16 Haziran 2011 Perşembe

Buzdolabı Magnetleri


İki defa "Buzdolabı Magnetleri" konusunda mim'lenmiştim ancak dolabımızda hiç magnet yoktu =) Sonra, "Keçeden onlarca çalışma yaptım, neden magnet yapmayayım" diye düşünüp, dolabımızı renklendirecek magnetler yapmaya koyuldum.

İlk denemeler için; klasik olan meyve modelinde magnetler çalıştım. Ve çok eğlendim, her yaptığım magnet, bittiğinde hemen gidip buzdolabına yapıştırdım ve uzaktan şööööyle bir baktım. " Hmmm yanına bir de şu meyve güzel olur" diyerek 7 tane magnet yaptım =)

Ben bu magnet olayını çok sevdim ve öyle görünüyor ki bunlar son olmayacak, daha neler neler yapmak istiyorum. Önceleri bomboş olan buzdolabımızın kapağı, sanırım artık keçe magnetlerle dolacak. Peki ilk magnet çalışmalarımı siz nasıl buldunuz?

5 yorum :

  1. Mekilacım, mmm cidden çok lezzetli buldu magnetlerini :) ellerine sağlık, çok orijinaller :) koskocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. buzdolabının üzeri ne güzel olmuş, renk renk çeşit çeşit magnetler, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Keçe ustası oldun artık:)Bayıldım hepside çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. MESELA ŞEY OLURMUŞ...BİR ÇERÇEVE YAPARMIŞSIN BİR TARAFINDA BİRİNİN ADI YAZARMIŞ BİR TARAFINDA BİRİNİN ADI YAZARMIŞ ORTASINDA DA RESİMLERİ OLURMUŞ BUZDOLABINA YAPIŞTIRILIRMIŞ=)EMEĞİNE SAĞLIK ÇOK GÜZELLER=)

    YanıtlaSil
  5. Maya'nın cicileri: çok sevindim beğenildiği için ,teşekkür ederim tatlım =)

    noblesse: evet renk gelmiş değil mi dolabımıza =)

    nisamu: estağfurullah =) teşekkür ederim

    Guner yapku: süper de olurmuş =)) ben de teşekkür ederim güzel fikrin için =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)