22 Eylül 2011 Perşembe

Lohusa Tacı

Önceleri yeni doğum yapan lohusa bayanların başına al yazma bağlanır, bebeğin beşiğine de aynı şekilde kırmızı bir tül örtülürdü. Şimdilerde bu al yazma bağlama geleneği yerini lohusa taçlarına bırakmış durumda, tabi halen yazma bağlayanlar da var =)
Allah kısmet ederse doğumu yaklaşan yengoşuma moral olması amacıyla süpriz bir  Bebek Pastası  yapmıştım. Bu yöndeki çalışmalarımdan; yani doğuma, bebeğe,anneye dair planlarımdan bir tanesini daha gerçekleştirdim ve hemen sizlerle paylaşmak istedim. Ve lohusa tacı yaptım ...

Kırmızı kurdeleler,dantel ve keçe bir çiçekten oluşan tacı, krem rengi kordon ve yapraklarla tamamladım.

Keçe çiçeğin ortasına da yine krem rengi bir inci ilave ettim.

Yengoşum Tarsus'ta olduğu için, tacı henüz kendisine teslim edemedim.Zaten yapımını bitireli sadece 10- 15 dakika olmuştur =) Bloguma veya facebook 'a girdiğinde kendisine de süpriz olacak =)

Eee siz nasıl buldunuz?

NOT: Yorum kısmı ayrı bir pencerede açılmayıp, profil seçin şeklinde yorum yapılan bloglara yorum yapamıyorum, hata veriyor. Bu sorunla karşılaştığım bazı blogger'lar şöyle: Noblesse, Yeşim, Cebimdeki Renkler, Pastaneden, Dünyama Dair, Vanilya's, Binbirçeşni.

15 yorum :

  1. Ben taç sevmem, dantelle halat yanyana deseler aa olur mu derim ama görünce vuruldum. Ne güzel olmuş. Bravo :)

    YanıtlaSil
  2. Amanın!ne güzel olmuş böyle,bebekmi doğursak acabaa:))

    YanıtlaSil
  3. seni becerikli tatlı şeeyy

    çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Aman Allahım nasılda güzell.Kokoş kokoş.

    Ellerine sağlık canımmm.

    YanıtlaSil
  5. Mekilacım çok tatlı olmuş tacı, sağlıkla, sıhhatle kullanır inşallah annemiz.
    Ben de yorumlarda sorunla karşılaşıyordum, google chrome'u kullanıyorum artık, sorun yok.

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş canım, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. aman aman çok güzel ne şanslı yenge ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. yengenin tacı çok güzel olmuş. Allah bir avazda kurtarır inşallah.. yorum problemi ben de de var.. google chrome kullandığımda sorun ortadan kalkıyor..sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. ahh bizim zamanımızda yoktu.kırmızı kurdeleyle iş bitiyordu.ne şansızmışız:) ellerine sağlık nefis olmuş...

    YanıtlaSil
  10. kokoşmuş hakkaten çok süslü bende lohusa tacımı paylaşmak ısterım bı ara gercı beımkısı sade bır şeydı

    YanıtlaSil
  11. Canim bu tacin aynisi fakat pembe renklisinden istiyorum yapabilir birde ucreti nedir.opuyorum seni

    YanıtlaSil
  12. Cebimdeki renkler: çok teşekkür ederim canım =) beğenilmesi çok mutlu etti.

    limon çiçekleri: Teşekkür ederim güzelim , olur doğurun bebek minik minik severiz onları biz de =)

    mia wallace: şımarma hakkımı kullanıyorum =) teşekkür ederim canım =)

    aycan: teşekkür ederim canım =)

    pembesinti: teşekkür ederim güzelim =)

    noblesse: amiiin canım duaların için teşekkür ederim =) tamam bundan sonra chrome kullanırım teşekkür ederim =)

    funda ceyhan: teşekkür ederim güzelim =)

    halime: teşekkür ederim =)

    gönül: canım benim senin yaptıklarının yanında pek konuşulmaz benim yaptıklarım ama çok naziksin teşekkür ederim =)

    emine öztürk: canım benim senin bebişine prensesine yaptıkların da çok güzel, tavsiyen için de teşekkür ederim =)

    alanay: teşekkür ederim, olsun her zamanın tadı başkadır ama di mi =)

    zeymuran: merakla bekleriz canım benim, biraz kokoş oldu evet ama bu da böyle olsun farklı bir tarz =)

    aycan: mekilaningezegeni@gmail.com dan iletişime geçelim canım benim =)

    vanilya's : teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)