14 Temmuz 2011 Perşembe

Bir Ses

    Sesim çıkmıyor ama buralardayım. Gömülü yirmilik diş aldırmak ne kadar da zormuş. Çıkamadığı için yaptığı eski ağrıları, şimdiki ağrılara tercih ederdim. Herkes farklı bir şey söylüyor; kimi 2 hafta, kimi bir ay, kimi de 2 ay çekersin ağrıyı diyor. Zaten iltihap da oluşmuş ki antibiyotik içiyorum, ağır geliyor onca ilaç. Adana çok sıcak üzerine bir de bu ağrılar olunca hiç bir şey yapamıyorum, elimi kaldırmaya halim yok. 
    Yanağıma dahi dokunamıyorum,dişlerimi operasyon noktasına dokunmamak için milim milim fırçalıyorum. Ve diğer dişlerimi çektirmeye kesinlikle cesaretim kalmadı. Yorumlarınıza geri dönüş yapmak, yenı yazılarınızı okumak, sizlerle yeni konular paylaşmak istiyorum ancak durum ortada =( Sadece, halim nedir, ne yapıyorum, bildirmek için yazdım bunları. Daha önce geçmiş olsun diyen tüm arkadaşlarıma gönülden teşekkür ederim.

10 yorum :

  1. çok geçmiş olsun canım sıcaklardada ne kadar zor en kısa zamanda sağlığına kavuşursun inşallah

    YanıtlaSil
  2. Mekilacım enfeksiyon gelişmiş olması kötü olmuş, sonuçta geçecek, belki diş doktorunu değiştirmelisin, geçmiş olsun, çabucak iyileş.

    YanıtlaSil
  3. Canım yaaa.. Çok geçmiş olsun. Enfeksiyon olduğu için bu kadar ağır geçiyor demek ki.. İnşallah çok çabuk iyileşirsin

    YanıtlaSil
  4. ah canııımmm..çok geçmiş olsun arkadaşım..ben de çektirmiştim 20'lik dişimi, ne kadar zor olduğunu çok iyi bilirim...çok geçmiş olsun, öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun , umarım en kısa zamanda ağrıların geçer...

    YanıtlaSil
  6. Zordur yirmilik çektirmek ama geçecek nasılsa sonunda. Sık dişini. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun tatlım...

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun bilirim çok zordur:((

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun canım.Allah acil şifa versin...

    YanıtlaSil
  10. gönül: çok teşekkür ederim canım

    noblesse: inşallah canım iyileşirim

    gülsüm güven tuncer: evet sanırım enfeksiyondan bu denli ağır =(

    neselihaller: evet çok zormuş, bu denli zor olduğunu bilsem sanırım çektiremezdim.

    içimizdeki karnaval: inşallah canım

    nedret: inşallah en kısa zamanda düzelir =(

    adaşehir: çok teşekkür ederim

    maviii: evet çok çok ozrmuş =(

    özi'nin hobileri: amin canım benim, teşekkür ederim

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)