28 Haziran 2011 Salı

Mutlu Yüzler

   Yaptığım keçe ürünlerden edinip, bunları güzel bir fotoğraf ile ölümsüzleştiren blogcu arkadaşlarım olmuştu. Daha önce bir başka blogumda yayınlamış, fakat blogumu kapattığım için o post da silinmişti.
   Takip eden arkadaşlar hatırlayacaktır, keçe yünlerinden hiç bir yerde benzeri olmayan, sadce benim hayal gücüme ait doğaçlama çalıştığım çantalardan Laleli Portföy çantanın bir talihlisi olmuştu. Çantanın kendi  ismi ile uyumlu, sanki kendisi için yapılmış olduğunu belirtmişti.
    Önceleri Çiçek Pazarı adlı bloguyla tanıdığımız Lalehan hanım, şimdilerde ise kendisinin, "Çok uzun bir zamandır, düşündüğüm fakat yoğun iş tempomdan dolayı sadece hayal edebildiğim , sonunda da gerçeğe dönüşmesi için heyecan ve panikle uğraştığım" diye tanıttığı Tatlı Kurabiyem ile ilgilenmekte.
     Uzunca bir süre önce çantasına kavuşmuş ve bana güzel bir fotoğraf yollayacağına dair söz vermişti. Öyle şeker bir insan ki onca koşturmacasının içerisinde ara ara gerek yorum gerekse e-mail ile verdiği sözü unutmadığını ve uygun olan ilk fırsatta gerçekleştireceğini hatırlatıyordu.
  Ve dün, bana unutamayacağım güzel bir hatıra yolladı. Fotoğrafı ilk gördüğüm anda çok duygulandım. Emek verdiğiniz, haylinizi döküp şekillendirdiğiniz, içerisine sevginizi dahil ettiğiniz, bir şeylerin gerçekten sevilerek kullanıldığını, yüreği güzel bir insana ulaştığını görmek mutluluk verici bir duygu. Kendisinin de izni ile fotoğrafı sizlerle paylaşmak istedim.

Kendisine bu güzel fotoğraf için çok teşekkür ederim...

Bir çok kişi keçeden yaptığım cicilerden ürün sahibi oldular, tabi hepsi blog arkadaşlarımdan, blog dünyasından değildi, bu nedenle çoğunu ürünlere kavuştuklarına dair fotoğrafları ile yayınlayamadım. Yayınladıklarım ise önceden de belirttiğim gibi silinen blogum ile gitmişti. Şimdi, blog sahibi olup bana güzel fotoğraflar yollayan diğer iki arkadaşıma da bu post sayesinde tekrar teşekkür etmek istiyorum.

Fırat broşu ile güzel bir kare yollayan Yaratıcı Tasarımlar blogunun sahibesi Pelin'ciğime,

 Mantar Broşlar'dan çekilişte Baldudaklı Cimcime prensesinin şansı ile broş kazanan Waterlily 'e tekrar çok teşekkür ederim.

8 yorum :

  1. güzel paylaşım. teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. ne güzel emeklerinin karşılığını almak.ama zaten almasan şaşardım.yaptıkların çok güzl gerçekten.sevgiler
    kandilin mübarek olsun

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım,çok güzeller..Keçe uzmanı oldun sen artık:)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş görünüyorlar. Keçenin dokusunu çok sevdiğimde keçe ile tasarlanan dekoratif ürünler çok hoşuma gidiyor. Bunlardan nasıl temin edebilirim? :))

    YanıtlaSil
  5. elif: teşekkür ederim =)

    sezobigo: canım benim o senin yüreğinin güzelliği, senin de kandilin mübarek olsun canım beniiim =)

    nisamu: teşekkür ederim, estağfirullah =)

    1i yok mu?: satışta olan ürünlerime sağdaki resme tıklayıp ulaşabilirsin, beğendiğin bir şeyler olursa mekilaningezegeni@gmail.com adresimden benimle iletişime geçebilirsin.

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzel.Emeğinin bu şekilde gülen yüzler oluşturduğunu görmek ne güzeldir:)

    YanıtlaSil
  7. Çanta da, sahibesi de çok hoş. Tabii en büyük övgü size:))

    YanıtlaSil
  8. çnta çok güzel onu güzel taşıyan bir ne mutluluk:)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)