28 Mayıs 2011 Cumartesi

Ben Küçükken .... Sanıyordum

   Bu aralar bir derdim var ki uuf uf , kimse böyle bir şey yaşamasın diyceğim ama çoğu kişi yaşıyormuş. Yaş 20 'yi geçti ama benim 20'lik dişler yeni çıkıyor. Biliyordum aslında daha genç olduğumu, nüfusa erken yazdırmışlar beni =))) Hani derler ya "ben daha 18 yaşında gencecik biriyim" diye, hıh işte tam da öyle diyebilirim bu aralar =)
Ayhh gülemiyorum bileee =( Sevgili 20'lik dişlerim sağolsunlar hepsi anlaşmış, Mekila'ya iyilik yapalım demiş olmalılar ki dördü de aynı anda çıkıyorlar. Neyse ki 2 tanesi insaflı davrandılar da fazla zorlamadan çıktılar. Ancak bir tanesiii of of of beni mahvetmiş durumda, dün diş doktoruma gittim, durum vahim =( Alt çene küçük olduğu için yer bulup da çıkamayan ve sadece 1/3 ü görünür haldeki dişim çene eklemime baskı yapıyor, çevresi de şişmiş durumda =( Yani sonuç olarak bir çene cerrahı çekmek zorunda o dişi =(
Lütfen bana dua ediiin =(


Sevgili Mia Wallace cığım beni mimlemiş, teşekkür ederim canım =)
Mim konusu " Ben küçükken ... sanıyordum. "
Ben küçükken; o zamanlar mavi metal kutularda satılan Nivea kremi avuç avuç alıp yüzüme sürer ve sonra kendi kendime cilt bakımı yaptığımı sanırdım.
Ben küçükken; klozetten siyah renkli, acayip dişleri olan sivri burunlu değişik bir canlının çıkıp beni ıssıracağını sanırdım.
Ben küçükken; gece yatağıma yatmak için yaklaştığımda yatağımın altından birinin ayağımı yakalayacağını sanırdım, bu yüzden yatağıma zıplayarak çıkmaya çalışırdım.
Ben küçükken; ablamın üvey olduğunu sanırdım, nedeni ise abim ve benim ablama göre biraz daha koyu tenli olmamız. Hatta ablamın beyaz tenli olmasının çok fazla yoğurt yemesine bağlı olduğunu sanırdım. Çünkü ben yoğurt sevmez ve yemezdim.
Ben küçükken; Fatoş bebeğime (o zamanlar Barbie bebekler yoktu, dizleri bükülebilir Fatoş bebekler vardı.) yaptığım kutudan evinde gece onun da uyuduğunu sanırdım. Kutuya açılıp kapanabilir pencere dahi yapmıştım =)
Ben küçükken; benim adımda başka hiç kimsenin olmadığını sanır, gurur duyardım, ancak bir gün birisinde duyduğumda büyük şok yaşamıştım. İsmim de pek yaygın değildir sanırım bu nedenle öyle düşünmüşüm. (Mekila blog için kullandığım bir nick, gerçek adım değil)
Ben küçükken; yuvalarından içeriye toz şeker döktüğüm karıncaların, içeride "oleeey ziyafeeet, teşekkürler Mekilaaa" diye sevinip eğlendiklerini sanırdım.
Ben küçükken; şampuan ve dişmacununu karıştırıp sihirli formül yaptığımı sanırdım.
Ben küçükken; henüz yüzme bilmez ve kolluklar ile yüzerken, denizin tabanından bir şeyin gelip bacaklarımı yiyeceğini sanırdım. Bu düşüncem zamanla azalsa da hala etkisi var, değiştiremedim, bunun nedeni ise o zamanlar Jaws ve pirana filmleri epey meşhurdu, ağabeyim de sürekli anlatıp beni korkuturdu.
Ben küçükken; çiçeklerin de yemek yemeleri gerektiğini sanırdım ve anneme gelen çiçeklerin suyuna şeker atardım.
Şimdiiii mimlediklerim;

11 yorum :

  1. Tatlım çok geçmiş olsun benim hala ikisi çıkamadı ve zaman zaman çıkıyor numarası yaparak çıldırtılar ağrıdan:))
    Ben mi hala 19'um ondan 20 olunca çıkacaklar biliyorum:)))

