27 Eylül 2011 Salı

Lohusa Broşu


Yengoşuma sürpriz amaçlı yaptığım çalışmalardan birisi ile yine karşınızdayım =) Daha önce yaptığım
 Lohusa Tacı na uyumlu olması amacıyla kırmızı kundaklı bir bebek broşu hazırladım. Lohusa Tacı var da Lohusa Broşu olamaz mı  =)


Bebeğin yalnızca kundak kısmı keçeden, yüzünü de keçe ile yapmayı düşündüm ancak kenarlarında dikiş istemiyordum ve yuvarlak bir hattı olmalıydı. Bu nedenle farklı bir malzeme kullandım. İşte sonuç olarak böyle mini minnacık bir bebek çıktı ortaya =)
Nasıl, beğendiniz mi ?

12 yorum :

  1. ben beğendim çok tatlı bir hatıra olur gelenlere , ben zaten bu nişan olsun bebek bakma olsun bu tür hediyelerde kişilerin emeklerini severim ;)

    YanıtlaSil
  2. Yaa çok şeker olmuş bu :)ellerine sağlık tatlım ..

    YanıtlaSil
  3. YERİM BEN O SURATI NE ŞİRİN OLMUŞ YENGEDE NE ŞANSLI .

    YanıtlaSil
  4. çok şeker..bebek şekeri olarak bile verilebilir..

    YanıtlaSil
  5. Allahım bu ne şirinlik tatlım harika

    YanıtlaSil
  6. Ne iyi düşünmüşsünüz,çalalım bu fikri izin verirseniz.

    YanıtlaSil
  7. özlem: canım güzel fikir olurdu gelen misafirlere de vermek ancak ben 1 adet yaptım yengoşum taksın diye =) teşekkür ederim =)

    funda ceyhan: teşekkür ederim güzelim =)

    çılgın mevdoş: mevdoşum teşekkür ederim canım beniiim =)

    gönül: teşekkür ederim canım benim =)

    gul/inn: evet güzel bir fikir di mi canım teşekkür ederim =)

    pembesinti: çok teşekkür ederim tatlım =)

    vanilya's: teşekkür ederiiim şımardım =)

    tülin: teşekkür ederim, kaynak belirterek tabi ki çalabilirsiniz =)

    YanıtlaSil
  8. çok cic bu yaaa.hiç mi erinmediniz helal valla.elleriniz dert görmesin...

    YanıtlaSil
  9. ay ne kadar harika begenmek ne kelime bayildim bayildim..

    YanıtlaSil
  10. çok tatlı birşey olmuş bu,doğmak üzere olan yeğenim için bebek şekeri modeli ararken buldum ve eşimin de benim de en beğendiğimiz model oldu bu. yapılış aşamalarına dair fotoğrafalrınız var mı ya da kafaya nasıl şekil verdiniz dikişsiz çok daha hoş olmuş bu model. yaklaşık 100 tane yapmam gerekecek, rengarenk..

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)