9 Mayıs 2011 Pazartesi

Balkabağı Broş

    Bu broş öyle cici oluyor ki insanın bakıp bakıp sevesi geliyor, yapıp bitirdiğinizde üstadım Azra Seda Ertik 'in de dediği gibi karşısına geçip kendi kendinize sevinçten, mutluluktan gülümsüyorsunuz. Çok eğlenceli ama =)

Bu şeker broşu kurs hocamdan öğrendim, benim yaptığım onun yaptığı balkabağı broşlar ile kıyaslanamaz tabi ki =)
Ben genelde fotoğrafları yakın mesafeden çektiğim için herşey çok büyük görünüyor doğal olarak, ancak ceketin cep boyutu ile broşu kıyaslarsanız ne kadar minik olduğunu anlayabilirsiniz =)
Bu arada uzun süredir söylemek istediğim ama şu ana dek pek mümkün olmayan bir konu var, birçok el emeği ürün yapıyorum; taçlar, çantalar, broşlar, takılar ...vs. yapıyorum ancak kullanmıyorum, yani ben bu ürünleri kendim için yapmıyorum. Bazı arkadaşlar yorum olarak güle güle kullan diyorlar o nedenle bunu belirtme gereği hissettim. Yaptığım cicileri blogumun sağ kısmındaki konsolda görebileceğiniz MEKİLA SATIYOR etiketi altında toplayıp dileyelerin sahip olabileceği şekilde düzenledim. Ürünlerin bir kısmı sahiplerini buldu, fakat beğenilmesi durumunda aynı şekilde çalışabilirim o ürünlerden =)

Bugün, (maşallah diyelim de) hava çok çok güzel burada, kuşlar cıvıldıyor, güneş nefis, ağaçlar renkleri ile zaten bir harika görünüyor gözüme, ben de kalktım daha önce tarifini verdiğim Biberli Ekmek 'ten yaptım, yanına da çay demledim, güzel de bir müzik açtım, bahçemizi, ağaçları seyrederek keyif  yapıyorum desem =) Nazar etmeyin arkadaşlar, kaç zamandır böyle değil havalar =) Eee broşu beğendiniz mi peki?

17 yorum :

  1. Çok tatlı olmuşlar canım.Ellerine emeğine sağlık.
    Sevgilerimle;

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı olmuşlaar!benim hem sevesim hem yiyesim geldi:)Ellerine,emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı balkabakları, bakmaya doyamadım..

    YanıtlaSil
  4. çaokkk hoşş ve çokkkk farklı:))))

    YanıtlaSil
  5. tam yemelik :) çok şirinler .

    YanıtlaSil
  6. çok şekerler bunlar :)))

    YanıtlaSil
  7. Çok cici olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. biraz anlasam yada fırsatım olsa yapmak için kursa başlayacağıım bu ne güzellik ya.
    çok güzelmiş mekilam imreniyorum ne güzel şeyler yapıyorsun
    iyi satışlar arkadaşım çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  9. Aycan: teşekkür ederim güzelim =)

    Limon çiçekleri: Canım teşekkür ederim evet hem sevip hem de yiyesi geliyor insanın =)

    Nehirineylemleri: teşekkür ederim =)

    Noblesse: Çok teşekkür ederim güzelim =)

    Güner yapku: canım benim çok teşekkür ederim tatlım =)

    halime: teşekkürler =)

    Neval: ayyy çok teşekkür ederim tatlım =)

    elifinelizi: =) teşekkürler canım

    Gönül: di miii =)

    Sevtap:Teşekkür ederim canım =)

    Sezobigo: canım yakın olsaydık birbirimize ben de öğretirdim sana yardımcı olurdum =( teşekkür ederim tatlım

    Nesliice: çok teşekkür ederim güzelim =)

    YanıtlaSil
  10. şeker şeker çok güzel olmuş ya ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. amanıııın kabaklar:)) çok şirin olmuşlar canım eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. kitap cadısı: teşekkür ederim canım

    azra seda: üstadım sizin sayenızde, sizden öğrendim =)

    YanıtlaSil
  13. kitap cadısı: teşekkür ederim =)

    azra seda: sayenizde üstadım, teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)