27 Temmuz 2011 Çarşamba

Kına Kurabiyeleri

  4 gündür sesim soluğum çıkmıyor =) Artık tanıyanlar biliyor ki; uzun bir süre yeni post yayınlamadığım zamanlar; ya yaylamıza gitmişimdir, ya rahatsızımdır, ya da yeni bir şeyler üzerinde çalışıyorumdur. Bu durumlar dışında kesinlikle blogumu güncel tutmaktan yanayım, sürekli yeni konular paylaşmaktan. Bu defaki sessizliğimde ise kitaplar yazılar okudum, sordum araştırdım vs. Bütün bunları epeydir aklımda olan bir proje için yaptım. Çoğunuzun bildiği şeker hamurlu süslemelere ben de hayranlık duyuyor uygun zamanı ve koşulları bekliyordum. Sonunda gerekli malzemeleri de temin edip ilk çalışmamı yaptım =) Aslında deneme amaçlı ev ahalisine kurabiye yapacaktım ancak canım kuzeninim kınasının yaklaştığını ve ona kendi tarzımda bir hediye vermek istediğim için, bu kına kurabiyeleri ortaya çıktı.


Tabi ki kurabiye çalışmalarım burada kalmayacak. Dileyenlere sipariş ile özel ve mutlu günleri için cici kurabiyeler hazırlayacağım. Fakat bu siparişler şimdilik Adana için geçerli. Eğer Adana'da ikamet ediyorsanız ve ev yapımı size özel kurabiyeler isterseniz iletişime geçeceğiniz adresimi biliyorsunuz: mekilaningezegeni@gmail.com


" Görkem'im ömür boyu mutluluklar dilerim, tebrik ederim canım =) "

5 yorum :

  1. Yaptığın her iş gibi bu kurabiyelerde muhteşem olmuş canım. Ellerine sağlık harika bir hediye olmuş kuzenine de :)

    YanıtlaSil
  2. hangi çocuk adının yazılı olduğu kurabiyeleden istemez ki, çok iyi düşünmüşsün, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuşlar.:)

    YanıtlaSil
  4. ELLERİİNEE SAĞĞLLIKKKK ÇOK GFÜZEL OLMUŞ BEN DE MERAK EDİYORDUM BUNUUU:))) TATLI DELİSİ OLARAK ÇOK BEĞENDİM...

    YanıtlaSil
  5. yeşim: çok teşekkür ederim canım, utandırdın beni =)

    noblesse: =)

    nisamu: teşekkür ederim canım =)

    guner yapku: teşekkür ederim güzelim, beğenmene çok sevindim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)