6 Haziran 2011 Pazartesi

Yaylaya Bahar Gelirse

2 Haziran Perşembe gününden bu yana yeni bir şeyler paylaşamadım sizlerle. Ancak şehir dışındaydım, çok da uzak bir yere gitmemiştik ama olsun sizlerden ve bilgisayarımdan uzak kalmıştım =( Değişiklik açısından güzel ancak bir o kadar da yorucu bir kaç gün geçirdim. Yaylamıza gitmeden önce Tarsus'ta kaldık biraz orada geçti zamanımız, ardından yaz sezonuna hazırlık için rotamızı yaylamıza çevirdik. Bilirsiniz ne zordur ne bitmez sıkıntıdır temizlik zamanları, sürekli bir şey çıkar ve bir türlü tam anlamıyla bitti diyemezsiniz =)

Yol boyunca şahit olduğumuz güzel manzaralar öyle mutlu hissettiriyordu ki, bir an Heidi gibi ,kırlarda yuvarlanıp zıplamak, "heyooo" diye sevinç çığlıkları, kahkahalar atmak istedim =)
 
Yaylaya gittiğimizde bahçemizdeki sürprizler de bize merhaba dedi, daha önceden de sizlerle fotoğrfını paylaştığım marullarımız daha da büyümüştüüüü =)

Orada sürekli yaşayan köylülerin doğaya daha da bir güzellik katan ekinleri =)

Çoğu zaman dikkatli bakmadan yanından geçip gittiğimiz veya üstüne basıp geçtiğimiz çiçeklerin, ne denli güzel olduğunu görebilmek için, fotoğraf makinasının yönünü yüzlerine çevirmemiz gerekebiliyor.

Bu fotoğrafı gördüğümde ise hep şöyle demek geliyor içimden " Sana bir tepeden baktım aziz Tarsus " =)

Çiçek ve aşkı böcüüüük =)

Kırlarda, çiçekler arasında hoplayıp, zıplayan , gezen sadece Heidi olacak değil ya canım =)))

13 yorum :

  1. mekila şimdi bana bu yapılırmı iş yerin de dört duvar arasın da kalmışken bu ne güzellik harika bi manzara sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel pozlar yakalamışsın Mekila :)

    YanıtlaSil
  3. Adana'nın yaylalarına çıkmıştım. Üniversitedeki arkadaşımın evlerinde misafir olarak kalmıştım. Eşi benzeri bulunmayan bir 3 gün yaşadım... Turistik olmasın, hep o doğasını korusun istiyorum...

    YanıtlaSil
  4. Şimdi orada olmak vardı.Ohhh mis gibi tertemiz hava manzarasıda cabası :)

    YanıtlaSil
  5. Mekilacım senin adına sevindim, yeşile doymuşsundur, yorgunluğun tatlı bir yorgunluktur eminim, ruhun dinlenmiştir.

    YanıtlaSil
  6. fotoğrafları görünce çamlıyaylayı çok özlediğimi fark ettim. en son iki sene evvel gidebilmiştim... çamlıyayladan bir yayla evi sahibi olmayı çok istiyorum... inşallah bir gün kısmet olur da sizleri de misafir ederim... trakyadan tarsusa, toroslara selam olsun...

    YanıtlaSil
  7. gelincik fotosu ne kadar güzel,çayır çimen de öyle

    YanıtlaSil
  8. resimler bile huzur veriyor insana çok güzelmiş gerçekten..

    YanıtlaSil
  9. BEN DE HAFTA SONU TARSUS ÜLKÜKÖY'DEYDİM BU KADAR MI SESSİZ VE SAKİN BİR YER OLUR, PÜFÜR PÜFÜR ESİYORDU... TABİ ORASI BÖYLE YEŞİLLİK FALAN DEĞİLDİ AMA HUZUR VARDI BU YETERDİ:)) YİNE ÇEKTİĞİN YERLER İÇİMİ AÇMAYA YETTİ BANA HAFTASONUMU HATIRLATTI...TEŞEKKÜRLER=)

    YanıtlaSil
  10. bayılıyorum , ağaç orman böcük , doğaya herşeye , insan yaşadığını hissediyor . keyfinde sefanda bol olsun

    YanıtlaSil
  11. Gönül: canım üzgünüm, yani kimseyi böyle üzmek istemem ki, dilerim hemen güzel bir tatile çıkarsın.

    adaşehir: çok teşekkür ederim tatlım =)

    1i yok mu?: biz de öyle istiyoruz, zaten pek bilinmeyen bir yer bilinse de kimse orada ev arsa vs satmıyor, Adana'nın değil bu yayla, Tarsus'un =)

    özi'nin Hobileri: ah canım ah nasıl hem de burada sıcaktan sırılsıklam olurken orada ceket giyiyorduk =(

    noblesse: evet kesinlikle, ama doyulmuyor sakinliğe yeşile doğaya =)

    emine öztürk: inşallah bu güzel dileklerin gerçek olur canım benim =)

    neval: evet o gelincik beni kendisine hayran bıraktırmıştı =)

    necla: evet huzur, zaten tek gerekli olan şey =)

    güner yapku: canım ben de önce ülküköydeydim haftasonu, pazar günü geçtik yaylaya =)

    elifinelizi: teşekkür ederim canım, sen de doğa ile iç içe gezilere katılıyorsun, çok eğlenceli oluyor yazıların o yuzden =)

    YanıtlaSil
  12. creative mind: Yes, we must say " Thank you!" to God, for these beautiful landscapes =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)