4 Mayıs 2011 Çarşamba

İki Kare, İki Lezzet

   Bugün biraz değişiklik yaptım, hava epey sıcaktı; yazdan kopmuş bir gün gibi. Dışarıya çıkmışken çok sevdiğim, uzun süredir de sürekli aklıma gelip, gözümün önünde hayali uçuşan sevgili waffle ıma koştum =)
   Ama çektiğim kareyi gördüğünüzde bana hak vereceğinize eminim. Ciddiyim, gerçekten, e buyrun bakın efendim inanmıyorsanız =)

Bir zamanlar Ekmek Teknesi adlı bir dizi ve o dizide Kirli lakaplı bir karakter vardı, güzel bir yiyecek gördüğünde "Oy oy oooy!" derdi.
İşte ben de bu kareye bakıp; Oy oy ooooy =) Çikolataaaa aşkınaaa =) İstediği kadar kalorili olsun umrumda değil diyorum =)
Bu arada ne olmuş blogger yenilik mi yapmış bizlere? Resim yükleme kayıt yazma kısmında değişiklikler var. Görüntü güzel de fotoğraf yüklerken eski programa göre bilgisayarı biraz yoruyor kasıyor bu yeni olan. Neyse efendim keyfimizi kaçırmayalım, ne diyorduk? Waffleeee =) Bilenler biliyor, Adana'da ikamet etmekteyim , işte bu şehirde şimdiye dek yediğim en güzel waffle ları, Waffle House 'da yedim, yiyorum. Sizin bildiğiniz başka bir yer varsa onu da öğrenmek isterim tabi ki =) Bu arada "Waffle House'daki minik kalpli sandalyelere sığamayanlar" şeklinde bir yazı okumuştum, artık istediğiniz gibi gidip oturabilirsiniz, sandalyeler de mekan da genişletilmiş durumda =)
Şu fotoğrafa baktıkça yine beni çağırdığını duyuyorum waffle ların =)


Müstakil, bahçeli bir evde yaşadığımız için, bahar geldiğinde, kendi bahçemizdeki çiçeklerin, ağaçların ve çevredeki bahçelerden gelen güzel kokuların etkisini anlatan bir çok yazı yazmıştım. İşte o çiçek açan ağaçlarımızdan, yenidünya ağaçlarımız meyvelerini sundu =) Biz yenidünya diyoruz tabi ama malta eriği olarak da biliniyor kendileri. Buralarda yenidünyalar hafif de olsa sararmaya başladıysa, mahalledeki çocukların bahçe duvarlarını aşıp tıkabasa bu lezzetli meyveden yemek için çabalarını ve bunu yaparken nasıl da eğlenip heyecanlandıklarını da görmeye başlayacaksınız demektir =)
Bugüne ait palaşımım damağa hitap eden konular üzerine oldu ama olsun görsel olarak da göz dolduruyorlar bence =)

19 yorum :

  1. Oy oyy oyyyyy waffle!!!!!!!!! Ay canım çekti yaa yapılır mı şimdi bu bana :)

    YanıtlaSil
  2. allah aşkına nerde satılıyor bu waffle?!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  3. Yemekçinin mekanı/ Nazlı : valla canım bu wffle ı ben yedim ama şimdi fotosunu görünce yine canım çekti =)

    mia wallace: güzelim, adana benim bahsettiğim yer. Şöyle açıklayayım gülbahçesindeki enderparkın yanında bir banka var(Atatürk parkına doğru olan tarafta), işte o bankaya sırtını dön, tam karşıya bak, sapsarı bir yer ben buradayım diyor, waffle house yazıyor kocaman =))) Süper tarif ettim değil mi =)

    YanıtlaSil
  4. bu nefaset yenmezmi ayol? buradan gözümle yedim hem de tok karna.

    YanıtlaSil
  5. ayy kalbimden vurdun beni ne severim bu tatlıyı gerçi kendim yapıyorm artık uydurujta olsa yiyorum valla.:))
    ne şanslısın meyve toplamak ne zevklidir şimdi:)tadını çıkar

    YanıtlaSil
  6. ooyyyy oyyy oyyyyyy:)))sevilmez mi hiç....kaç kere rejim bozdum bunun uğrunaaa, farklı yer demişsin real de PİZZA HAUSEda da var ve harika yapıyor tek farkı tabakta servis ediliyor ve üniversitede son durak kafe de yapıyor...malzemesi az ve sade olduğundan çok şişirmiyor yani orası da güzel:)))veeeeee ben bunu evde yaptım kuzenlerle inan biz de makinesi vardı hani şu hem tost makinesi hem waffle makinesi olanlardan; fakat hiç iyi yapmadı ya da ben beceremedim:)1, 2 tane arıya verdikten sonra tavada yaptık ve harika oldu, hiç farkı yok...bloga koyucaktım ama ben fotoğrafları henüz telefonumla çektiğim için çok buğulu çıkıyordu... eh şimdilik veremedim:((( valla gece gece canımı istettin heheheheh:))))

    YanıtlaSil
  7. offf , bu sayfaya ne zaman uğrasım evde mutfağa koşuyorum...

    YanıtlaSil
  8. neval: değil mi? yenir hem de nasıl yenir =)

    sezobigo: evet bir ara kendim de yapmıştım evde o da güzel olmuştu =)
    çok harika bir şey dalından meyve toplayıp yemek =)

    Güner yapku: kesinlikle rejim bozdurur =) son durakta yemiştim ancak dediğin gibi malzemesi bol olmuyor =( tavada ben de denedim waffle aşkımdan dolayı =) yine de lezzetli olmuştu =)

    içimizdeki karnaval: şu fotoğraf beni de çok etkiliyor tekrar tekrar waffle yemeye gidesim geliyor =)

    YanıtlaSil
  9. o ne öyle çikolata şöleni harika bayılırım bende her daim olsa yerim harikaymış gerçekten, ohhhh afiyet olsun sizlere...

    YanıtlaSil
  10. Ah bu saatte nasılda istedi canım çok güzel olurdu şimdi Waffle olsa:))
    Benim de apt. ön bahçesinde erik ağacı arkada yenidünya ağacı meyvelerini vermiş durumda:)

    YanıtlaSil
  11. Canım ne yalan söyliyeyim sabah sabah benimde canım çekti.Nasıl güzel duruyor öyle.


    Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  12. Offff süper görünüyor ellerine sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  13. ama şimdi yapılırmı bu rejimde 4. günümde boğuşurken . oyy oyy değilde Ahh ahhh diyebilirim ben :S

    YanıtlaSil
  14. Çok nefis görünüyor canım, tarif ettiğin yere de en kısa zamanda uğrıycam ;) ben biraz yabancı sayılırım hala Adana'ya, waffle sadece Pizza House ta gördüğümü hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
  15. ay gerçekten nefis duruyor.bende çikolataya bayılırım.

    YanıtlaSil
  16. çikolatalı her şeyi severim harika görünüyor ne şaslısın bahçeli ev ve ağaçtan kendin topladığın meyvalar bizim için hayal

    YanıtlaSil
  17. Aşkolsun.. o ne waffle öyle:)

    YanıtlaSil
  18. WAFFLEEEEEEEEEEEEEEEEE

    YanıtlaSil
  19. WAFFLE HOUSE gazipaşa bulvarı A.S.K.İ sokağında tel.459 33 16

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)