10 Ağustos 2011 Çarşamba

İsim


Güzeller Güzeli Yaratıcı'mız Allah'ım kısmet ederse, inşallah az bir zaman sonra tatlı mı tatlı minik bir prenses ailemize katılacak. Böylelikle de inşallah ben ilk defa hala olacağım =) Ancak bir türlü isim konusunda karar veremiyoruz =( Gerek kendi çevremizden gerek kitaplardan gerekse internetten baktığımızda; isimler hep aynı. Farklı ve güzel anlamlı bir isim istiyoruz, bu nokta da sizden yardım rica ediyorum =) Bildiğiniz güzel isimleri benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum =)
Minik bir prensesin isim annesi, belki de siz olursunuz =)


Resim kaynağı: http://delekatala.deviantart.com/art/Lily-Sleeping-like-an-angel-147935844?q=boost%3Apopular%20sleeping%20baby&qo=144

16 yorum :

  1. Allahım analı babalı büyütsün.. Canım ben beğendiğim isimleri paylaşayım seninle;
    * Elzem
    * Ravza
    * Derin
    * Cansın
    * İlksen

    Bu isimleri çok seviyorum canım..

    YanıtlaSil
  2. Şimdiden kutluyorum...
    sağlıkla,güzellikle kucağınıza almak nasip etsin Allah.
    Kızkardeşim olmadı için beş yeğen halası olarak diyebilirim ki Sen'de yeğeninin ikinci anne,babası olacaksıniartık hayatın O'na endeksli olacak ...:)
    İsim dersen şayet "tek ve eşsiz" anlamına gelen "Birce" Ben'im çok sevdiğim bir isimdir.Tatlı telaşlarınızda kolaylıklar diliyorum...:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel haber canım..benim kuzenimin kızı var adı meva..meva cennetin 4.katının ismi imiş..

    birde kızım olursa koymak istediğim sare var..hz.ibrahim'in karısının adı..oldukça güzelde bir anlamı var..

    bebiş gelince koyduğunuz ismide paylaş ama anım,sağlıkla gelsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Klasik bir isim ama ben Ayşe ismini çok severim, ve bütün tanıdığım Ayşeler çok tatlı ve şanslı insanlar. Ayşe ile bir isim daha tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
  5. Bizde Gökçeye bir hafta isim bulamamıştık,dün bir arkadaşım geldi torununa Vera ismini koymuşlar Kuranı Kerimde İncilde ve Tevratta geçen tek isimmiş yanlış anlamadıysam kutsal kadın anlamındaymış

    YanıtlaSil
  6. ne mutlu sana :)
    umarım sağlıkla alırsınız kucağınıza .
    ben klasikçilerdenim.
    Zeynep
    Elif (ismimi çok seviyorum):)
    yalnız Vera da çok hoş geldi bana enteresan
    geçenlerde bir bebek geldi dünyaya ya
    Lal
    Duru
    Bu yıl çok moda ECrin

    YanıtlaSil
  7. eski isimler daha cazip gelir nedense;esma,betül,emine naz gibi.

    YanıtlaSil
  8. canım benim ilk önce sağlıkla dünyaya gelir inşallah miniğiniz..isim konusuna gelince bende oğluma 4. ayda başlamıştım aramaya ancak bulabilmiştim ismini çok zor bir zaman gerçekten karar vermek yardımcı olabilmek isterdim ama ben klasik isimlerden yanayım son moda isimler bana çok itici geliyor ileride bir kızım olursa diye şimdiden düşünüp karar verdiğim isimleri söyliyim bende
    elif
    zeynep
    melike

    YanıtlaSil
  9. Bir gün olursa kızım koymayı düşündüğüm isim
    Fatma idil yada ayse idil :)
    Ayşe melek olabilir
    Bi de rüya :)

    Ama sakın ecrin yada ceylin tarzı isimler koymayın anlamları yok öyle söylendiği gibi
    Siz siz olun çoook güzel araştırın

    YanıtlaSil
  10. yeğen başka bir duygu sağlık ve mutlulukla gelsin dünyaya sevgiler

    YanıtlaSil
  11. ÖNCELİKLE RABBİM KUCAKLAMAYI NASİP ETSİN, DOĞACAK YAVRU HAYIRLI BİR EVLAT OLSUN İNŞALLAH DİYORUM... BU ARADA YAYINLADIĞIN BU YAZI BENİ BİR ŞEYİN FARKINA VARDIRDI. BEN HİÇ KIZ İSMİ DÜŞÜNMEMİŞİM. EVET, ÇOK GARİP AMA İNSAN DURUR DA Bİ ÇOCUĞUM OLSA NE KOYARDIM ACABA DİYE DÜŞÜNÜR YA İŞTE BEN HEP ERKEK İSİMLERİ DÜŞÜNMÜŞÜM. TÖVBE TÖVBE:)) NEYSE TABİ ŞÖYLE BİR DÜŞÜNÜNCE AKLIMA ŞUNLAR DÜŞTÜ: NEVA(MÜZİĞİ ÇOK SEVMEMDEN KAYNAKLI:), BALIM, NARİN, DURU...

    YanıtlaSil
  12. pembesinti: amiiin canım benim, çok güzel isimler önermissin teşekkür ederiz =)

    sedo kız: kesinlikle, heyecan ıle beklıyorum çok merak edıyorum kıme neye benzıyor nasıl bır sey cok heyecan verıcı , hepınızın onerdıgı ısımler bırbırınden guzel ben bu ısımlerı yengeme ıletıyorum son soz onların tabı kı ama çok yardımcı oluyorsunuz gercekten =)

    gul/inn: tamam canım ısmı ve guzel fotografları paylaşacağım ınsallah, ısımler cok hoş teşekkur ederım =)

    swotpisces: evet bazen klasık ısımler daha bır hoş olabılıyor tesekkurler canım =)

    meral sanatevi: vera, anlamı cok guzelmış gökçe de cok hoş tesekkurler canıım =)

    elifinelizi: evet canım bız de elıfı dusunduk bır ara ama sonra vazgecıldı , duaların dıleklerın ıcın cok tesekkur ederız. lal iismi de güzelmiş =)

    neval: evet eskılerden de hoş isimler var bakalım araştırıyoruz ancak sonuc ne olur bılemıyorum =)

    necla: hmmm melike ismini beğenirim hep =) yiğenime olduğu halde çok zorlanıyoruz isim konusunda kendi bebeğim olsa ne yapardım bilemiyorum =)

    porti: evet idil ismine rastlamıstık beğendiklerimiz arasında ama hala kesın secımm yapamadık evet çok araştırıyoruz tesekkur ederım canım benım =)

    gonul: amin canım cok tesekkurler =)

    guner yapku: amiiiin guzelim =) neva yı cok begenırım zaten guzeldır, ıyı olmus aslında bıraz da kız bebek ısımlerı dusun degıl mı =)

    YanıtlaSil
  13. ah canım ya süper...vallahi bilemedim şimdi ama adıyla büyüsün,Allah analı babalı büyütsün..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. coco-jelly: teşekkürler guzelım cok sagol guzel duaların ıcın =)

    YanıtlaSil
  15. Canım bende nacizane bir kaç tane söyleyeyim:
    Elya:yaban gülü
    Erva:Kuranı kerimde geçiyor.
    Asya,Rana,İpek
    Fikir olur belki..
    sağlıkla gelsin bebişşşş.. =)

    YanıtlaSil
  16. bence elaaa koooooy

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)