14 Haziran 2011 Salı

Böcükler

Uzunca bir aradan sonra merhabaaaa =) Aslında fazla bir süre değil ancak, blogumu güncel tutmabilmek adına hergün yeni konular paylaşmayı amaçladığım için, aksaklık olduğunda veya paylaşım yapamadığımda, sanki çoooook uzun süre uzakta kalmış gibi hissediyorum kendimi. Blog dünyasında her saniye değişim, paylaşım olduğunu düşünürsek, uzunca bir süre uzak kaldığım hissine kapılmam normal sanırım. Neler neler yazmışsınız neler paylaşmışsınız merak içerisindeyim.
Adana öyle bir sıcak bir hafta yaşatmıştı ki bize, (bulduğumuz ilk fırsatta hemen yaylaya kaçıyoruz biliyorsunuz) seriiin serin rüzgarla manzaraya karşı oturacağımızı hayal ederek yola koyulduk ama, neredeeee. Gittiğimiz günden bu yana sürekli yağmur ve nasıl bir soğuk. Manzara izlemek bir yana balkona dahi çıkamadık =)
Güneşin yüzünü gösterdiği bir ara, güneşlenmeye çıkan böcükleri farkeden araştırmacı blogcunuz Mekila kaptı fotoğraf makinasını koştu bahçeye =)
Şu gördüğünüz miiiiistir salyangozu fotoğraflayabilmek için kaç dakika bekledim anlatamam.

Arada bir düşen yağmur damlaları dokungaçlarına değdiğinde salyangozun kendisini evine kapatması dolayısıyla zor bir çekim gerçekleştirdik. Biraz kapris yaptı başlarda anlayacağınız. Ama sonraki karede de farkedeceğiniz üzere, ilerleyen dakikalarda üzerindeki stresi attan miiiiistir salyangoz çekimlerin de kolaylaşmasını sağladı.

Bakın, güneşi gören ve şımaran salyangoz, sereserpeeee =)
Bu arada kendisine miiiistir dedim ama rengi de pembe, yoksa bayan mıydı? =)


Buuu çok renkli böcüğümüz ise Altın Böceği imiş. Ben de yeni öğrenmiş bulunmaktayım. İsmini duyunca sarı renkli bir böcek hayal ettirse de, görüldüğünde " E yeşil altın da var canııım " dedirtiyor. Işıltılı göz alıcı böcekcik, gül fidelerine, güllere peeek bir zarar veririmiş. Bahçeyle çiçekle uğraşanlar dikkat etsin efendim.

Not: Yapılan yorumlara geri dönüş yapmayı ve yeni paylaşımlarınızı okumayı yarına bırakmak için müsade rica ediyorum, çünkü çok yorgunum =(

11 yorum :

  1. ay ne güzel resimler bunlar .böceklerden hiç hazetmeyen ben bile incelyerek baktım fotolara .bu arada ne güzel çekiyorsun gerçekten çok beğndim.
    ellerine sağlık güzel isimli arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  2. salyangoz gayet güzel poz vermiş beklediğinize değmiş yani :))

    YanıtlaSil
  3. doğa sever arkadaşım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Vah yavrum epeyce de pislenmiş:) Selim de çok sever salyangoz.. Ben Selim'le hayvan dünyasına dikkat ettim ve çok da memnunum bu halden..

    YanıtlaSil
  5. ben bunlara normalde bakmaya bile korkarım ama pembiş çok şirinmiş yahu :)

    YanıtlaSil
  6. sezobigo: Böceklerle benim de biraz sorunlarım var, ancak insana zararı olmayanlara daha ılımlıyım =) teşekkür ederim, minik bir makinem var birlikte çabalıyoruz işte =) İsmimi beğenmen de çok hoş =)

    Güzelce: evet beklediğime değdi, başta biraz nazlandı ama olsun =)

    gönül: sevgiler canım =)

    Deli Anne: evet toprakların arasından çıkmış dağ tepe aşmış sanırsam =) Selim gördü mü bu böcükleri?

    Maya'nın cicileri: evet uzaktan bakınca detayları göremiyoruz, kaçıyor korkuyoruz veya irkilip tiksiniyoruz ama yakından bakınca böyle ayrıntıları farkedebiliyoruz.

    YanıtlaSil
  7. salyangozu bende severim..çok güzel olmuş fotolar..

    YanıtlaSil
  8. nasıl da yakalamışsın, valla bravo, iyi dinlenmeler

    YanıtlaSil
  9. hayvanları çookkk seviyorum hele böcekleri...evimdeki hamam böceğine bile kıyamayacak kadar...bunlar da çok tatlı hele salyangoz...çok teşekkürler doğa aşkım canlandı:))

    YanıtlaSil
  10. ay bir de bu yeşilin moru var,öyle böyle değil pasparlak mor.

    YanıtlaSil
  11. gul/inn : teşekkür ederim =)

    noblesse: oleeey, teşekkür ederim =)

    guner yapku: salyangoz süperdi ama görmeliydiniz nasıl da güneşe çıkıyor, gunesleniyordu =)

    neval: evet gormustum ben de bir zamanlar, mor renkli o da süperdi =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)