23 Mayıs 2011 Pazartesi

Keçe Kordon Kolye

Bahar demek bir yana dursun artık Adana'ya yaz geldi, güneş öyle bir yakıyor ki, kışın pudra gibi beyaz olan tenler, birden bitter çikolata gibi oluyor =) Hatta şok yaşayan  kollar, bacaklar,yüzler, kısacası yazlıkları giyip güneşle karşılaşan yerleriniz size bir de sürpriz yapıyor, zebra gibi bir görüntü hediye ediyor =) Anlaşılan bu yaz Adana yine çoook çok sıcak olacak, biz de ilk fırsatta yaylaya kaçacağız =)
 Keçeden bir şeyler yapmaya dur durak bilmeden devam ediyorum, elimde değil, keçe dünyasının sonu yok gibi, sürekli aklınıza yeni fikirler geliyor. Seviyorum ben bu işi =)
Bu defa pek bir meşhur olan, kordonlardan yapılan kolyelere keçe dokunuşu ile bakayım dedim =) Keçe yünlerinden yaptığım iki kalın ipi bu şekilde bir kolyeye dönüştürdüm.

Pemde keçe ipin bir kısmı ile fiyonk yaptım ve üzerine daha önceden hatırlayacağınız mavi boncuklardan dikip kolyeyi tamamladım.
İlgilenenler için mekilaningezegeni@gmail.com =)

8 yorum :

  1. çok tatlı olmuş Mekilacım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. elerine sağlık canım.çok şık olmuş...
    iyi ğeceler...

    YanıtlaSil
  3. Burası da aynı canım baharı beklerken yaz geldi birden ama Adana çok sıcak oluyormuş gerçekten zor sizin için.
    Ellerine sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. sevgili mekila renkler ne güzel şeker gibi çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık sıcağı çok severim ama anlattığın gibi sıcağa dayanamam herhalde sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çokda güzel olmuş canım ellerine sağlık dediğin gibi adana yakar kavurur sıcağıyla..

    YanıtlaSil
  6. o keçe yünü yumaklarından böyle harikaların çıkacağını biliyordum bennn :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. noblesse: çok teşekkür ederim güzelim =)

    halime: çok teşekkürler =)

    ikiz annesi: adana çok çok sıcak yani mayıs ayında bu halde ise hazıran temmuz agustos u düşünemiyorum =S çok teşekkürler

    elifinelizi: çok teşekkürler canım =)

    necla: evet hem de nasıl yakıyor =) teşekkürler güzelim

    maya'nın cicileri: evet keçe yünlerine bayılıyorum. yeni bir projem var bakalım =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)