2 Mayıs 2011 Pazartesi

Cici Ayakkabım

  Dün bahsetmiştim, uzun arayış sonrasında bulduğum elbisemden. İşte o elbiseme uygun gördüğüm cici ayakkabımı bugün fotoğraflayabildim. Bir çok ayakkabı markası mağazası var ama ben nedense tercihimi Adana'nın en kaliteli kunduralarını ayakkabılarını üreten Güven Kunduradan yana kullandım. Aslında nedenini biliyorum =) Annem yıllardır ayakkabılarını oradan alır , küçüklüğümde aldığı ayakkabıları dahi hala sapasağlam bir şekilde kutularındadır. Çocukken, annem ayakkabı alıp eve geldiğinde bize de gösterir, giyer şöyle bir yürürdü, her bayanın ayakkabıya olan sevdasının yanında bende bir de geçmişteki bu anlardan kalan etkiler de var sanırım =) Annemdeki ayakkabı sevgisinde ise mesleğinin de etkisi var sanırım. Eski fotoğraflarına baktığımda, öğretmen arkadaşları ile yanyana poz verdiği karelerde, tüm bayan öğretmenlerin şimdilerde yeniden moda olan botlardan çizmelerden giydiklerini görmüştüm.

Herneyse lafı çok uzatmayayım, elbisemin tarzına göre altına siyah rugan bir ayakkabı düşünüyordum, klasik bir şeyler yani. Zaten mağazadaki görevliye de böyle tarif etmiştim. Karşıma da iki model çıkardı ,aslında çok model mevcuttu ama benim istediğim tarz belliydi, diğer ayakkabı topuk açısından biraz daha kısaydı . Bu ayakkabıda ise önden arkaya doğru uzanan mat deri şerit ve arka kısmında topuk üzerindeki minik çıkıntı beni daha çok cezbetmesine neden oldu.

Ben çok konuştum biraz da sizlerin fikirlerini öğreneyim =)



Beğendiniz mi?

20 yorum :

  1. topuklu olup da beğenmemek olurmu ?
    ama nasıl yürünecek düşülmeden acep ?

    YanıtlaSil
  2. Mekilla Adanada mıydın sen :)
    Güven kundura yılların mağzası.

    ayakkabın çok şık, uzun yıllar gıyılecek kalitede ve modelde.

    Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. neval: evet canım topuklu olunca begenılmemesı gibi bir durum olmuyor. uzaktan bakınca korkutucu gorunuyor ama giyince cok rahat hiç sorun yok maşallah =)

    blush: evet tatlım adana'dayım. ya sen? evet guven kundura öyledir =) teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil
  4. Bende Adanadayım.
    Güzel bir tesadüf oldu :)

    YanıtlaSil
  5. güzzeeell hayırlı olsun elbiseyi de görelim ama :)

    YanıtlaSil
  6. eveeeetttt çookkk hoş beğendim şahsım adına:) Güven kundura çok iyi evet ama ben Erdoğan'dan alıyorum; fakat benim nedenim başka kalitesinin yanında ayağıma göre piyasa da biraz zor ayakkabı bulmam şey malum ayaklarım 35=) dışarıya kalırsam çocuk reyonuna yönlendiriyorlar...elbiseyi de merak ettim bu arada:)))

    YanıtlaSil
  7. çok güzel sade ve şık ...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel canım ayakkabın, güle güle kullan :) Sade ve şık... :)

    YanıtlaSil
  9. mekilam zevkli olman ayakkabıyad yansımış bu kadar sade olup şık olması enterasan:))gerçekten çok beğendim güzell günlerde giy tatlım

    YanıtlaSil
  10. tek kelimeyle süper arkadaşım bende çok beğendim iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  11. Sade ve çok şık bir ayakkabı.Güle güle eskit canım.

    Sevgilerimle;

    YanıtlaSil
  12. Çok zarif ayakkabıların , iyi günlerde eskisin..Güle güle kullan Mekila'm

    YanıtlaSil
  13. ben beğendim..çok hoş..güle güle giy :)

    her şehirde o tarz ayakkabı mağazaları var sanırım..hem uzun soluklu,hem bol çeşitli hemde uygun fiyatlı..e iyiki varlar dimi ama :)

    YanıtlaSil
  14. Beğenmek ne kelime,bayıldım canısı..güle güle giy..

    YanıtlaSil
  15. çok güzel her an herkıyafetle kullanılacak sade ama zarif bir ayakkabı.İstanbuldan Adanaya sevgiler .

    YanıtlaSil
  16. Mekila çok hoş ayakkabılar bunlar yaa..hem gece kıyafetinin altına gider hem kotun...güle güle giy arkadaşım...

    YanıtlaSil
  17. blush: evet canım süper bir tesadüf oldu =)

    azra seda: teşekür ederim, elbiseyi paylaşmak için biraz daha zaman var =)

    uğurböceği: teşekkür ederim :)

    güner yapku: erdoğan da iyidir canım =) elbise için bir süre daha merakta bırakacağım sizleri =)

    gönül: teşekkür ederim amacım da sade ve şık bir şeyler bulmaktı =)

    adaşehir: teşekkür ederim canım =)

    sezobigo: canım arkadaşım çok teşekkür ederim =)

    necla: teşekkür ederim tatlım=)

    aycan: teşekkür ederim güzelim=)

    içimizdeki karnaval: teşekkür ederim canııım benim =)

    gül/inn: evet kesinlikle iyi ki varlar, teşekkür ederim tatlım =)

    limon çiçekleri: teşekkür ederim canım =)

    çılgın mevdoş: teşekkür ederim mevdoşum =)

    neselihaller: çok teşekkürler güzelim =)

    YanıtlaSil
  18. Adanalı bir blogger arkadaş daha keşfetttim. Merhaba cnm....

    YanıtlaSil
  19. çok şık pabuçların bende bu model istiyorummm çok şık olacağına eminim elbisenle. mutlulukla giy her zaman.

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)