    Mim için teşekkürler bak düşünmem lazım bu konuda.Senin Nivea hikayenle benim cadıların annelerinin kremini kullanışı geldi gözümün önüne.Gitti güzelim kremim gitti :))))

    YanıtlaSil
  2. Mekilacığım geçmiş olsun canım inşaallah tez atlatırsın bu diş sorununu Rabbim şifanı versin
    benide arkadaşım mimlemiş henüz cevaplamadım ama seninkilerin bazılarına benzer durumlar var aralarında:)))
    okurken en çok ablanın yoğurt yediği için daha beyaz olduğunu düşünmene güldüm:)))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. İkiz annesi: Canım benim senin afacanlar da bakım yaptığını düşünüyorlardır kendilerine ondan sürüyorlardır kremlerını =) evet çok kötü 20 lik diş acısı =(

    papatya68: Canım benim duan için teşekkür ederim, Allah razı olsun . evet ablamın yoğurtan dolayı beyaz olduğunu sanmak çok komik =)

    YanıtlaSil
  4. Sakın korkma. Oğlumun karşılıklı iki yirmiliği tek seferde alındı. Anında bitti sıkntı. Ağrı kesiciler çok işe yarıyor. Biraz da buz tatbiki. Şimdi çektiğin ağrının onda birini çekmeden kurtulacaksın. İki gün sonra dişin mi vardı, çekildi mi unutacaksın. Haydi hayırlısı. Çektir kurtul. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Mekilam:(
    Çok çok geçmiş olsun kuzum. Rahman cc tez zamanda şifalar versin. Belki hatırlarsın, Libya'dan gelmeden evvel aynı dertten ben de muzdariptim. Ah o nasıl bir acı :(
    Çektiğimiz zahmetler, rahmete dönüşsün inşaAllah. Sabır kardeşim.

    Yazın çok keyifli olmuş. Gönlüne sağlık.

    Kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.

    Hayırlı pazarlar..

    YanıtlaSil
  6. ahahah, mekilacım cevapların bir harka, küçükken benim de öyle fantastik düşüncelerim vardı, keşke hiç kaybolmasalardııı :( bu arada 20'lik diş çektirmekten hiç korkma, benim alt ve üst çenemin ikisi de küçük yapılıydı ve inan gittim ikişer hafta arayla hepsini aldırdım, azıcık birazcık acıyor o da çekilirken değil çekildikten sonra uyuşturucunun etkisi geçince :) o da hemen kayboluyor, dişlerinin yamulmasından daha iyi bişi ama o acıyı çekmek :) kocaman öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  7. Nedret: pazartesi günü çene cerrahına gideceğim inşallah, hayırlısı =(

    cafe pepela: canım benim o güzel duaların için teşekkür ederim, ne mutlu okurken bir tebessüm oluşturabildimse =)

    maya'nın cicileri: evet o düşünceler de biz de çocuk kalabilseydik, bakalım ben de çektireceğim inşallah =(

    YanıtlaSil
  8. ne güzel ne benzer şeyler yaşamısız:)) çok güldüm cevaplarına.
    dişin içinde çok geçmiş olsun bende henüz 18 olduğumdan:) uğramdı bana ağrı.
    allah kolaylık versin mekilacım.
    bu arada ben senin ismini blog içiin bir isim sanıyorddum:)yani adının mekila olduğunu yeni öğrendim:)

    YanıtlaSil
  9. Açıksözlü birisin. Her şeyi ne var ne yok dökmüşsün ne güzel :))

    YanıtlaSil
  10. sezobigo: canım benim, adım blog için nick olarak zaten, gerçek adım değil o =) evet çocukluk ayrı bir güzel =)

    1i yok mu?: ne olacak biz bize sohbet ediyoruz şurada hem bunlar hep çocukluk, daha neleeer vardı da okumaktan bıkmayasınız dedim =)

    YanıtlaSil
  11. hayal gücün muhteşemmiş canım benim..Çok keyiflendim okurken...Güldürdün ya beni, allah da seni güldürsün :)))

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)