29 Temmuz 2011 Cuma

1 Yaşındayııııım

    Tam bir yıl önce, bugün, "Merhaba" dedi Mekila'nın Gezegeni . Su gibi akıp giden bu süre içerisinde bir çok şey paylaştım sizlerle, gezegenime dair. Önceleri çok yabancı olduğum, biraz da karışık gibi görünen blog aleminin, aslında; renkli, huzur verici ve dost canlısı olduğunu anladım =) Bir çok arkadaş ve dost edinip, gezegenimde birer ev hediye ettim bu güzel yüreklere; diledikleri zaman gelip gönüllerince kalsınlar, iki çift tatlı sohbet bıraksınlar diye.


1 yıl boyunca beni yalnız bırakmadan yanımda yürüyen, tatlı sözlerini paylaşıp; sıcak kalplerini, kendi dünyalarını açan herkese çok çok çok teşekkür ederim. Hepinizi çok seviyorum =)

21 yorum :

  1. ben sizi çok yeni tanıdım ama bundan sonraki yılları birlikte kutlarız inş.

    YanıtlaSil
  2. ee ozaman happyy birthday to youuu
    diliyoruz mekilanın gezegenine :)
    hepbirlikte yıllara :)

    YanıtlaSil
  3. daha nice yaşlar olsun bloguna

    YanıtlaSil
  4. Aaaa nerdeyse aynı günlerde doğuş bloglarımız.. hem de sen benim ilk misafirlerimden biriydin:) Nice güzel yıllara hep birlikte Mekilam.. öperim

    YanıtlaSil
  5. Canımmm, hep birlikte daha nice güzel yıllara.. Darısı da benim başıma ;) Kocaman sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. hep beraber nice yıllara nice dostluklara iyi ki seni tanıdım canım,iyi ki burdasın çok şey gördüm öğrendim senden bol işli,bolkazançlı mutlu yıllara bloğuna ve sana:)

    YanıtlaSil
  7. Nice nice verimli, eğlenceli, neşeli, keyifli yıllar :)

    YanıtlaSil
  8. Hep Beraber Nice Senelere Canım

    YanıtlaSil
  9. Daha nice bloglamalar Mekila :)

    YanıtlaSil
  10. nice yaşlara..nice paylaşaımlara canım..

    YanıtlaSil
  11. daha nice yıllara canım benim...

    YanıtlaSil
  12. amaekilacım nice yıllara inşallah, biz de seni seviyoruz.

    YanıtlaSil
  13. Daha nice yıllara, birlikteee:))))

    YanıtlaSil
  14. canım yeni yaşın kutlu olsun:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. Daha nice birlikte yıllara canım

    YanıtlaSil
  16. HEPİNİZE CANI GÖNÜLDEN TEŞEKKÜR EDERİM ÇOK ÇOK MUTLU ETTİNİZ BENİ, İYİ Kİ VARSINIZ.

    YanıtlaSil
  17. canımm iyi ki doğmuşsun mekilacım..iyi ki iyi ki iyi ki...

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)