2 Ağustos 2011 Salı

Osmanlı Lalesi Kolye


Gerek çini gerekse ebru sanatında Osmanlı Lalesi adıyla bilinen bu güzelim çiçek motifinin zerafetine ayrı bir hayranlık duyuyorum. Tabi bunda keçe yünü ile çalışırken bu motifi daha yakından tanımamı sağlayan Azra hocama teşekkürü bir borç bilirim =)
Sıcaklar dolayısı ile keçeyle pek ilgilenemez olmuştum, aslında hiç bir şeyle ilgilenecek güç bulamıyor insan Adana'da. Klimalar da olmasa devlet daireleri, dersaneler, bankalarda . . .vs işler nasıl yürürdü bu şehirde hiç bilmiyorum. Yürüse dahi sürekli kavgalara tanıklık ederdik diye düşünüyorum, beklemekten,sıcaktan,stresten önemsiz bir ayrıntıdan dahi herkes birbirinin yakasına yapışmayı hayal ederdi sanırım =)


Herneyse efendim ne diyordum; işte ben bu zarif çiçeği nasıl keçe ile bütünleştirebilirim derken böyle bir kolye çıktı ortaya. Ve zarif bir bayanın boynunda güzelliğini daha da gösterecektir. Siz de benim gibi aşık oldunuz ise bu güzel motifli kolyeye, PAZAR 'da yerini aldı bile =)
İletişim için mekilaningezegeni@gmail.com .

16 yorum :

  1. Tatlım aslında bunları bir manken üzerinde(sen de mesela) görsek daha iyi olur diye düşünüyorum...Ne dersin bize daha iyi fikir verir? Tabi son karar senin tatlım...Kocccaaammannn öptüm, ELLERİNE SAĞLIK:)))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş, sanki içinde huzur saklı gibi duruyor..
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Selamlar, uzun süredir aranızda yoktum. Nihayet yeni sayfam ve yenilenmiş sağlığımla birlikte sizlere döndüm.Ziyaretleriniz ve o güzel yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. Sevgiyle sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım.çok şık olmuş.

    YanıtlaSil
  5. elifin el izi: teşekkür ederim

    guner yapku: canım öyle bir modellemeyi ben de düşündüm ancak kendi kendimin fotoğrafını çekemiyorum ne yazık ki =(

    içimizdeki karnaval: çok teşekkür ederim ne kadar guzel sozler bunlar =)

    hobibox: hoşgeldiniz tekrar =)

    halime: çok teşekkür ederim tatlım =)

    çılgın mevdoş: teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  6. ANLADIM TATLIM, BEN SENİ ÇEKERİM:)))

    YanıtlaSil
  7. cok guzel olmus ya! Ellerine saglik
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Merhaba mekila, çok enteresan ve şık bir kolye olmuş, elinize sağlık. bu arada az önce bloğumda bir uyarlamanızı yayınladım, görürseniz memnun olucam, sevgiler:))

    YanıtlaSil
  9. harika olmuş ellerine sağlık çok şık..

    YanıtlaSil
  10. çok şık ve güzel olmuş.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. gul/inn: teşekkür ederim güzelim :)

    pembesinti: teşekkür ederim canım:)

    guner yapku:olur canım yardım guzel olur :)

    evy:çok çok teşekkür ederim:)

    elişi defteri: çok teşekkür ederim çok mutlu ettin canım beni =)

    gönül: teşekkür ederim gönülcüğüm =)

    alanay:teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  12. Eline saglık sevgiler;)

    http://coco-jelly.blogspot.com/

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)