18 Mayıs 2011 Çarşamba

Yünler ve Mimler

Sonunda keçe yünlerinin en güzel haline kavuştum =) Biz yünleri özel sipariş üzerine getirtiyorduk kursta, ve bu yünler de böylee geldi. Dün akşam cici hocam, kargonun, yünlerimi getirdiğini söyleyince çok heyecanlandım. Çünkü bundan önceki keçe yünü çalışmalarımı daha değişik türdeki yünler ile yapmıştım.
Bu sabah hocam, yünlerimin bulunduğu çantayı verince resmen sarıldım çantaya. Abarttığımı sanıyorsunuz ancak gerçekten insan çok sevip bağlanıyor keçe sanatına. Sentetik keçe tabaka keçe ile çalışmak da çok zevkli evet ancak keçenin asıl halini, sanatına uygun yapmak bambaşka bir şey. Ve bu yünler ile çalışmak ise diğer yünler ile çalışmaktan çok çok daha güzel. Hamur gibi; nasıl hayal ediyorsanız, parmaklarınız ile bıraktığınız gibi şekil alıyor. O kadar doğal ki bu yünler içinde, pıtrakları, otları dahi var, tabi biraz da koyun kokusu =)
 Anlat anlat bitiremem sanırım =)

İşte bu da daha önce çalıştığım yünler, ne yazık ki yeni yünler ile çalışmanın tadına varınca bu yünlerin pabucu dama atıldı =) Yine de renk çeşitliliği açısından imdadıma yetişiyorlar, haksızlık etmeyeyim onlara, ekmeklerini yedim ne de olsa =)
Ve sevdiğim blog arkadaşlarımdan ikisi beni mim'lemiş ; Sezobigo ve  Adaşehir =)
Sezobigo'cuğum 2 mim yollamış bana:
1- Blog yazma yeriniz neresi? En iyi, rahat nerede yazıyorsunuz? Kimlerin blog yazdığınızdan haberi var? İş yerinde veya evden başka nerede yazıyorsunuz oradan kimler biliyor blog yazdığınızı?
Cevap:  Blogumu odamda bilgisayarımın başında yazıyorum, en rahat olduğum yer de burası, ailem arkadaşlarım, akrabalarımdan bir kaç kişi biliyor blog yazdığımı. Evim dışında başka herhangi bir yerden pek yazmıyorum blogumu (bazen abimlerden de yazıyorum ancak çok nadir)

2- En sevdiğim 3 görsel: Ailemin ve sevdiklerimin yüzleri, doğaya dair tüm güzellikler güzel manzaralar,...vs
En sevdiğim 3 ses: Sevdiğim insanların sesleri, dalga sesi ve ney sesi
En sevdiğim 3 tat: LAHMACUUUN, WAFFLEEE, PROFİTEROL =)
En sevdiğim 3 koku: Annemin kokusu, babamın kokusu, limon çiçeklerinin kokusu
En sevdiğim 3 his: Ailecek bir arada olunduğunda herkesin yüzündeki o mutluluk ifadesini görünce duyumsadığım his, herhangi bir sanat dalı ile uğraşırken (resim yaparken, keçe ile uğraşırken, şarkı söylerken...vs) bütün sıkıntıların gitmesi, bisiklete binerken rüzgarın yüzümde bıraktığı serinlik =)
----------------------------------------------------------------
Adaşehir' in yolladığı mim konusu ise; " Blogu/blogunuzu neden seviyorsunuz?"
"Hakkımda" kısmında da yazdığım gibi, güzellikleri paylaşmayı seviyorum ve bunu en iyi şekilde blogum aracılığı ile yapıyorum. Bu güzellikler gördüklerim, öğrendiklerim, yaptıklarım; bunlar dışında ise yeni insanlar ile tanışmak, yeni fikirler, yerler, düşünceler, tarifler, hayatlar tanımak ve öğrenmek, dostluklar kurmak da yer alıyor. Dünya'nın bir diğer ucundaki insanlarla dahi gönül bağı kurabilmemi sağlıyor blogum =) Aslında blog, teknolojinin bize sağladığı anlık görüntülerden biri, klavyedeki kelimelerimizin yansıması ve blogları anlamlı kılan ise tüm bu görüntülerin ve yansımaların bir arkadaşa bir dosta bir insana ulaşabiliyor olması, okunması. Yani kısaca gönülden, gönüllere bir pencere, bir yol misali olduğu için seviyorum blogumu =)
Bu mimleri:
arkadaşlarıma yolluyorum, dilediğiniz mim'in birisini tercih edebilirsiniz hanımlar =)

11 yorum :

  1. keçe yünlerin çok harika görünüyorlar, insan onları öylece işleme tabi tutmadan bile dekoratif olarak kullanabilir, sana bol bol ilham diliyorum, çok güzel şeyler çıkacaktır ortaya yakında :)

    YanıtlaSil
  2. mekilacığım renkler ne kadar doğal çalışmalarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. kimbilir bu harika yünlerle ne güzellikler çıkaracaksın ortaya..Mimlendiğimi de görmüş bulunmaktayım Mekilacım.

    YanıtlaSil
  4. ayy yünler cidden harika! ayrıca
    lahmacuuuuunnn!

    YanıtlaSil
  5. Yünler çok güzelmiş,nereden aldığınızı öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  6. anneannemin eğirdiği pamuk yünler aklıma geldi,patik yapardı.

    YanıtlaSil
  7. Yünlere bayıldım rengarenk ne kadar güzeller..

    YanıtlaSil
  8. oooooo girmeyeli neler yapmış benim arkadaşım neler: sandalet süslemeler, kolyeler yapmalar ve o rengarenk cici cici yünler.....ve de beni mimlemişşş kendisine çokkkk teşekkür ederim en kısa zamanda yazacağım mimi..:)))))çok çok öptüm:)

    YanıtlaSil
  9. Maya'nın cicileri: Evet kesinlikle, ben yünlere sarılıp duruyorum zaten =) bakalım kafamda bazı projeler var =)

    Gönül: ben de bekliyorum merak ile bir sürü fikir geliyor =)

    Nobleesse: kim bilir =)) Evet mimledim seni canım =)

    Mia Wallace: eveeeet lahmacuuun =) yünler zaten elime oyuncak oldular ayıcık gibi sevip duruyorum =)

    sevil: 1. resimdeki yünleri ısparta'dan alıyoruz, 2.resimdeki yünler ise istanbuldan. Ancak ayrıntılı bilgiye sahip değilim çünkü keçe hocamız siparişleri yapıyor.

    neval: ne mutlu sana güzel bir anı hatırlatmışım =)

    ikiz annesi: evet çok şekerler puf puf =)

    Güner yapku: eveet nerelerdesin sen bakalım =) mimledim seni canım =) ben de çok öptüm =)

    YanıtlaSil
  10. Yünler çok doğal ve renkleri harika.

    YanıtlaSil
  11. final haftasındayım tatlım şimdi mim yazmaya başlıyacağım çok teşşekür ederim beni düşündüğün için tatlım benim:)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)