22 Temmuz 2011 Cuma

Güzel Haberler

    İki gündür, bir arkadaşımın tavsiye ettiği diş doktoruna gidip, çekilen yirmilik dişimin gerekli tedavi ve kontrolünü yaptırıyorum. Kendi diş doktorum vardı, evet ancak çekilmeden önce dişimi gösterdiğimde bu operasyonu bir çene cerrahının yapması gerektiğini söylemişti. Biz de en iyisini tam teşekküllü bir hastane yapar diyip o hastanenin çene cerrahına gittik. Muayeneye diye gitmiştim ki hemen çekim yapılmıştı biliyorsunuz konuyu daha önce anlatmıştım. Sonrasında üzerinden 15 gün geçmesine rağmen azalmayan hatta ağrıdan ağlatan acılar yaşattı bu operasyon bana. Doğal olarak çekimi yapan hastaneye gittim ancak,cerrah izne ayrılmıştı ve başka bir doktor baktığında perikoronit (dişin etrafındaki keseyle beraber olan bir iltihap) teşhisi koymuş; antibiyotik, gargara ve ağrı kesici vermişti. İlaçları kullanmama rağmen bir değişiklik olmayınca kendi diş doktoruma ulaşmaya çalıştım, ancak sanırım tatile çıkmış =) Doktorlar tatil yapmasın benceeee =) Şaka bir yana bu vesile ile çok iyi bir doktor ile tanışma şansım oldu. Her işte bir hayır vardır ne de olsa =)


Çok iyi bir doktor deme nedenim, daha dişimi görmeden sorunun ne olduğunu tahmin edip bana harika bir şekilde izah etmesi ve tahmin ettiği sorunun doğru çıkıp, Allah'ın izni ile iyileşme yolunda gerekli tedaviyi uygulamasıdır.
Operasyon da dahil olmak üzere 3 doktor gördü de şu dişi bir çözüm bulamamışlardı. Benim en çok sinirlendiğim konu genelde şudur; bir şikayetiniz vardır, buna en çabuk, doğru ve kolay çözümün bulunması için kendinizi ifade etmeye çalışırsınız, sonuç olarak da karşınızdaki hekimden bir açıklama beklersiniz, doğal olarak. Ancak genelde hep aceleye getirilir; ne siz tamamen kendinizi anlatabilmişsinizdir ne de istediğiniz gibi bir açıklama duyabilmişsinizdir.
    İşte Dr.Murat Bey, sizi hem pür dikkat dinliyor, hem de gereken açıklama ne ise onu yapıyor, bu bence bir hekimde olması gereken en önemli özellik. Kendisine buradan tekrar çok teşekkür ediyorum.
Adana'da ikamet eden ve diş hekimi arayışı içinde olanlara yardımcı olması açısından Dr.Murat Bey 'in kartını ekliyorum bu postuma. Ayrıca kendisinin kişisel web sitesi'ni de merak edenler için belirtiyorum.


Bir de tavsiyede bulunacağım arkadaşlar =) Bildiğiniz gibi diş çekimim sonrasında operasyon bölgesinde enfeksiyon, iltihap,apse ...vs [ artık ne derseniz =) ] gelişmiş ve bu da kokuya neden olmuştu =( Ayrıca daha önceki doktorun verdiği gargara alkol içerdiği için iyileşmeye olumsuz etki etmekteydi. Bu gargaralar alkolsüz, doğal ve gerçekten etkili. Ve en önemlisi çinko içermekte. Çinko neden önemli derseniz; çirkin kokulu uçucu kükürtlü gazları yakalayıp çöktürüyor, böylece havaya karışmayan gazlar ağız kokusu yapmıyor.
Bu şekilde dişteki iltihap sonucu koku sorunu yaşayanların yanısıra; ağız kokusuna çözüm bulmada problem yaşayanlara da iki site tavsiye edeceğim, siteler Dr.Diş Hekimi Murat Aydın' a ait,  bu ve bu sitelerden ağız kokusunun oluşum nedenleri ve tedavisi konusunda merak ettiğiniz tüm bilgilere ulaşabilirsiniz.

7 yorum :

  1. tekrar tekrar geçmiş olsun mekilacığım.. gerçekten bazı doktorlar hastaların bilgi alma haklarına ne yazık ki saygı göstermiyorlar...

    YanıtlaSil
  2. Mekilacım işlerin yoluna girmesine çok sevindim.Enfeksiyon geçince bakalım öteki 20lik dişler için ne yapacak, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. pek zordur eşimden bilirim,geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  4. fwçmiş olsun canım..sonunda seni anlayan birini bulmuşsun ya önemli olan o..

    YanıtlaSil
  5. mekilam çok geçmiş olsun tekrardan.şu doktor milletinin hepsi değil ama çok bilmiş olup birşey bilmiyorlar malesef.yada bana böyleleri denk geldi.şimdi dişim ağrısa adanayamı geleyim ha söyle mekilam adanaya mı geleyim:)))
    ay bu ara gelmem o da ayrı 2 sene önce düğün için gelmiştim salon cayır cayır yanıyor du ki klima full çalışmasına rağmen bende dur bir dışarı çıkayım bunaldım dedim(delimiyim neyim )dışarı adımımı attım yemin ederk söylüyeyimde inan:) bir yerde ateş yakmışlarda yüzüme vuruyor sandım saf saf etrafıma bakındım ateş mateş yok saf blogdaşın durumu kavradığı gibi kendini o beğenmediği salona atıp düğün bitince de kliması önceden çalıştırılan arabaya binerek antepe gelmişti(sanki orası farklı mı diyeceksin ama en azından evin içine kadar rahat etmişitm
    ay ne alakasız bir konuydu ama ADANA deyince aklıma tek gelen konu bu :))
    çok çok çok geçmiş olsun güzel isimli arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  6. emine öztürk: çok teşekkür ederim, kesinlikle canım

    noblesse: bakalım önce bu dişim iyice bir iyileşsin diğerleri için henüz cesaretim yok

    neval: evet çok ozr, teşekkür ederim

    gönül: teşekkür ederim güzelim

    gul/inn: evet derdini anlayan bir doktor bulabilmek çok güzel, teşekkür ederim

    sezobigo: canım benim yaaa, öyle bir güldürdün ki beni =) yaa sen o kötü havalı dediğin bunaldığın düğün salonunu beğenmez misin =) Adana'ya yaz geldiği an kaçmalı burdan ve süper tarif etmişsin, sanki ateş yakıyorlar da yüzüne vuruyor sıcağı, kesinlikle öyle.

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)