29 Mayıs 2011 Pazar

Kapı Süsü (Felt Yarn Wreath)


Bir çok yerde gördüğüm ve epeydir yapmak istediğim kapı süslerinden sonunda yaptım, annem de çok severdi bu süsleri, sonuçtan memnun kaldı, mutlu oldu =)

Başlangıçta tüm gövdeyi keçe ile kaplamayı düşünmüştüm, ancak çimen üzerinde açmış çiçekleri andıran bir görüntü elde etmek istiyordum. Bu nedenle yeşil sakallı yün kullandım. Üzerine de yaptığım çiçeklerle renk bütünlüğü oluşturması açısından  siyah ip ile şeritler geçtim.

Keçe top, inci ve cam boncuklarla da süsleyip tamamladım.

Biraz karanlık olduğu için flaşlı çekim yapmak zorunda kaldım =(

Kapımıza asınca da böyle göründü =)

15 yorum :

  1. Güzel olmuş, ama biraz daha ince olsa daha kibar olurdu gibi geliyor. Ya da belki bana fotoğraftan öyle delmiş olabilir. Elinize sağlık... ;)

    YanıtlaSil
  2. super cute & wonderful..i love these colors :)
    very nice

    YanıtlaSil
  3. 1i yok mu?: teşekkür ederim canım, fotoğraflarımda yakından çekmeyi seviyorum o nedenle biraz büyük görünebiliyor objeler ancak yine de beğeni meselesi, yorumun için teşekkür ederim,gövde kısmını satın aldığım yerde ölçüler standarttı, bir dahaki alış verişte farklı boyutları var mı araştırırım =)

    creative mind: thank you very much, yes, i like these colors too =)

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuşşş.çok beğendimm.emeklerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  5. mekilacığım çok güzel olmuş ne güzel bir fikir sakallı ip ne güzel bir fikir gerçektende çimlerin üzerinde çiçek tarlası kapınıza çok yakışmış nice misafirleri bu güzelliklerle karşılarsınız inşallah....

    YanıtlaSil
  6. yeşil sakallı ip bende aldım kapı süsü için, ama üzerine ne yapacağıma karar veremedim bi türlü.Çok güzel olmuş Mekilacığım, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  7. mekilam çok güzel ama çok güzelgerçekten :)ellerine sağlık arkadaşım

    *evet adını merak ediyorum :))

    YanıtlaSil
  8. Mekilacım çok süper bir kapı süsü olmuş.Ellerine sağlık.Bende yapmayı düşünüyorum amabir türlü fırsat bulamadım :)

    YanıtlaSil
  9. özlemce: çok teşekkür ederim tatlım =)

    gönül: evet çimenli bir görüntü olsun istedim sakallı ip de tam oldu =) amiiiin

    noblesse: çok teşekkür ederim canım =) yaptığın çiçeklerden koyabilirsin sen de

    sezobigo: teşekkür ederim canım beniiiim =)

    özi'nin hobileri: çok güzel oluyorlar hemen denemelisin canım, beğenmene sevindim =)

    YanıtlaSil
  10. keçeler beni mahvetti keçeler.. eline sağlık Mekilam. çok güzel olmuş gene:)

    YanıtlaSil
  11. çok hoş olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  12. keçe çalışmalarına bayılıyorum ellerine sağlık... dişin için de geçmiş olsun... inşallah her şey yolunda gider... benim de henüz 20lik dişleim çıkmadı.. yazını okuyunca çıkmasın diye dua etmeye başladım..

    YanıtlaSil
  13. Deli anne: ah canım benim seni de keçeler ile bir buluşturabilseydim, çok zevli bir uğraş =)

    gul/inn: çok teşekkür ederim tatlım =)

    emine öztürk: çok teşekür ederim beğenin için ve geçmiş olsun dileğin için güzelim. Ben de çıkmasın diye dua ederdim ama oluyor işte zamanı gelince =(

    YanıtlaSil
  14. ellerinize sağlık inanın çok beğendim

    YanıtlaSil
  15. 03belinda: çok teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)