24 Mayıs 2011 Salı

Afrika'da Gün Batımı

Afrika'da gün batımını keçe ile resmetmeyi denediğim bu çalışmam, aslındaaaaaaa....


bir el çantasııı =)) Başlangıçta normal bir gün batımı resmetmeyi planlıyordum kafamda, ancak yaptıkça ve sonuç şekillenmeye başladıkça, bana daha çok Afrika'yı anımsattı. Her zaman olduğu gibi  döşeme aşaması hayli zahmetli ve uzun süren bir çalışmaydı.

Çantanın içine sentetik kahverenkli bir keçe ile astar yaptım. Sap kısmı ise yine keçe yünlerinden hazırladığım iplerden.

Çantanın arka kısmında kompozisyonu devam ettirmekti amacım, bu şekilde bir sonuç elde ettim, çimenler ve ağaç yaprakları çantanın arka kısmına doğru uzanıyor.
Bu cici el çantası ile ilgilenenler mekilaningezegeni@gmail.com adresinden bana ulaşabilirler =)

14 yorum :

  1. Çook güzel olmuş:)) Benim şikayetim döşemekten değil,yoğurmaktan:))

    YanıtlaSil
  2. süper bir çalışma, harikasın.

    YanıtlaSil
  3. ay nasıl yapıyorsun bunları..helal olsun vallahi....

    YanıtlaSil
  4. Nedret: çok teşekkür ederim =) evet yoğurma aşaması çok yoruyor.

    noblesse: çok teşekkür ederim canım =)

    neselihaller : Teşekkür ederim güzelim =)

    YanıtlaSil
  5. ıslak keçe çalışmalarına hayranım ıslak keçe daha doğal oluyor çok egzotik bir çalışma olmuş ellerine sağlık mekilacığım sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çalışmalarına bayılıyorum canım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. zor iş yaaa kızım yapıyordu biliyorum ama bitince harika oluyor

    YanıtlaSil
  8. cok tesekkurler ilginc

    YanıtlaSil
  9. Gönül: evet keçe yünü ile yapılan çalışmalar ayrı bir güzel oluyor, teşekkür ederim gönülcüğüm =)

    ikiz annesi: çok çok teşekkürler canım =)

    çılgın mevdoş: evet zor ama sonuca değiyor =)

    adsız: rica ederim, teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  10. muhteşem olmuş...ellerin dert görmesin...

    YanıtlaSil
  11. muhteşem olmuş tebrikler

    YanıtlaSil
  12. alanay: teşekkür ederim =)

    gulsen: çok çok teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  13. ooff muhteşem olmuşş...
    nasıl bir emek nasıl bir sabır helal olsun...

    sevgiler...

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)