10 Mayıs 2011 Salı

Zerafet Mi Demiştiniz? (Gelinlikler)

  Bildiğiniz gibi Pronovias 2012 ön koleksiyon gelinliklerini yayınladı, ben ancak fırsat bulabildim incelemek için =) Hepsine tek tek öyle inceleyerek baktım ki , gören de moda ile ilgili sürekli bir şeyler yazdığımı, modayı dakikası dakikasına takip ettiğimi sanır. 
Neyse efendim , işte bu detaylı incelemelerim sonucunda içlerinden, kendi beğenime hitap edenleri seçtim. Blogumda yayınlama nedenim ise arşivimde bulunmalarını istemem =) Daha önce de Gelinlikler adlı yazımda yine Pronovias'ın beğenimi kazanan bir kaç gelinliğini paylaşmıştım. Fakat bu defaki koleksiyon sanki benim için hazırlanmış, çok beğendim çooook =) Düğün hazırlığında olan bayanlar için bir fikir olur umarım.

Gelinliklere baktığınızda, seçimlerimin yakın tarzda olduğunu göreceksiniz. Ben şifon, tül ve dantelden yanayım. Gelin demek zerafet demektir benim için. Hantal görünümlü satenler içerisinde, sanki tonlarca yük taşıyor gibi veya kendisi istememiş de o gelinliği giymeye zorlanmış gibi görünsün istemem bir gelinin. Yahut parlak taşlar, boncuklar içinde; bol ışıltılar arasında ;kendi ışıltısını gösterememesini de tercih etmem!!

Ve her nekadar kendimizi zorlasak, planlasak da hiçbirşey istediğimiz, hayal ettiğimiz gibi olmuyor. Orta halli, kendi yağında kavrulan aileler, evlilik hazırlığı yapan çiftler için elde olmayan sebeplerden dolayı gelinlik seçimi ,mecburi, kiralama yönünde oluyor. Durum böyle olunca da basmakalıp hazır gelinlikler giyiliyor =(  Gelinlik , gelin adayının karakterine, gönlünden geçene, ruhuna uyum sağlayıp bütünleşmeyince de ne kadar gülse de bir yanı mutsuz, biraz kırgın gelinler görüyoruz =(  
Bayanlar, yaşları ne olursa olsun içlerinde minik kız çocukları yaşatırlar, o küçük prensesler de hep hayal ettikleri, başrolde olacakları o güzel günde, puzzle ı tamamlayacak büyük parçalardan biri olan gelinliğe çok fazla anlam yüklerler, doğal olarak =) Prenses göz alıcı kıyafeti olmadan prenses olabilir mi =)
Ancak prenses olmak illa ki abartıyı, şatafatı, gösterişi gerektirmez. Zerafet sadeliktedir, küçük ayrıntılardadır. Çevrenizde örneklerini görmüşsünüzdür; tüm özellikler (danteller, taşlar, boncuklar, satenler, parıltılar...vs) aynı anda kullanılmış bir gelinliğe, bir de tüm özellikler kullanılmış makyaj yapılınca (bence) çok kötü bir görüntü oluşturuyor.
Makyajda tüm özellikler derken; mesela bir başkasında bir ruj görürsünüz; çok hoşunuza gider, bundan süreyim ben de ya da bir göz makyajı görürsünüz ben de böyle yapayım dersiniz. Kısacası her yerden bir şey beğenip hepsini uygulamak istersiniz. İşte orada çok büyük bir hata yapmış olursunuz. Belki tek tek bakıldığında güzel ayrıntılardır, doğru yakalamışsınızdır. Ancak bütün olarak bakıldığında kötü bir manzaradır, doğru yakalanan ayrıntılar yanlış yerde kullanılmış olur.
Herkesin ten rengi ve buna göre kullandığı makyaj malzemelerinin duruşu, tene oturuşu da farklıdır. Kendinize uygun olanı yakışanı bulun =) Abartıyı tercih etmeyin, gözlerinizi siyah pembe mor mavı vs bir renge boyayıp dudağınıza kırmızı bir ruj sürmeyin.
Bu konuda  benim söyleyeceklerim bitmez tükenmez, gelinliklere bakmanıza fırsat vermedim sanırım =) Buyrun bakalım, seçimlerimi nasıl bulacaksınız size hitap edecek mi?

10 yorum :

  1. Ayyyyyy hepside birbirinden nefis görünüyor bunların canım.Paylaşımın için tşkler.

    Sevgilerimle;

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok güzeller..:))

    YanıtlaSil
  3. rüya gibi....öyle zarif ve güzel ki...

    YanıtlaSil
  4. 2 ve 3 daha güzel geldi bana ama hepside harika. Evlenesim geldiyo bunları görünce sadece gelinlik giymek için :))

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. bende düğünümde pronoviasnın bir gelinliğini diktirmiştim. şükür ki eşimin halası bire bir aynısını dikti ve ben çok mutlu olduumm :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzel bayıldımm:)
    Her ne kadar artık giyemeyecek olsamda kızlarımı düşündüm bol bol:))

    YanıtlaSil
  7. aycan: değil mi hepsi bir harika ,rica ederim =)

    öznur_ata: kesinlikle =)

    noblesse: evet rüya gibi ah rüyalar gerçek olsa =)

    kitap cadısı: evet sırf boyle bır gelınlık gıymek ıcın evlenesı gelıyor ınsanın =)

    yemekçinin mekanı: çok şanslıymışsın o zaman canım, kim bu yetenekli hala?

    ikiz annesi: kızların için düşünmen daha bir duygulandırmıştır seni canım =)

    YanıtlaSil
  8. beni de oralarda hatırladığına çok memnun oldum ne güzel boyamıilar fuar harika benden sana kucak dolusu sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
  9. aycan: değil mi tatlım hepsi bir harika =)

    öznur_ata: evet bence de =)

    noblesse: ah ahh ruya gibi ama ruya olarak kalmasınlar bizim olsunlar =)

    kitap cadısı: sırf bu guzellıkler ıcın evlenılır =)

    yemekçinin mekanı: çok şanslıymışsın canım, kım bu hamarat hala?

    YanıtlaSil
  10. ikiz annesi: evet hepsi çok guzel, kızların ıcın bunu hayal etmıs olman daha bır duygulandırmıstır senı =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)