1 Mayıs 2011 Pazar

Yakanızda Ayçiçeği Açsın

Bu çiçek ingilizcede sunflower olarak geçiyor, yani güneş çiçeği gibi bir anlamda. Bizde ise ayçiçeği denilmiş, alakasız olmamış mı =) Güneş hangi yöndeyse yüzünü o yöne dönen ve görüntüsü de güneşi andıran bu çiçeğe ayçiçeği demek bana göre pek uygun olmamış =)
Neyse efendim uzun süredir blog ile ilgilenemedim, fırsat bulduğum anda hergün girdim baktım neler yazmışsınız, neler paylaşmışsınız, ama bir türlü yeni bir şeyler yayınlayamadım. Biraz koşturmacalı, biraz aksiyonlu =) , biraz yoğun, biraz da havalardan etkilenmiş baygın bir süreç geçirdim.

En son sizlerle salı günü birlikteydim, çarşamba gününden itibaren haftayı özetleyeyeim kısaca =)
Uzun bir süredir, yaklaşık 15 - 20 gündür, gerek mağazaların, markaların online alışveriş sitelerinden, gerekse birebir alış-veriş merkezlerini, mağazaları gezerek, kafamda genel hatları belirli bir elbiseyi arıyordum, ancak bir türlü bulamıyordum. Çarşamba gününden cuma gününe dek bu arayışım daha da yoğunlaştı ve sonunda içime sinen, beni mutlu eden elbiseyi ve ona yakıştırdığım ayakkabıyı buldum. Bu şehirde, İstanbul veya Ankara'daki gibi rahat bulamıyor insan aradığını, ki bulsa da cebine uygun olmuyor =( Şimdilik aldıklarımı sizlerle paylaşamayacağım, zamanı geldiğinde inşallah güzel bir şekilde fotoğraflarım.

Biliyorsunuz keçe çalışmalarımdan, keçe yünü ile yaptıklarım için kursa gidiyorum, boş zamanımı değerlendirip, sevdiğim bir hobi ile uğraşıyorum. İşte perşembe sabahı o kursa giderken bindiğim yolcu minibüsü kaza yaptı! Ben daha açık ama anlamsız bakan gözlerim ve esneyen koca ağzım ile tam uyanamamışken hem de. Öylesine yolu seyrediyordum, sonra minibüs virajı garip bir şekilde dönmeye başladı, nereye gidiyoruz yahu acaba ben mi ayıkamadım hala da yamuk görüyorum derken,  yolculardan bir amca, şöföre, "Önüne bak yahuuuuu!" diye bağırıyordu ki , minibüs KÜÜÜÜT! yol kenarında parketmiş bir arabaya tosladı. Araba da yanlış bir yere parketmişti ancak minibüs şöförü de dalgındı, ücreti alırken dahi uyuyor gibiydi sanki. Neyse ki sadece araçlarda hasar vardı, çok şükür kimseye bir şey olmadı.
Cuma günü ise anneciğimle fırsat bulup biraz gezmeye çıktık =) İşte arayıp da bulamadığım cicilerime de o gün kavuştum.
Havalar da hep yağmurlu hep gri, biliyorsunuz ben pek dayanamıyorum buna, karadenizde yaşayamazdım sanırım [ büyük konuşmayayım da aman aman tövbeeee =) ],  dedim cıvıl cıvıl güneşi anımsatan bir broş yapayım. Canlı renkler ile uğraşınca belki içim açılır dedim ve bu ayçiçeği broşu çıktı ortaya =) Dileyenler mekilaningezegeni@gmail.com 'dan Mekilaaaa diyebilirler bana, sevgiler canlarım =)

15 yorum :

  1. ğecmiş olcun canım.yaka çiçeğide pek bi hoş olmuş ellerine sağlık...
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş tatlım şu kapalı günlerde...:)) Hakikaten "ay çiçeği" sözcüğünü hiç bu açıdan düşünmemiştim çünkü ben ona hep "GÜNEBAKAN" derim... Şimdi bu sözcüğü yadırgadım; ama doğrudur kullanımdan kullanıma değişmekte.... Elbiseni ve ona uygun bulduğun ayakkabıyı da merak ettim en kısa zamanda fotoğrafını bekliyorum üstelik hayırlı olsun tatlım...çok çok öptüm emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun canım harika bir broş olmuş bende merak ettim merakla fotoğrafları bekliyorum bende kızımla bu aralar kızımın yılsonu yemeği için elbise arayışındayız anlattığın gibi karar vermek birbirine uydurmak bayağı bir yorucu sevgiler canım

    YanıtlaSil
  4. Broş çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.
    Yeni cicilerini güle güle iyi günlerinde kullan:)

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun çok..bu ayçiçeğide harika..edirne'de tarla tarla bunlar..

    cicilerini merakla beklemedeyim :)

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun arkadaşım.birşey olmamasına sevindim.bu arada yaptıkların her zamnki gb çok güzel ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  7. canım bu ayçiçeği dediğimiz aslında ismi günebakan güneş netarafta olursa yüzünü oraya çevirimiş yA OYÜZDEN GÜNEBAKAN DERLERMİŞ BENDE ANLAMADIM NEDEN AY ÇİÇEĞİ DERLER..NEYSE BENDEN SANA BİR HATIRLATMA OLSUN DİYE YAZDIM YANLIŞ ANLAMA ENİ OLUR MU.. CİCİLERİNE KAVUŞTUĞUNADA SEVİNDİM EN KISA ZAMANDA GÖRMEK İSTERİ..SEVGİLER

    YanıtlaSil
  8. Canım çok güzel olmuş yaka iğnesi.Ellerine kollarına sağlık.


    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. çok çokkkk güzel olmuş bu güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık yine çok hoş bir iş çıkartmışsın mekila :)
    Bu arada bu ayçiçeğine bazı yörelerde günebakan da deniyor, sürekli güneşe döndüğü için.
    Güneşin hiç eksik olmasın canım ;)

    YanıtlaSil
  11. halime:teşekkür ederim canım =)

    Güner yapku: evet canım günebakan ismini de biliyorum. Ayakkabıyı yayınlayacağım ama elbise için aynı şeyi söyleyemem, şimdilik =)

    gönül: çok teşekkür ederim gönülcüğüm, evet çok zordur elbise beğenmek ve ona uygun akseuarlar bulmak. kolay gelsin size de =)

    ikiz annesi: broşu beğenmenize çok sevindim, teşekkür ederim =)

    Gul/inn: çok çok teşekkürler, evet edirnede çokmuş ancak göremedim ben daha =(

    sezobigo: canım beniiiim çok sağol, teşekkür ederim =)

    necla: yok güzelim yanlış anlar mıyım, hepimiz bir şeyler öğrenmek paylaşmak için buradayız, birlikteyiz, teşekkür ederim =)

    Aycan: çok teşekkürler aycanım=)

    yeşim: teşekkür ederim güzelim, ben kullanmak için yapmadım sagol =)

    oytunla hayat: teşekkkür ederim tatlım, hepimizin güneşi eksik olmasın =)

    Joninel: thank you very much =)

    YanıtlaSil
  12. Bunun TÜRK bayraklı olanı var mı acaba :)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)