ardından yazmaya fırsat bulabildim sonunda, ne çok özlemişim blogumu =) Önce Tarsus' a gitmem gerekti, ardından Mersin' e. Şimdi evimdeyim ve bilgisayarıma, bloguma, sizlere kavuştum =) Eve geldiğimde bahçemizdeki çiçeklerden bazılarının açtığını gördüm ve hemeeeen fotoğraf makinemi çıkarıp bu güzelliği sizlerle paylaşmak için bir kare çektim =)

Şu güzelliğe bakar mısınız, çiçeğin orta kısmında sanki minicik mor çiçekler çevresiinde de yine minicik sarı çiçekler var gibi. Ayrıca çiçeğin orta kısmındaki mor rengi beyaz yaprakların bitiminde uç noktalarındaki minik mor noktalar nasıl da tamamlıyor, harika...
   Bu aralar tatlı bir koşturmaca içerisindeyiz. Heyecan ile beklediğimiz bir sergimiz var, hazırlıklar devam ediyor. Ben yerimde duramıyorum "nasıl olacak beğenilicek mi" diye pır pır ediyor kalbim ki artık daha önce de kendisinden bahsettiğim; şeker mi şeker, ıslak keçe hocam Azra Seda Ertik 'in halini bir düşünün =) Bu arada blogunu mutlaka ziyaret etmelisiniz, benim yaptığım ıslak keçe ürünleri beğeniyorsunuz ancak hocamın ürünleri, emekleri nefisssss!
   Islak keçe için kursa gittiğimden bahsetmiştim, işte o kurstaki keçe, çini ve folklorik kitre bebek derslerinde öğrencilerin ve hocaların yaptığı el emeği ürünlerin sergileneceği güzel bir sergimiz olacak. Adana'da ikamet eden ve bu güzel geleneksel el sanatlarımızı merak edip; bilgi almak, görmek isteyenleri sergimize bekliyoruz.


Sergi 5 gün boyunca devam edecek, açılış 4 Nisan tarihinde gerçekleşecek. Serginin olacağı yer, açılış ve tarih bilgilerini belirten kartı fotoğrafladım, üzerine tıkladığınız takdirde daha net görebilirsiniz. Sergide beğendiğiniz ürünleri dilerseniz satın da alabileceksiniz. Benim de yaptığım ve  by Mekila adlı satış blogumda yayınladığım ürünlerime indirimli bir şekilde sahip olabilme imkanınız var , e bir de ben orada olacağım, daha ne olsun =)

9 yorum :

  1. Çiçek çok güzel görünüyor canım.Oralarda olsaydım kesin gelirdim sergiye:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir sergi duyurusu olmuş mekilacımcımcım:)

    YanıtlaSil
  3. ah aadana da olsam da gelsem bayilirim sergi gezmeye alisveris yapmaya

    YanıtlaSil
  4. aaa evet tatlım şimdi fark ettim yanlış görmüşüm=))muvaffak olman dileğiyle arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel olurdu :) bayılırım sergilere ehh birde sanat diyoruz gidilmesi zorunlu

    YanıtlaSil
  6. Ah orada olsaydım keşke,başarılar diliyorum canısı..bu arada bugünkü postumda seni yad etmeden geçemedim:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzeeel bir resim bencede:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. İkiz annesi: aah keşke burada olsaydınız evet, çiçeği beğenmene sevindim canım =)

    azra seda: teşekkür ederim hocacımcımcım =) üstadım =)

    çılgın mevdoş: keşke olsaydın mevdoşum =(

    güner yapku: teşekkür ederim tatlım =)

    elifinelizi: evet sergiler çok güzel oluyor da bizim insanımız sergideki ürünleri ellemeden gezemiyor =))

    limon çiçekleri: okudum canım yazını teşekkür ederim, kocaman bir gülümseme oluşturdun yüzümde =)

    yemek bir aşk: teşekkür ederim güzelim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)