2 Temmuz 2011 Cumartesi

Mekila Çanta


     " Yine ortadan kayboldu Mekila, nerelerde, ne yapıyor? " diye düşündürdüm mü sizleri bilmem. Epeydir kafamda tasarladığım bir çanta vardı, onunla uğraşıyordum.


Temel olarak; sadece yüz kısmından oluşan bir çanta düşünüyordum. Çıkış noktam da profil resmimde ve header'ımda kullandığım, Face Your Manga ' da hazırladığım, bir nevi çizgi karakterli halim =) Ne garip bir tanımlama oldu =)) Ve bu şekilde işe başladıktan sonra, "şu kısmını böyle yapayım, olmadı burası şöyle olsun, saçı daha kısa iyi olur, farklı renk güzel görünür" şeklindeki düşüncelerle çantayı tamamladıktan sonra, çıkış noktasından epeyce uzaklaştığımı gördüm. Yani bu resimlerle pek de alakalı olmayan bir sonuç elde ettim =)

Çiz, sil, olmadı yine çiz, yok yok sil bunu ...  =)

Hmm. . . Nasıl yapsam, sağa mı sola mı, ne renk olsun, burnu nasıl olsun ... =)

Ufff çok yoruldum, ama sonunda bitti =)

Bir de şu taraftan çekelim fotoğrafı...

Bir de arka kısmını fotoğraflayayım =)
İşte böyleeee; bu şeker Mekila Çanta da Pazar'da yerini aldı bile =)

22 yorum :

  1. süpper olmuş süpper:) eline sağlık mekilam beniiimm:))

    YanıtlaSil
  2. Azra Seda: teşekkür ederim üstadıııım, oleey =)

    YanıtlaSil
  3. vaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy beeeeeeeeeeeeeeeeeee valla hayranlıkla baktım yaptığın çantanın resimlerine çok çok çok güzel olmuş
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Mekila'm efsane oldun gözümde bu işle tastamam:)

    YanıtlaSil
  5. Ve hemen kendi çizgimi yapmaya çalışacağım burdan yola çıkarak:)

    YanıtlaSil
  6. sezobigo: canım beniim teşekkür ederim =)

    Deli anne: evet çok eğlenceli mutlaka denemelisin kendi çizgi karakterini yapmayı. Teşekkür ederim çanta için söylediklerine canıım =)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş, devam:)))

    YanıtlaSil
  8. olağanüstü, harikasın!

    YanıtlaSil
  9. Canım çok cici olmuş,ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil
  10. süperrr olmuşş.çok beğendimm çokkk

    YanıtlaSil
  11. süper..süper çok beğendim anlatacak kelime bulamıyorum ne güzel düşünmüşsün ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. süper olmuş mekilacım.hatta resimdekinden çok çok daha güzel olmuş.Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. Nedret: Teşekkür ederim, devam devam =)

    Noblesse: çok teşekkür ederim canım =)

    sevtap: teşekkür ederim cici arkadaşım =)

    özlemce: teşekkür ederim güzelim =)

    gönül: sizler böyle güzel şeyler yazınca ben de mutluluğumu anlatacak kelime bulamıyorum, teşekkür ederim =)

    özi'nin hobileri: çok çok mutlu oldum, teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  14. Mükemmel olmuş,ellerize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. keçelerin kraliçesi oldun valla:)) fıstık ne harikalar çıkarıyorsun bol kazançlar olsun inşallah canım benim

    YanıtlaSil
  16. Canım benim ellerine sağlıkkkkkk:))))Bu arada evet yaa bu çizim yani çantadaki değil de ondan önce gösterdiğin sana çok benziyor ben de çizmeye çalışıyorum daa verdiğin adreste ama benzetemiyorum pek=)))emeğine sağlık tekrardan=)

    YanıtlaSil
  17. süper olmuş sevgili mekila.bayıldım.ellerine saplık.özellikle çıkış noktasından ayrılman daha bi güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  18. ayyy maşallahh nasıl guzel olmuş boyle...sımdı blogu gezmeye cıkıyorum..hemencecıkte ızlmeye aldım..sevgıler..
    sıksık gorusmek dılegıyle...
    zeynep..

    YanıtlaSil
  19. Muh-te-şem olmuş tatlımm ellerine fikrine sağlık, bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  20. otuzundan sonra: teşekkür ederim =)

    waterlily: ne güzel bir benzetme oldu bu , teşekkür ederim canım =)

    guner yapku: dene canım cok eglencelı kendı karıkaturunu cızmek =) teşekkür ederim

    alanay:tesekkur ederim canım, beğenmene sevindim =)

    marifet ellerimizde: tabi ki çok mutlu olurum, ben de sana geliyorum canım blogunu gezmeye =)

    yeşim: çok çok teşekkür ederim güzelim =)

    YanıtlaSil
  21. Yeni gördüm bu calismani, bayildimm! Muhtesem olmus,eline,yüregine saglik!;)

    YanıtlaSil
  22. vintage duygular: teşekkür ederim canım çok mutlu oldum =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)