22 Mayıs 2011 Pazar

Keçe Boncuklu Bileklik

Mavi, kırmızı, beyaz renklerin uyumuna bayılırım, zaten bu renklerden oluşan kombinler de genelde denizci stili olarak adlandırılır. İşte bu muhteşem üçlü rengi en iyi tamamlayan bir diğer renk olan altın sarısı tonlarındaki metal, boncuk ve pullar ile süslediğim bir bileklik yaptım.

Bilekliğin gövdesini oluşturan kırmızı ipi, mavı ve beyaz renkteki renkli topları da keçe yününden hazırladım. Mavi beyaz keçe toplar ile aynı renkte nazar boncuğu da çok güzel bir uyum yakalmamı sağladı. 

Keçe topların alt ve üst kısımlarına altın sarısı renkte pullardan yerleştirdim, aman nazar değmesin =)
Bu cici bilekliği de diğer ürünlerim gibi pazarımda bulabilirsiniz, ilgilenenler herzamanki gibi mekilaningezegeni@gmail.com adresimden ulaşıp gerekli bilgileri alabilirler.

15 yorum :

  1. bayıldım çok güzel olmuş ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. nefis harika bir bileklik olmuş, saç örgü kısmı da keçe mi?

    YanıtlaSil
  3. olsa da yesek suzan: çok teşekkür ederim canım =)

    noblesse: evet kırmızı örgülü kısmı keçe yününden yaptığım ip, diğer renkli toplar da keçe yününden =)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Mekila.
    Sen fizikçi,ben de bir fizikçi annesiyım :)
    Zor insanlarsınızdır,bir o kadar da güzel.

    Bileklik farklı ve şık olmuş.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş eline emeğine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir karışım olmuş:)ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. çok hoş bir bileklik mavinin tonuna bayıldım sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş,ellerine sağlık ben de takı yaptığım dönemde bu altın sarısı boncukları ve çeşitlerini çok kullanırdım:)

    YanıtlaSil
  10. Çok şık olmuş tatlım :) bol satışların olsun.

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzel olmus emeklerinize saglik

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bayıldım.renklerde çok uyumlu

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık bütün ürünleriniz çok güzel, zevkle seyrettim hepsini.

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)