9 Haziran 2011 Perşembe

Ve Son

   Bugün keçe kursumuz sona erdi. Başlangıçta bu denli güzel zaman geçirip, mutlu olabileceğimi düşünmemiştim. Fakat yüzümde minik tebessümler oluşturacak bir çok tatlı anı sahibi oldum. Aslında biz, kurstan öte; dostların, arkadaşların toplanıp, hergün güzel sohbetler yaptığı, dertleştiği, fikir alış-verişi içerisinde olduğu buluşmalar gerçekleştirdik diye düşündük hep. Tabi bunda çok sevdiğimiz hocamız Azra Seda Ertik 'in etkisi çok büyük. Daha önce bahsetmiştim, öğretmen olmasına rağmen henüz çok genç, bu nedenle öğrenci-öğretmenden daha çok arkadaş gibi bir iletişimimiz vardı. Kendisini tanıdığım için çok mutlu olduğumu söyleyebilirim, "Hayatıma renk katan renkli insan herşey için çok teşekkür ederim" =)
   O kadar cici bir insan ki, herbirimize minik bir de hediye hazırlamış, herbirini tek tek kendi elleri ile kesip, boyayıp tasarlamış. Bize özel, bize dair tüm günler bu güzel hediyede ve yaptığımız keçe ürünlerinde kendisini tekrar tekrar anımsatacak, yıllar sonra dahi . . .

Bizlere bu minik seramik kaftan kolye uçlarını hediye etti, biz de gönlümüze göre ip ve boncuk ile süsledik. Kendi küçük ama anlamı büyük, emek ve sevgi içeren güzel bir hediye.

Üstadım... =)

9 yorum :

  1. keçe kursu bulsam ben de gitmek istiyorum Mekilacım, kolye ucun çok hoş, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Mutlu bir son olmuş.
    yaratıcı olmak insanı çok mutlu ediyor :)

    kaftanlı ucu ise cok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. her güzel şeyin bir sonu vadır ve her son yeni bir başlangıcın habercisidir :))biraz felsefee yapayım dedim :))

    YanıtlaSil
  4. asıl ben sana çok teşekkür ederim yeteneğinle,yaratıcılığınla farklı işlere imza attın ,enerji verdin,diğer renklere bir renk daha ekledin,benim renklerime ara tonlar attın,inşallah daha çok çalışmada ortak olucaz:))

    YanıtlaSil
  5. Hadi hayırlı olsun canım.Hediyenizde pek güzelmiş bu arada güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  6. elemeği öğrenmek ne güzel.ne kadar da hevesim var.

    YanıtlaSil
  7. ne büyük mutluluk hem güzeldostluklar hemde üretim yaratıcılık kolye çok şık asıl anlamlı olan el emeği sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Sana çok şey katmıştır eminim severek devam etmek ayrı bir güzel.
    Kolyen çok hoş canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  9. Noblesse: çok eğlenceli bir kurs, ancak eğitmenin de etkisi büyük, teşekkür ederim canım =)

    Blush: teşekkür ederim tatlım =)

    Fuska: güzel bir felsefe ama, teşekkürler =)

    Azra seda ertik: Üstadım, ağlarım
    =( inşallah, teşekkür ederim.

    Limon Çiçekleri: Teşekkür ederim canım =)

    neval: mutlaka katlmalısınız böyle bir etkinliğe gerçekten çok güzel =)

    Gönül: evet yeni bir şeyler öğrenmek, paylaşmak, güzel dostluklar çok güzeldi =)

    İkiz annesi: evet çok şey, güzel anılar, kesinlikle severek devam etmek çok farklı. Teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)