7 Temmuz 2011 Perşembe

4 - 1 = 3


20'lik dişlerimin başımı epey ağrıttığını ve sorun oluşturduğunu anlatmıştım daha önce. Bu 4 dişten 2 si kendilerine bir yol bulup çıkmışlardı ancak diğer ikisi çıkış yolunu bulamıyor, yolu bulamayıp sinirlendikçe de benim canımı acıtıyordu. Ne yapalım çare bulalım diyerek çene cerrahına, hastahaneye gittim. Muayene olacaktım ne de olsa, o yüzden panik yapacak bir durum yoktu. "Yahuu kaç yaşındasın neden korkuyorsun canım." derseniz, 20'lik dişlerin bir efsane gibi dillerden dillere dolaşan korkunç hikayelerinden sonra korkmamak elde mi? Bu sabah kalktım gittiiiim ve ta daaa... "Hemen alalım bu dişi" , "Ama ama ama ben , ben sadece muayene olacaktım, yani öyle planlamıştım, öyle hazırlamıştım kendimi =(  "
Sonuç? 4-1=3, birisi gitti 3 ü kaldı. Anestezi etkisi tamamen yok olalı 1 saat olacak, ağrılar başlıyor, ben de biraz dinlenmeliyim. Bir süre buralarda yokum, toparlanınca inşallah görüşürüz. Bu arada, diş çekimi değil de çene dibine doğru vurulan parmak kadar uzun iğne ile neşteri görmek anlatılanların efsane olmadığını gösterdi, gerçekmiiiiiş =(

9 yorum :

  1. Geçmiş olsun canım.. benim de gitmem lazım:(

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun tatlım :( bilirim 20'lik diş ağrısını.

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun arkadaşım en kısa zamanda iyileşmen dileği ile

    YanıtlaSil
  4. mekilacım geçmiş olsun, çabucak iyileş:))))

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun canım bende çektirdim 20lik dişimi ve neler çektiğini anlayablıyorum ayrıca dişçiden bende çok tırsarım :S

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun canım acil şifalar dişciye gitmeden önce yemek yenmiyor ya zaten.... havalarada sıcak muhakkak bir meyva suyu iç ihmal etme o iğneler şeker düşürüyor bitti benim çokşükür:)

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun canım ne zordur diş ağrısı:(

    YanıtlaSil
  8. deli anne: çok teşekkür ederim canım

    yeşim: çok fena bir ağrıııı

    gönül: teşekkür ederim canım

    guner yapku: çok teşekkür ederim

    noblesse: teşekkür ederim canım

    sevtap: evet çektirdikten sonra daha çok sorun oldu =(

    waterlily: evet aç gitmiştim meyvesuyu içmem gerekti

    03belinda: evet çok zor bir ağrı

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)