5 Temmuz 2011 Salı

D.I.Y: Bluz Süsleme

İnternette gezinirken çoğumuzun gördüğü ve denemeyi uzun süredir istediğim D.I.Y çalışması olan bluz süslemeyi ( t_shirt yenileme vs.) sonunda ben de yaptım =)
Malzemelerimiz çok basit; biraz deforme olmuş,eskimiş veya monotonluğundan sıkıldığınız bir bluz, elinizde ne varsa üzerine de biraz hayalgücü serpiştiriyoruz gerisi biçki dikiş =)
Aslında çok daha süslü bir şeyler planlıyordum ama ilk deneme olduğu için, kötü bir sonuç çıkarsa bu yöndeki hevesimi kırmamak adına daha sade bir başlangıç iyi olur diye düşündüm. Belki daha sonra yaka ve kol kısmına geçtiğim siyah dikişten bluzun etek kısmına da yapabilirim.
Hahaha =) reklam olmasın diye bluzun markasını da gizlemeye çalıştım =)

Daha önceki bir postumda renk renk danteller aldığımı anlatmıştım. İşte bu çalışmada o renkli dantellerden sarı, pembe ve mor renkte olanlardan, bir parça siyah, bir parça beyaz keçeden, eski birkaç adet metal zımbadan, iğne ve iplikten yararlandım =)

İstedim ki bluzu giydiğim zaman omuzlarında kabarık duran,renkli ve cici bir detay olsun, bunun için kaç defa giyip çıkardım bluzu tam istediğim noktayı ayarlayabilmek adına bilmiyorum =)

Bluzun üst kısmındaki süslemeler ile etek kısmındaki sadeliği dengeleyebilmek için, siyah keçeden bir balerin silüetine omuzlardaki danteller ile etek yaptım.
Peki, sizce nasıl olmuş?

31 yorum :

  1. çok cici olmuş :D iyiki yapmışsın dıy dıyda dıy

    YanıtlaSil
  2. mekilacığım bluz resmen evrim geçirmiş...çok hoş

    YanıtlaSil
  3. Emeğine fikrine sağlık çok beğendim her giydiğinde gülümseyerek giy:)

    YanıtlaSil
  4. Çooook güzel olmuş. Hele balerine bayıldım. ELine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. AAaaaaa, üstüme iyilik sağlık.. sen sen ne güzel düşünmüşsün Mekilam.. giderek daha daha iyi şeyler çıkarıyorsun ortaya.. bayıldım ben buna.. balerin fikrine ve kusursuz işleyişine bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. bayıldım sevgili mekila.

    YanıtlaSil
  7. valla ne diyeyim yeni bir buluzun olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. eline emeğine sağlık çoookkk güzel olmuş ;)

    YanıtlaSil
  9. cidden güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. çok ama çok güzel, ne denebilir ki işte bu benim tamamen ilgi alanım:)))

    YanıtlaSil
  11. elifinelizi: oleeey =) çok sevindim, diy diy da diy süper =)

    gönül: başarmışım demek ki çok sevindim, teşekkür ederim =)

    nur: teşekkür ederim canıım =)

    gülsüm güven tuncer: teşekkür ederim, sevimli değil mi balerin =)

    deli anne: çok mutlu oldum herkes çok beğenmiş artık gönül rahatlığı ile giyebilirim =)

    neval: teşekkür ederim canım =)

    çılgın mevdoş: Mevdoşum teşekkür ederim, evet yeni bir bluz =)

    yaşam: çok teşekkür ederim =)

    naile: teşekkür ederim, =))

    güner yapku: teşekkür ederim canım, sen de denesene bu çalışmalardan =)

    YanıtlaSil
  12. CANIM HAYRAN KALDIM DESEM....YANİ BENCE BU İŞ ÇOK ZOR..HEM DÜŞÜNMEK..HEM TASARLAMAK..HEM BECERMEK..TAM SANAT İŞİ...ELLERİNE SAĞLIK..
    BENCE NE DENSE AZ...

    YanıtlaSil
  13. Evet tatlım ben de bu süsleme işini seviyorum hatta bir keresinde yaptım. Ve aslında yapmak istediğim, yazmak istediğim çok şey de var ama vakit bulmakta zorlanıyorum ve en önemlisi henüz bir fotoğraf makinam yok adam akıllı o nedenle beklemeye aldım şimdilik en kısa zamanda bloğumu daha da renklendireceğim inşallah tabi sizin gibi ilham kaynaklarımız ve öğreticilerimiz olduğu sürece daha güzel olacak:)))))

    YanıtlaSil
  14. Valla marka mağzalarda satılan bluzlere taş çıkartmış canım.Emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  15. harika olmuş canım ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  16. bu güne kadar pek çok bluz yenileme örneği gördüm canım ama bu gerçekten çok güzel olmuş. ellerine emeğine sağlık güzel günlerde giy:)

    YanıtlaSil
  17. sevgili mekila harika olmuş.ellerine sağlık güle güle giy...

    YanıtlaSil
  18. MEKİLA CANIM HARİKASIN !ÇOK HOŞ OLMUŞ!

    YanıtlaSil
  19. Güzel olmuş ellerine saglık hemsehrim

    YanıtlaSil
  20. çook beğendim. ellerine sağlık. yine tarzını konuşturmuşsun..

    YanıtlaSil
  21. marifet ellerimizde: çok çok teşekkür ederim bu güzel düşüncelerin için canım =)

    marifetli genç: evet çok eğlenceli değil mi =)

    güner yapku: evet canım görmüştüm senin süsleme çalışmanı da dilerim en güzelinden en kısa zamanda bir fotoğraf makinan olur. çok teşekkür ederim

    limon çiçekleri: çok teşekkür ederim canım =)

    halime: teşekkür ederim =)

    03belinda: çok teşekkür ederim tatlım çok güzel sözler bunlar =)

    alanay: teşekkür ederim =)

    hasmelyas craft: çok teşekkürler canım sen de harikasın =)

    pembesinti: teşekkür ederim hemşehrim =)

    emine öztürk: çok teşekkür ederim ne mutlu benden izler taşıyorsa =)

    YanıtlaSil
  22. çok guzel olmus ellerınıze saglık

    YanıtlaSil
  23. Grace:teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  24. o balerini nasıl yaptınız öyle orjinali olsa o kadar zarif durmaz:) %100 değişmiş tişört harika olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim mustafa bey =)

      Sil
  25. Çok sevimli olmuş, bloğu taze zencefilli kurabiye ararken buldum, misafirlerim var akşama, hemen deneyeceğim bloğunun başından ayrılabilirsem :) Ve sonrasında susamlı simit kurabiyeni de denemeye karar verdim :) Teşekkürler yardımların için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim sonuçları paylaşırsan çok daha sevinirim =)

      Sil
  26. çok tatlı olmuş :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  27. yeni hali bambaşka olmuş mekilam ellerine sağlık ve güle güle giy.özellikle balerin detayı çok cici.

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)