7 Mayıs 2011 Cumartesi

Keçe Heybe Desenli Süs Yastığı

   Keçe yünlerinden heybe desenli ya da tarzı bir şeyler çalışmak gerçekten çok eğlenceli oluyor. Çünkü keçe yünlerindeki renklerin hepsinden dilediğiniz gibi yararlanabiliyorsunuz. Havalar halen düzelmemiş gri bulutlar üzerimizde güneş ile aramıza set çekmişken bu renkler biraz da olsun moral oluyor insana =)
   Aslında bu heybe tarzı döşemeyi bir çanta olarak düşünmüştüm fakat çanta için biraz büyük olduğuna karar verdim ve otantik bir süs olarak evlerde çok hoş görünür diyip, süs yastığına(kırlentine) çevirdim.

Öncelikle keçe yünlerinden, kumaş gibi, heybe görünümündeki kapak kısmını hazırladım.

Sonrasında bu kapağı kullanılmayan, eski bir kottan yararlanıp, kot kumaşına monte ettim.

Üzerine keçe yününden toplar ve dikişte kullandığım ipten püsküller yapıp onları da ekledim. Yastığın arka kısmı da tamamen kottan, her yerini elde diktim =) El emeğini daha çok seviyorum =)

10 yorum :

  1. çok güzel olmuş tenklerin uyumu harika ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş görünüyor ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  3. hamarat insanın hali başka oluyor valla ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. hoş olmuş gerçekten ellerine sağlık dediğin gibi el emeği başka oluyor bende yaptığım işlerde makina kullanmam gerekn yerleri genelde elimde hallediyorum böylesi hem daha çok zevk veriyor hem daha bir kıymetli oluyor sanki dimi

    YanıtlaSil
  5. harika bir çalışma olmuş, keçe yi de sen mi hazırladın onu merak ettim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. gönül: teşekkür ederim canım =)

    ikiz annesi: çok teşekkür ederim çok mutlu oldum =)

    çılgın mevdoş: çok teşekkür ederim mevdoşum =)

    necla: evet kesinlikle el emeğinin yeri çok ayrı =) yapması da başka bir tat başka bir güzel =)

    noblesse: evet canım keçeyi de ben hazırladım keçe yünlerinin döşenip su ve sabun ile ıslatılıp dövülmesi ile =)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş ellerine sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Delianne:çok teşekkür ederim çok =)

    anneanneninemekleri: teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  9. renkler ne güzel olmuş mekila ya ellerin dert görmesin çok sevdim yastığını :D

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)