16 Mayıs 2011 Pazartesi

DIY: Sandalet Süsleme

Yağmurlardan bahar geldi mi gelmedi mi bir türlü anlayamamış olsak da yaza hazırlık yapılıyordur değil mi =) Rejimler, alış-verişler, tatil planları vs... Yaz denilince, ayaklarımızın nefes aldığı rahat mı rahat sandaletler es geçilemez tabi ki =)
Yaklaşık 2 yıl önce aldığım ama bir türlü giyemediğim (hatta hatta hiç giymedim), sade bir sandaletim vardı, vardı dedim çünkü artık kendileri pek bir süslüüüü =)

İşte böyle sade, düz bir sandaletti; biraz kestim, boncuklar, deniz kabukları diktim ( yapıştırmadım ) veeee...

Bu hale getirdiiiim =) Bitirdiğimde her zaman olduğu gibi paylaşım konusunda acele ettiğimden, fotoğraf tam istediğim gibi olmadı. yine de anlaşılır durumda =)
Umarım bu şekilde sandaletleri olup da yenilemek farklı bir hava katmak isteyenlere güzel bir fikir vermiş olurum. Nasıl buldunuz?


21 yorum :

  1. waaw dedim :) eline sağlık harika olmuş gerçekten..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. bence harika olmus, bayildim!

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş bayıldım doğrusu ellerine fikrine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Dikerken zorlanmadın mı Mekila? Ama çok güzel olmuş ya :)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok başarılı! Dikimi zor olmalı ama... Ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  6. yemek bir aşk: teşekkür ederim =)

    Burcu: çok teşekkür ederim canım =)

    olsa da yesek suzan: çok sevindim çok teşekkür ederim =)

    adaşehir: zorlanmaz olur muyum bazen pense kullandım, ama yapıştırınca düşme ihtimalı vardı sağlam olsun dıye dıkmeyı tercıh ettim =)

    demet: çok teşekkür ederim =) Kesinlikle zordu evet =)

    YanıtlaSil
  7. super cute..i love this idea :)

    YanıtlaSil
  8. mekila süper olmuş resmen evrim geçirmiş ellerine sağlık güle güle kullan

    YanıtlaSil
  9. çok çok beğendim benime var ve düşünüyorduma ama elimde hiç metaryel yok bakayım ben neler yapıcam:))
    ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş canım.Tam yazlık cıvıl cıvıl ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş bayıldım.Ellerine sağlık canım benim.Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  12. çok şık olmuş canım valla bu haliyle giyersin artık dimi

    YanıtlaSil
  13. iyi ki süslemeleri yapmışsın, çok şık olmuş, kahverengi ve mavinin mükemmel uyumu...

    YanıtlaSil
  14. creative mind: thank you my sweet friend =)

    gönül: oleeey çok seviniyorum beğenilince onca uğraşa değmiş diyorum =) teşekkür ederim.

    özlemce: teşekkür ederim özlem ciğim =)

    sezobigo: merak ile bekliyor olacağım şekercim =) teşekkür ederim =)

    sevtap: çok teşekür ederiiim canım =)

    ikiz annesi: çok mutlu oldum =) teşekkür ederiim =)

    necla: giyerim inşallah artık çunku ben de çok sevdim bu halini =)

    noblesse : evet iyi ki süslemişim =)

    YanıtlaSil
  15. Harika olmuş tatlım ellerine sağlık :) ayağında paralansın :)

    YanıtlaSil
  16. vay beee!! harika olmuşlar mekilacııım ellerine sağlık:)) şahane:))

    YanıtlaSil
  17. yeşim: teşekkür ederim güzelim =)

    azra seda: teşekkür ederim üstadım, hocacımcım =)

    deli anne: teşekkür ederim canım beniiim =)

    YanıtlaSil
  18. süpperrrrrrrrr olmuş bence, iyi ki süslemişsin. :)

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş bambaşka bir sandalet olmuş elinize sağlık :)
    http://ebrueliacik.blogspot.com/

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)