14 Ağustos 2011 Pazar

Mayalı Ekmekli Yayla


Yaylayı mı yoksa mayalı ekmeği mi vurgulamak gerekir karar veremiyorken; sonuç olarak yaylanın mayalı ekmek ile daha bir değer kazanıp lezzetlendiğine kanaaat getirince böyle garip bir başlık çıktı ortaya.

Ancak böyle bir manzara da lezzetli ve mis gibi kokan mayalı eklekler olmadan olur mu siz söyleyin =) Sıcacık pişmişken üzerine tereyağını sürüp afiyele yemek de en güzel halidir bu ekmeklerin.
Yayladayım kendimi, ruhumu, düşüncelerimi dinlendiriyorum, kitap okurken yorulan gözlerim, manzaraya dalıp şööööyle bir yüzüp tatilin tadını çıkarıyor. Bazen de sizlerden kopmamak adına geçiyorum bilgisayar başına; okuyorum, beğeniyorum, yeni şeyler öğreniyorum yazdıklarınızdan, hayata dair cümlelerinizden.


Ve yaylaların en güzel anlarından birisinin, yavaş yavaş gelen sislerle dökülen yağmurların havayı daha da bir soğuturken; soba dumanlarının sakince sis ile kucaklamaya başlamasını fotoğraflıyorum.

12 yorum :

  1. yaylayı da, mayalı ekmeği de, üstünüe sürülen yağı da çok canım çekti..

    YanıtlaSil
  2. yayla havası almak lazım...ankara boğuyor adamı..mayalı herşey mideme dokunur genede yerim çünkü bayılırım:))))

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsun..
    okadar sıcakki burası yayla olsa gitsek diyoruz inan..

    YanıtlaSil
  4. creative mind: thank youuu =)

    deli anne: canım benim rejim pek de zordur kolaylık versın Allah'ım =( ama sen en zor kısmı aşmışsın dediğin gibi. bir gun beklerız buralara =)

    coco- jelly :ankara da mı cok sıcak ? eyvaaah =( kesınlıkle mıdeye de dokunsa mayalı olan hersey yenmelı =)

    pembesinti: adana haberını de almış olduk böylece demek kı gelmeyelım bız adana ya =)

    YanıtlaSil
  5. mayalı ekmeğede bayılırım yaylayada fotolar harika oralara gidesim geldi sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. sıcacık mis gibi kokan ekmeğe tereyağ sürüp, yeme fikri bile muhteşem!

    YanıtlaSil
  7. yayladan daha cok mayali ekmek ilgimi cekti desem :D
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. mmmm adanada olsaydım büyük ihtimalle kendimi yaylaya ve senin mayalı ekmeklere doğru atardım:) Ankarada yım yayla gibi bende yapıcam mayalı ekmek:) ellerine sağlık mekilacım

    YanıtlaSil
  9. YAAA YAPILIR MI ŞİMDİ BU BANA DAHA RESME BAKARKEN(EN SON RESİM) İLHAM ÜSTÜNE İLHAM GELDİ ORADA OLSAM NELER YAZAR ÇİZERDİM.....=)))HARİKA=)

    YanıtlaSil
  10. olsa da yesek suzan: teşekkürler canım bekleriz buyur gel =)

    pembesinti: =)

    noblesse: kesınlıkleee, sıcak ekmek ve tereyağ =)

    Evy: diyebilirsin canım tabiiii ne demek =)

    azra seda: beklerım ustadım , yap canım benım afıyetle ye =)

    guner yapku: bence de ınsanın yazar duyguları coşuyor.

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)