31 Temmuz 2011 Pazar

Keyif

   Terasta manzaraya karşı oturmuş, bu postu yazarken, evimizin önünden; boynunda çanları ile bir koyun sürüsü geçiyor =) Gözüm ekranda olduğu için de kulağıma gelen bu ses; küçükken izlediğim Heidi çizgifilminin içindeymişim gibi hissettirdi bana kendimi. Okuduğum ve duyduğum kadarıyla Türkiye'de her yer çok sıcak, Adana'nın sıcağından da zaten ara ara sizlere bahsediyordum. İşte bu bunaltıcı boğucu yorucu bıktırıcı sıcaktan kaçmak için yaylaya çıktık. Buralarda bile sıcak hissediliyor ki şaşkınlık içinde herkes, kimbilir aşağıdaki şehirlerde durum nicedir diye. Fakat bir hafta daha işimiz var Adana'da, yani geri dönmemiz gerekiyor ama sonrasında yine kaçacağız inşallah. Bu arada artık yaylada da internet bağlantımız var, yani tatildeyim diyerek sizlerden uzun uzadıya ayrı kalmama gerek yok.
   Ramazan da geldi ya hani, buralarda pek bir güzel geçer. Yüzünüze esen serin rüzgarla, kuş sesleri ve doğanın güzel manzarası eşliğinde kitap okumak ayrı bir tat. Yeni bir kitaba başladım ancak öyle heyecanlı ki elimden bırakamaz oldum. Gün içinde başka işler yapsam da, film gibi sanki, ben okumazsam olaylar akıp geçecek ve öğrenemeyeceğim diye endişe duyuyorum =)


Kitap, gerçek bir hayat hikayesinden esinlenerek yazıldığı için, okurken daha bir merak uyandırıyor insanda. Kadınların iç dünyasına bu denli tercüman olan cümlelerin bir erkeğin kaleminden döküldüğünü düşününce, yazarı tekrar tekrar tebrik etmek istiyor insan. Kitabı henüz bitirmedim ancak buna rağmen gerçekten etkilenmiş durumdayım. Okumak isteyenlere tavsiye edebilirim yani =) 
Ve, Mekila'nın Gezegeni 'nin 1. Doğum Gününü kutlayan tüm dostlarıma, arkadaşlarıma, hepinize çok çok teşekkür ederim.

8 yorum :

  1. GÜZEL BİR KİTAP VE GÜZEL BİR KONU.. FIRSAT BULURSAM OKURUM İNŞALLAH.. BU ARADA BLOGUNUN YENİ YAŞI KUTLU OLSUN... NİCE YILLARA SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  2. BİZDE SICAKTAN BUNALINCA AH BİR YAYLADA OLSAK DER İÇ GEÇİRİRİZ DEMEK SICAKLAR ORALARA KADAR GİTTİ.

    YanıtlaSil
  3. Geçen ay okumuştum o kitabı...gerçek hayattan esinlenilmiş olması çok üzücü gerçekten de...
    Kitap bittikten sonra yorumlarını merake diyorum doğrusu :)

    YanıtlaSil
  4. Hımm sen şimdi yayladamısın yani ,valla ne güzel tatını çıkar serinliklerin ayrıca kitap ile ilgili de okunacaklar listesine alındı ,sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. İŞTE EN SEVDİĞİM ŞEY TABİ YANINDA DA KOCA BİR FİNCAN KAHVE....HARİKA BİR ŞEY..

    YanıtlaSil
  6. ramazanda kitap okumadan zaman geçermi bea ?

    YanıtlaSil
  7. Sanıyorum 2-3 ay önce arkadaşımdan alıp okumuştum. Gerçekten çok etkileyici ve bir haylide yürek burkan bir hikaye..
    Bu arada 1. yaşın kutlu mutlu olsun..
    Nice senelere...

    YanıtlaSil
  8. EMİNE ÖZTÜRK: çok teşekkür ederim canım, bence mutlaka oku =)

    çılgın mevdoş: evet sıcaklar oralara dahi ulaştı, gerçi hala buralardan daha serın ama her zamankı serınlıgı sımdılık yok =(

    içimizdeki karnaval: kitabı bitirdim canım sonunda tutamadım kendimi ağladım çok çok beğendim =(

    otuzundan sonra: yazıyı yazdığım sırada yayladaydım ancak şu an Adana'dayım =)

    güner yapku: yanında kahve keyfi guzel olurdu ancak Ramazan ayı =)

    neval: kesinlikleee !

    yemekçinin mekanı: evet öyle bir kitap. çok teşekkür ederim canım =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)