6 Ekim 2011 Perşembe

Adana'lı Blog Yazarları Buluşması

Bu aralar blog ile pek ilgilenemiyorum, hayat koşturmacasının yanında bir de tatlı bir telaş içerisindeyiz, kısmetse inşallah hayırlısı ile hala olmama 1 haftadan daha az bir zaman kaldı.Heyecan ve merak ile yeğenimin doğmasını bekliyorum, tabi bu sırada boş durmuyor bir şeyler hazırlıyorum, inşallah doğum sonrasında tüm ayrıntıları sizlerle paylaşacağım.  


Fotoğraf 2009 yılından; Adana'nın güzel, baraj gölünden bir kare . . .

  Ve daha önce İstanbul, Ankara şeklinde epeyce duyduğumuz blog yazarları buluşması sonunda, 8 Ekim Cumartesi günü Adana'da da yapılacakmış, Pembesinti bu konuya dair gerekli bilgilere ulaşabileceğiniz arkadaşımız.
  Her daim bu tarz buluşmalara imrendiğimi ve Adana'da olsa gitmeyi çok isteyeceğimi belirtirdim, fakat bu buluşma öyle bir zamana denk geldi ki benim gitmem pek mümkün görünmüyor artık 2.ye diyelim =(  Ben gidemesem de üzerime düşen görevi yapıp bir duyurayım dedim, Adanalı blogdaşlardan duyanlar, duymayanlara iletirse güzel olur, çok da iyi olur =)



2 yorum :

  1. ayyy hayatımm Tek kelime ile Cansın yaaa.. Çook çook mutlu ettin benii.. inşAllah, son anda bir gelişme olurda sende gelirsin..

    Şimdiden çook çook iyi bir hala olacagın belli, rabbim hayırlısı ile kucagınıza kavustursun canım, iyi akşamlar..

    YanıtlaSil
  2. TEBRİK EDİYORUM SENİ NE GÜZEL HALA OLMAK.RESİMLER HARİKA BAYILDIM NE HUZURLU BİR GÖRÜNTÜ O ÖYLE .

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)