2 Haziran 2011 Perşembe

Yelkenli Küpe ve Regaib Kandili

Yaklaşık 2 haftadır aklımda olan, ancak bir türlü yapmak için fırsat bulamadığım bu cici küpeleri sonunda yaptım =)
Yelkenlileri çok severim, deniz üzerindeki görüntüleri vs bir başka güzeldir. Tasarımını kafamda hayal etmiştim, buna göre de; fonda gökyüzü ve alt kısımda dalgalanan deniz, küpenin dış kısmında ise siyah çerçeve görüntülü keçe.

Bugün en güzel ve önemli günlerden birisi, Regaib Kandili... "ALLAH'ım , Recep ve Şabanı bize bereketli kıl ve bizi RAMAZAN'A ulaştır." Tüm İslam aleminin Regaib Kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim. Gönlünüzden geçen tüm güzel dualar, hakkınızda hayırlısı olacak şekilde kabul olunsun. Ve Arya in Neverland 'ın blogunda görüp, okuduğum, çok beğendiğim bir şiiri paylaşmak istiyorum.

Sana Dönüyorum 

Sana dönüyorum...
Düşe kalka sürünerek,
Her seferinde yeniden başlayıp hiç yılmadan sana dönüyorum.
Rüyalarım sana çıkıyor,
Hayallerim sana...
Dualarımda bir Sen varsın
ve yakarışlarımda...
Sana dönüyorum...
Her mevsim hiç şaşmadan,
Her günüm sana dönüşümün ilk günü
Dünyanın dönüşünden, bulanık bakışım
Yoldan cıkarmaya uğraşıyor beni dostlar
Sana dönüyorum...
Hiç durmadan,
Bıkmadan, usanmadan,
Herseferimde ellerim sana kalkıyor,
Umudum sana bağlı,
Hayatım da senin ellerinde
Derdimin dermanı da
Adın dilimi yakıyor her yalvarışımda
Sana dönüyorum...
Eteklerimde bir yığın günah biriktirdim
Kendi yolumda mübahlaştı haramalar.
Sana dönüyorum...
Arınmak için bahşettiğin bu gece,
Yakarışlarım dolduracak göğü,
Utancımdan kalkmayacak başım,
Ne varsa sana dair caiz olan
Yapamadağım ne varsa yine dolanacak ayaklarıma
Ben günahlarımda boğulacağım.
Sana dönüyorum...
Ve sen beni hep aynı gülümsemeyle karşılıyorsun yıllar boyunca
Sana dönüyorum yolum belki uzun belki kısa...
Sana dönüyorum...
Adıma okunan ilk sela'da
Bütün günahlarımla
Ve kalbimdeki bu aşkla
Sana dönüyorum...

14 yorum :

  1. Çok şekerler, tam yazlık:))

    YanıtlaSil
  2. çok cici olmuşlar Mekilacığım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Küpeler çok ici görünüyor. 1 çift nişanlıma almak istedim.. :)

    YanıtlaSil
  4. Nedret: teşekkür ederim efendim =)

    noblesse: beğenmen çok mutlu etti canım =)

    1i yok mu? : zaten ben kullanmıyorum yaptığım ürünleri,dileyenlere satıyorum, bğenmenilmesi sevindirici =)

    YanıtlaSil
  5. çook cici olmuş:)
    hayırlı kandiller canım
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. çok şirinler, izel'in şarkısı geldi aklıma bak: "yelken açııp gidelimmm" :) kandilin de mübarek olsun mekila'm, kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. KÜPE HARİKA OLMUŞ...

    Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük, sevinçlerimiz Nisan yagmuru kadar bol olsun. Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  8. aaa benimde var buna benzer küpelerim . Ama seninkisinde sevgi varr:)

    YanıtlaSil
  9. elifinelizi: merak ettim canım link verebilir misin bakayım =)

    yemek bir aşk: çok teşekkür ederim güzelim =)

    maya'nın cicileri: eveet "yelken açıp gidelim" hatırladım şarkıyı =)

    halime: ne güzel dua bu, çok teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  10. Küpeler hoş olmuş.
    Senin de kandilin mübarek olsun canım güzel duana yürekten bir amin..

    YanıtlaSil
  11. mekilacığım ne güzeller deniz güneş kumsal bir de yelkenli küpe tam yazlık çok şirin olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. ikiz annesi: teşekkür ederim canım, amiiin

    gönül: evet tatil çağrısı artık yaptığım işlere de yansıyor sanırım =) deniz kum güneş aah ah =)

    YanıtlaSil
  13. Bayıldım, mutlaka denemeliyim, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)