13 Mayıs 2011 Cuma

Hoş geldin Zeytin =)

Taa daaaa karşınızda Zeytin ! Dün anneciğim bir sürpriz ile çıkageldi =) Aslında kendisine de sürpriz olmuş, öğrencilerinden birisi hediye getirmiş bu sevimli teleskop japon balığını =) Hayvanları çok severim, içlerinde korktuklarım, tedirgin olduklarım var tabi =)
Daha önce 2- 2,5 yıl boyunca 2 tane su kaplumbağası beslemiştim, inanın çok tatlı oluyorlar, güneşe koyduğunuzda seramoni şeklinde kendilerini temizleyip gerinerek güneşlenmeleri, sizi tanımaları, süper =) Çocukken de bir kaç defa japon balığı beslemiştik ama çok çabuk ölmüşlerdi. O nedenle balık beslemiyor, almıyordum. Ancak bu sevimli şey hediye ve sürpriz yaptığı için, el mahkum, bakıyoruz, bol bol seyre dalıyoruz =)
Dişi mi erkek mi ben pek anlamıyorum balıklardan, ama araştırmalarıma göre sanırım erkek, o nedenle kendisine Zeytin bey diyorum =) Pek de bir asabi kendileri.

Baksanıza şu surata =) Bu arada bu pozları yakalamak epeyce bir zor oldu, çok ünlü ya kaçıyor objektiflerden beyfendi =)

Bakın nasıl da bağırıyor =)

Bu arada blogger da yine bakım onarım ya da sorun var galiba, gidip bıraktığım yorumların çoğu silinmiş, sabah da en son yazdığım post yoktu =( Ne zamn düzelecek bu durumlar =(

13 yorum :

  1. zeytin pek tatlı ama yalnız mekilacım acaba bir arkadaş mı alsan yanına?

    YanıtlaSil
  2. Yerim ben bu zeytini!:)) (Yemesem daha yerinde olur aslında)Pozlar çok güzel canısı ama zeytin çok daha tatlı gerçekten.Hep japon balıklarının turuncu rengine alışık olduğumuzdan bu çok ilginç geldi...bloglardaki sorun bendede aynı şekilde yansıdı..Nolacak bilmem..Sevgiyle..

    YanıtlaSil
  3. noblesse: öğrendiğim kadarı ile yanına başka bir balık konulduğunda kuyruğunu vs yiyebiliyormuş sanırım şimdilik yalnız olması daha iyi =)

    limon çiçekleri: evet başta ben de yerim bunuuuu diye sevmiştim ama yanlış bir sevgi cümlesi olduğunu sonradan anladım =)

    YanıtlaSil
  4. OOOOOO yaaaa hayvan sevgisi süper bi şey, bu küçük canlıcıkları sevmek daha bi muhteşem kendi adımaa.....HOŞ GELMİŞ ZEYTİNCİK...benden kocaman öpüücükler gönder:)))

    YanıtlaSil
  5. mekilacığım çok şeker bende turuncu ve siyah almıştım ama bir türlü bakamadım ya suyunu ya yemini bir şeyleri yanlış yaptık herhalde fazla yaşatamadım zeytin çok tatlı sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Zeytin çok şekermiş :)
    merhaba ona
    Bloglarda havalar gibi gel gitli

    YanıtlaSil
  7. Ayy çok şeker bu zeytin.Güle güle büyütün.
    Blogdaki durumlarda sinir bozucu gerçekten...

    YanıtlaSil
  8. AY BAYILDIM YA TAM ZEYİN GİBİ NE TATLI YANINA RENKLİ BALIKLAR ARKADAŞ LAZIM ABLASI

    YanıtlaSil
  9. Bıktırdılar artık bloggerın sorunlarından. Hadi bakalım burda durmayın daha fazla basın gidin diyorlar sanırsam bize :))
    Zeytin beyde pek bi şirinmiş. Aman duymasın banada kızar şirin dedim diye :)

    YanıtlaSil
  10. guner yapku: evet kesinlikle muhtesem bir şey hayvan sevgisi =)

    gönül: evet balıklar çok narin, suyu veya yemi yanlış olunca ne yazık kiii =(

    elifinelizi: hoşbulduk diyor zeytin, evet bloglarda durumlar da havalar gibi =)

    özi'nin hobileri: teşekkür ederiiiz =) evet çok sinir bozucu =(

    çılgın mevdoş: evet çok şeker, ama yanına arkadaş olursa kkuyruğunu yermiş sanırım =(

    yemekçinin mekanı: evet çok yordular bizi bu sorunlar ile özledik bloglarımızın eskı halını
    =(

    YanıtlaSil
  11. Nasıl da poz vermiş :) çok sevimli bu Zeytin :)

    YanıtlaSil
  12. yeşim: evet sevimli ama aynı zamanda sinirli de =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)