17 Mayıs 2011 Salı

Dantelli Keçe Kolye

Keçe yünlerinden yaptığım, kahverengi ve krem rengi ipleri nasıl değerlendireceğim konusunda epeyce düşündüm diyebilirim. Aslında çok düşünülecek bir kolye değil bu, ancak bilirsiniz, bazen tüm üretkenliğiniz durur, bir şeyler yapmak gelmez içinizden. Aklınıza gelen projeler de içinize sinmez.


İşte bu kolye öyle bir zamandan sonra ortaya öıkan ilk üründü. Sade düşünmüştüm ancak asimetrik bir görüntü daha hoş olur diye karara vardım, o nedenle kolyenin bir yanına kahverengi minik ahşap boncuklar diktim. Diğer tarafına ise krem rengi dantelden yaptığım çiçek ve keçe yününden yaptığım top boncuğu ekledim =)

Sonuç bu şekilde =) Işık ayarlaması konusunda acemi olunca, farklı renk tonlarında bir fotoğraf elde ettim =(

9 yorum :

  1. ben çok beğendim Mekilam.. krem keçe üstündeki incimsi işler harika bir hava katmış

    YanıtlaSil
  2. mekilacığım harika bir kolye olmuş kahve krem birlikteliği çok hoş olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. ğüzel bir calışma olmuş...ellerine sağlık...
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş:)) Ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ellerine emegine saglik mekilam , pek cici olmus :) sicacik sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerine sağlık tatlım renkler çok hoş.

    YanıtlaSil
  7. asimetrik kolyeleri severim, çok şık, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. güzel olmuş canım aynen dediğin gibi bazen herşey duruyor istesende bişey ortaya çıkaramıyorsun.. farklı ve hoş bir görüntüsü olmuş kolyenin

    YanıtlaSil
  9. deli anne: çok sevindim canım beğenmene, evet minik ahşap boncuklar diktim =)

    gönül: çok teşekkür ederim, evet krem kahve çok uyan renkler =)

    halime: teşekkür ederim =)

    nedret: teşekkür ederim, sevgiler =)

    hasretli lezzetler: oley çok seviniyorum beğenilince =) teşekkür ederim =)

    ikiz annesi: çok teşekkür ederim tatlım =)

    noblesse: ben de severim teşekkür ederim canım =)

    necla: evet bazen tüm üretkenlik gidiyor, teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)